කෙල්ලෙක්ට රූම් එකට කතා කරන එක

AnuradhaRa

Well-known member
  • ow ban..ewa maha balu wada..hoda gaanu innawanam ehema idan pita yana miniha karanne maha paw wadak..e unata godak un ehema karnaawa ban..

    ekata eka hethuwak thamai gaani minihata ona de gana hithanne na..eth ehema kiyala wena badu gahana eka anumatha karanna ba..adare kiyanne sacrifice ekak..eka therum ganna one..

    samahara un innawa gaani pregnant unama gaaniwa ganige gedara yawala u gedaratama genath badu gahana jathiye un...ewa kochara pawuda..gaani achara duk widinawa badakuth ussagena..owa ithin kiyala wadak na..karana eka karanawa..nokarana eka karanne na :yes:

    :yes: