Eeka nm ettaතෝ too late. ඔහොම වුනාම උන්ට කලින් තෝ බ්ලොක් කරන්න ඕන. මම එහෙම කරපු උන් ඉන්නවන්. එතකොට උන්ගේ නෙමෙයිනේ තග, මගේ තග![]()
Eeka nm ettaතෝ too late. ඔහොම වුනාම උන්ට කලින් තෝ බ්ලොක් කරන්න ඕන. මම එහෙම කරපු උන් ඉන්නවන්. එතකොට උන්ගේ නෙමෙයිනේ තග, මගේ තග![]()
Tho hithuwada hindi film ekak kiyala? Owwa karanna ba anna uwa block karala.issrala kalayak yaluwo wage innwa , ethkota denata dennage flow eka danaganna puluwan, fit nam ahnwa, ethkota 99% ha kiyanna chance ekak thynwa
Tho hithuwada hindi film ekak kiyala? Owwa karanna ba anna uwa block karala.
Dan karanna deyak naa,mm qwe kalin , with EXPERIENCEKaranna thibba ekama de mu block karanna ona ekiwa eki block karanna kalin. Mama nam prathipaththiyak widihata ganunwa ganne na friend zone ekata. Okun eeta passe uba ban bolan kiyagena enawa yalu fit ekata kiyala. Ehema uba ban bolan kiyana unge kanata gahanna hithenawa mata nam. Eete passe ithin koheda uba love karanna yanne?![]()
![]()
![]()
Dan karanna deyak naa,mm qwe kalin , with EXPERIENCE
Karanna thibba ekama de mu block karanna ona ekiwa eki block karanna kalin. Mama nam prathipaththiyak widihata ganunwa ganne na friend zone ekata. Okun eeta passe uba ban bolan kiyagena enawa yalu fit ekata kiyala. Ehema uba ban bolan kiyana unge kanata gahanna hithenawa mata nam. Eete passe ithin koheda uba love karanna yanne?

eka ithin mulinma blgnna ona. Naththm passata kohu kohu.ජීවිතේ විදින්න හොදම වයස. තව විස්සකින් තිහකින් ඔහොම අහගෙන ගිහින් සෙට් වෙන එක දාගනින්. එතකං නාහෙන් අඩන්නෙ නැතුව ඉදපන්.
අපිත් ඔය අවලං ගෑනු නිසා සමහර හොද කාල නැති කර ගත්ත නිසයි කියන්නෙ.![]()






කෙල්ලෙක් ගෙන් කැමත්ත ඇහුවා. අපි යාලුවෝ වගෙ ඉමුලු ඇයි බන් ගැහැනු මේහෙම කරන්නෙ
පසුව ලියමි : කියලා පැයක් වත් ගියෙ නෑ block කරලා .
මේකෙ උන් කියන ඒව ඇත්ත.ගෑනුන්ට නම් සිරා කරන්න නරකයි. කවදාවත්
tika dawasakin unblock karai. naada idapan.ශෝචනීය යි මිතුර..කියලා පැයක් වත් ගියෙ නෑ මාව block කරලා
තේරිලා තේරිලා ඉතුරුවුන අම්මන්ඩි කෙනෙක් තමයි.ජීවිතේ විදින්න හොදම වයස. තව විස්සකින් තිහකින් ඔහොම අහගෙන ගිහින් සෙට් වෙන එක දාගනින්. එතකං නාහෙන් අඩන්නෙ නැතුව ඉදපන්. ගල්
අපිත් ඔය අවලං ගෑනු නිසා සමහර හොද කාල නැති කර ගත්ත නිසයි කියන්නෙ.![]()
Ow bn..palaweni para.Dannam ganak naha bun block karalama
oya palaweni parada ?![]()