මූ උඹේ ෆේක් එකක් නම්
එතකොට මැට්ටා කාගේ ෆේක් එකක්ද ?![]()
මැට්ටා අනුජ බොස් ගේ නේ අයියේ ...

එක නෙවෙයි .. බලපන් .. මගේ අලුත්ම 18+ thread එක නැගලා යන අපුරුව ..
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1548661
Last edited:
මූ උඹේ ෆේක් එකක් නම්
එතකොට මැට්ටා කාගේ ෆේක් එකක්ද ?![]()

මැට්ටා;14820862 said:
මැට්ටා අනුජ බොස් ගේ නේ අයියේ ...

මැටිටාගේ නමට ගැලපෙන ක්රියාවමැට්ටා;14820838 said:
අඩෝ දැන් උබ offline පල කන පලා ගන්නේ නැතිව . නැත්නම් ඉතින් දන්නවා නේ ..
ගාල්ලේ fake කිංග් ගේ හැටි ..?
ආලෝ .. පැටියෝ .. කොහොමද ... ?
අවුරුදු ජයද ... ?
මැට්ටා;14820838 said:
අඩෝ දැන් උබ offline පල කන පලා ගන්නේ නැතිව . නැත්නම් ඉතින් දන්නවා නේ ..
ගාල්ලේ fake කිංග් ගේ හැටි ..?
ආලෝ .. පැටියෝ .. කොහොමද ... ?
අවුරුදු ජයද ... ?

kolu basawen katha karanna epa hirikathi
මේ ගොන් බිජ්ජෝ.උඹ දැකල නැද්ද හොඳ පොස්ට් එකක් දැම්මොත් එකට හොඳ ප්රතිචාර ලැබෙනවා.උඹ හොඳයි කියල හිතන් දැම්මට උඹට එක හොඳ උනාට අනිත් උන්ට හොඳ නැත්නම් එක කියවන්නේ නැහැ.වැදගත් කියන එක පුද්ගලයාගෙන් පුද්ගලයට වෙනස් වෙනවා.සමහර අය එනවා ෆන් ගන්න.සමහර අය එනවා මොන හරි අලුත් දෙයක් ඉගෙන ගන්න සමහ අය එනවා ඔය ඔක්කොම කරන්න.එක එක උවමනාවල් තියන උන් ඉන්නේ.උඹ මේ දාන හැම එකම කියවන්න එක කොමෙන්ට් කරන්න කියල නීතයක් නැහැ.කමත් උන් කොමෙන්ට් දානවා වැදගත් කියල තේරෙනවා නම්.උඹල නෙට් එකේ කොහෙන් හරි එකක් උස්සන් ඇවිල්ල කවුරැ හරි කියන එකක් මේකට දාල එකෙන් කොමෙන්ට් ගන්න බලන් ඉන්නවා . ඔය කතාව කිව්වා පලවෙනි එකත් උඹ නෙමේ .මේ වගේ උත්තරයක් දීපු පලවෙනි එකත් මම නෙමේ.


ඒවාට මොකෙක් වත් කොමෙන්ට් කරන්නේ නැතුව ගියහම.දුකයි තාම එත් මැරෙන්නද
.මචන් ඕව ගැන හිතන්න එපා බන් කොල්ලෝ.උඹ දාන පොස්ට් සහ උඹට යාලුවෝ සෙට් උනහම උඹ දාන එක මෙලෝ රහක් නැති උනත් යාලුවෝ කොමෙන්ට් සහ රේප් දෙනවා.යාලුවෝ ටිකක් හදාගනින් මේකේ.(මටත් මොකෙක් වත් නැහැ ඔය කිව්වට 
) ගොඩක් උන්ට එහෙමයි මචෝ අනුජ තමයි අපි ඔක්කොගෙම බොසා ..එතකොට අනුජ කාගේ ෆේක් එකක්ද
කොහොම හරි උඔ කේලම් කිව්වා නේද
උබ මගේ fake එකක් නේ ?මැටිටාගේ නමට ගැලපෙන ක්රියාව
ඒ ආදරේටනේ ගල් ඔටුවෝ ..kolu basawen katha karanna epa hirikathi
![]()

උඹ ඕක කියන්නද බන් ෆේක් එකක් හදන් ආවේ.මේ ගොන් බිජ්ජෝ.උඹ දැකල නැද්ද හොඳ පොස්ට් එකක් දැම්මොත් එකට හොඳ ප්රතිචාර ලැබෙනවා.උඹ හොඳයි කියල හිතන් දැම්මට උඹට එක හොඳ උනාට අනිත් උන්ට හොඳ නැත්නම් එක කියවන්නේ නැහැ.වැදගත් කියන එක පුද්ගලයාගෙන් පුද්ගලයට වෙනස් වෙනවා.සමහර අය එනවා ෆන් ගන්න.සමහර අය එනවා මොන හරි අලුත් දෙයක් ඉගෙන ගන්න සමහ අය එනවා ඔය ඔක්කොම කරන්න.එක එක උවමනාවල් තියන උන් ඉන්නේ.උඹ මේ දාන හැම එකම කියවන්න එක කොමෙන්ට් කරන්න කියල නීතයක් නැහැ.කමත් උන් කොමෙන්ට් දානවා වැදගත් කියල තේරෙනවා නම්.උඹල නෙට් එකේ කොහෙන් හරි එකක් උස්සන් ඇවිල්ල කවුරැ හරි කියන එකක් මේකට දාල එකෙන් කොමෙන්ට් ගන්න බලන් ඉන්නවා . ඔය කතාව කිව්වා පලවෙනි එකත් උඹ නෙමේ .මේ වගේ උත්තරයක් දීපු පලවෙනි එකත් මම නෙමේ.
අර්තල් කතාවක් තිබ්බොත් හැමෝම කියවන්න කැමති.එක හැමෝගෙම මිනිසුන්ගේ හිතේ හැටි.උඹ කවදාවත් එහෙම කතා කියවල නැද්ද.උඹ කවදාවත් වැලක් බලපු එකෙක් නෙමේද.ගැනියෙක් හෙළුවෙන් ඉන්නවා දැකල නැද්ද?බොරු ෂෝ දන්න එපා බන්.සිරාවටම සමාජයේ පය ගහලා ඉඳපන් බොරු කාර්ඩ් බෝර්ඩ් වීරයෝ වෙන්නේ නැතුව පොර ටෝක් කියන්නේ නැතුව.උඹ දාන එක කියෝන එකෙක් කියාවි නැති උන් නිකන් ඉඳි.පොඩ්ඩක් හිතට දුකයි කොමෙන්ට් අඩු උනහම ගොඩක් මහන්සි වෙලා හදපු එකක් නම්.එත් ඒ හදපු පොස්ට් එක උඹට වැදගත් උනාට අනිත් උන් එකට ආස නැත නම් මැරෙන්නද බන්.
බොරු කියන්න ඕනේ නැහැ මටත් දුක හිතිලා තියනවා මම දාන(නෙට් එකෙන් උස්සපු)ඒවාට මොකෙක් වත් කොමෙන්ට් කරන්නේ නැතුව ගියහම.දුකයි තාම එත් මැරෙන්නද
.මචන් ඕව ගැන හිතන්න එපා බන් කොල්ලෝ.උඹ දාන පොස්ට් සහ උඹට යාලුවෝ සෙට් උනහම උඹ දාන එක මෙලෝ රහක් නැති උනත් යාලුවෝ කොමෙන්ට් සහ රේප් දෙනවා.යාලුවෝ ටිකක් හදාගනින් මේකේ.(මටත් මොකෙක් වත් නැහැ ඔය කිව්වට
) ගොඩක් උන්ට එහෙමයි මචෝ




pon#$% gahanne naha nathnam puka palaal ubeමැට්ටා;14821021 said:
අනුජ තමයි අපි ඔක්කොගෙම බොසා ..
මොන කේලම්ද බං ?
උබ මගේ fake එකක් නේ ?
කටවහන් ඒ විදියට හිටු ..
ඒ ආදරේටනේ ගල් ඔටුවෝ ..
ගාලු පැත්තේ එන්න සුකවල යවන්නම් සුදු ..![]()

උඹ ඕක කියන්නද බන් ෆේක් එකක් හදන් ආවේ.මේ ගොන් බිජ්ජෝ.උඹ දැකල නැද්ද හොඳ පොස්ට් එකක් දැම්මොත් එකට හොඳ ප්රතිචාර ලැබෙනවා.උඹ හොඳයි කියල හිතන් දැම්මට උඹට එක හොඳ උනාට අනිත් උන්ට හොඳ නැත්නම් එක කියවන්නේ නැහැ.වැදගත් කියන එක පුද්ගලයාගෙන් පුද්ගලයට වෙනස් වෙනවා.සමහර අය එනවා ෆන් ගන්න.සමහර අය එනවා මොන හරි අලුත් දෙයක් ඉගෙන ගන්න සමහ අය එනවා ඔය ඔක්කොම කරන්න.එක එක උවමනාවල් තියන උන් ඉන්නේ.උඹ මේ දාන හැම එකම කියවන්න එක කොමෙන්ට් කරන්න කියල නීතයක් නැහැ.කමත් උන් කොමෙන්ට් දානවා වැදගත් කියල තේරෙනවා නම්.උඹල නෙට් එකේ කොහෙන් හරි එකක් උස්සන් ඇවිල්ල කවුරැ හරි කියන එකක් මේකට දාල එකෙන් කොමෙන්ට් ගන්න බලන් ඉන්නවා . ඔය කතාව කිව්වා පලවෙනි එකත් උඹ නෙමේ .මේ වගේ උත්තරයක් දීපු පලවෙනි එකත් මම නෙමේ.
අර්තල් කතාවක් තිබ්බොත් හැමෝම කියවන්න කැමති.එක හැමෝගෙම මිනිසුන්ගේ හිතේ හැටි.උඹ කවදාවත් එහෙම කතා කියවල නැද්ද.උඹ කවදාවත් වැලක් බලපු එකෙක් නෙමේද.ගැනියෙක් හෙළුවෙන් ඉන්නවා දැකල නැද්ද?බොරු ෂෝ දන්න එපා බන්.සිරාවටම සමාජයේ පය ගහලා ඉඳපන් බොරු කාර්ඩ් බෝර්ඩ් වීරයෝ වෙන්නේ නැතුව පොර ටෝක් කියන්නේ නැතුව.උඹ දාන එක කියෝන එකෙක් කියාවි නැති උන් නිකන් ඉඳි.පොඩ්ඩක් හිතට දුකයි කොමෙන්ට් අඩු උනහම ගොඩක් මහන්සි වෙලා හදපු එකක් නම්.එත් ඒ හදපු පොස්ට් එක උඹට වැදගත් උනාට අනිත් උන් එකට ආස නැත නම් මැරෙන්නද බන්.
බොරු කියන්න ඕනේ නැහැ මටත් දුක හිතිලා තියනවා මම දාන(නෙට් එකෙන් උස්සපු)ඒවාට මොකෙක් වත් කොමෙන්ට් කරන්නේ නැතුව ගියහම.දුකයි තාම එත් මැරෙන්නද
.මචන් ඕව ගැන හිතන්න එපා බන් කොල්ලෝ.උඹ දාන පොස්ට් සහ උඹට යාලුවෝ සෙට් උනහම උඹ දාන එක මෙලෝ රහක් නැති උනත් යාලුවෝ කොමෙන්ට් සහ රේප් දෙනවා.යාලුවෝ ටිකක් හදාගනින් මේකේ.(මටත් මොකෙක් වත් නැහැ ඔය කිව්වට
) ගොඩක් උන්ට එහෙමයි මචෝ


මැට්ටා;14821021 said:
අනුජ තමයි අපි ඔක්කොගෙම බොසා ..
මොන කේලම්ද බං ?
උබ මගේ fake එකක් නේ ?
කටවහන් ඒ විදියට හිටු ..
ඒ ආදරේටනේ ගල් ඔටුවෝ ..
ගාලු පැත්තේ එන්න සුකවල යවන්නම් සුදු ..![]()

මැට්ටා;14821090 said:
අන්න නියම comment එක ..
හරියට ඉන්න ඕන මන් වගේ ..
ඒ වගේම මම මේ අවස්ථාවේදී මතක් කරන්න කැමතියි ඔය ළමයින්ට ...,
නරක ළමයෙක් වෙන්න ඕන නම් මැට්ටා ගේ thread ලිස්ට් එක බලන්න .
හොද ළමයෙක් වෙන්න ඕන නම් අනුජ ගේ thread ලිස්ට් එක බලන්න .


මැට්ටා;14821090 said:
අන්න නියම comment එක ..
හරියට ඉන්න ඕන මන් වගේ ..
ඒ වගේම මම මේ අවස්ථාවේදී මතක් කරන්න කැමතියි ඔය ළමයින්ට ...,
නරක ළමයෙක් වෙන්න ඕන නම් මැට්ටා ගේ thread ලිස්ට් එක බලන්න .
හොද ළමයෙක් වෙන්න ඕන නම් අනුජ ගේ thread ලිස්ට් එක බලන්න .


ඔකට කියන්නෙ නපුංසකයො කියලා දෙබඩි චරිත සමාජෙදි පිරිමියෙක් ගැනි ලගදි පිම්පියෙක්
පාරට කලිසමයි කමිසෙයි ගෙදරට ගවුම් වලලු චිත්ත![]()

අපහාසයක් කරෙ කොහෙද උගෙ ඇත්ත පෙන්නලා දුන්නානිකං බොරුවට අහිංසකයොන්ට අපහාස කරන්න එපා සහෝ....![]()
