කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්න කියලා දියන්
උන්ගෙ ඉගි තේරුම් ගන්න කියලා දියන්
උන්ගෙ ඉගි තේරුම් ගන්න කියලා දියන්
මට කෙල්ලො ටෝක් කරන්ඩ තේරෙන් ඤෑ අනේ ex අනුකම්පාකරලා වරෙන් ආපහු
ඒතකොට ex ද උඹව දාගත්තේ කලින්..මට කෙල්ලො ටෝක් කරන්ඩ තේරෙන් ඤෑ අනේ ex අනුකම්පාකරලා වරෙන් ආපහු![]()
යකෝ කෙල්ලොන්ට ඔච්චර තැන දෙන්න එපාකෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්න කියලා දියන්
උන්ගෙ ඉගි තේරුම් ගන්න කියලා දියන්
මට කෙල්ලො ටෝක් කරන්ඩ තේරෙන් ඤෑ අනේ ex අනුකම්පාකරලා වරෙන් ආපහු
යකෝ කෙල්ලොන්ට ඔච්චර තැන දෙන්න එපා
මට නම් දවසින් දවස Christoper Nolan and James Cameron's මූවීස් රිලීස් වෙවී ,
PS 5 එකක් තිබ්බොත් හොන්දටම ඇති (PS 5 ekak pre order karala tiyenne ,2023 exam ekak karala eke results positive wunot order eka proceed wenawa)
තව Photography කරපන් (Cam ekatath 2023,same as PS5)
තව මගෙ ඉන්නවා BFF කෙනෙක්; ඌවත් ඕනි
There Is one law that I strictly believe in----> Girls should only open their fkin mouths, in order to give oral only.Its called the M.WALATHARA LAW.
කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්න කියලා දියන්
උන්ගෙ ඉගි තේරුම් ගන්න කියලා දියන්
මට කෙල්ලො ටෝක් කරන්ඩ තේරෙන් ඤෑ අනේ ex අනුකම්පාකරලා වරෙන් ආපහු
හිල මනසින් දකින්නෙ කොහොමදUber eci diha baladdi ikige puce hila loku wenonm eki ubata kemati
මගෙ ඉවසීමේ හොද තමා(අවුරුදු දෙකක් වගේ පස්සෙන් ගියා)ඒතකොට ex ද උඹව දාගත්තේ කලින්..![]()
friendzone වැටෙනවනේ ඉතින්Issarawela friendship ekak athikaraganin..
ඒ උනාට හිස්බවක් දැනෙනවනේයකෝ කෙල්ලොන්ට ඔච්චර තැන දෙන්න එපා
මට නම් දවසින් දවස Christoper Nolan and James Cameron's මූවීස් රිලීස් වෙවී ,
PS 5 එකක් තිබ්බොත් හොන්දටම ඇති (PS 5 ekak pre order karala tiyenne ,2023 exam ekak karala eke results positive wunot order eka proceed wenawa)
තව Photography කරපන් (Cam ekatath 2023,same as PS5)
තව මගෙ ඉන්නවා BFF කෙනෙක්; ඌවත් ඕනි
There Is one law that I strictly believe in----> Girls should only open their fkin mouths, in order to give oral only.Its called the M.WALATHARA LAW.
එකෙන්ම block කරයිසෙක්ස් කරන්න මුල ඉඳලා පටන් ගන්න ඕන විදිහත් කියලා දෙන්න
gay වෙන්නද යකෝ කියන්නෙmulin kollekwa dagena experience hada ganin
වටේ උන් අප්පුඩි ගහයි ඒකි සෙරෙප්පුවෙන් හරි බෑග් එකෙන් ගහයිKella public place ekaka senaga godak inna welawak hoya ganin.
Hodata datha kata medaganin..siyabala tofiyak kapan. Public place ekedi okkoma essaraha kella badagena deep french kiss ekak deegena deegena yaman 3 to 5 minutes. Watey inna ewun appudi gahai. Wadey goda![]()
කලාත්මක කම නම් දන් නෑ හැබැයි මම උබෙ ෆේක් එකක් නෙවේමේ මගෙ fake එක නෙමෙ මම මීට වඩා කලාත්මකයි
nithara pin daham karanna. Karma is back wage :\හිල මනසින් දකින්නෙ කොහොමද
මගෙ ඉවසීමේ හොද තමා(අවුරුදු දෙකක් වගේ පස්සෙන් ගියා)
friendzone වැටෙනවනේ ඉතින්
ඒ උනාට හිස්බවක් දැනෙනවනේ
එකෙන්ම block කරයි
gay වෙන්නද යකෝ කියන්නෙ
වටේ උන් අප්පුඩි ගහයි ඒකි සෙරෙප්පුවෙන් හරි බෑග් එකෙන් ගහයි
කලාත්මක කම නම් දන් නෑ හැබැයි මම උබෙ ෆේක් එකක් නෙවේ
මට exව ඕනේ බන් වෙන උන් එපා,ඒකිව සෙට් කරගන්න විදිහක් කියාම්
(අවුරුදු දෙකක් වගේ පස්සෙන් ගියා)