කෙල්ලෙක් දාගන්න තේරෙන් නෑ

Himazharin

Well-known member
  • Jul 22, 2020
    3,339
    4,786
    113
    Mind Palace
    කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්න කියලා දියන්
    උන්ගෙ ඉගි තේරුම් ගන්න කියලා දියන්







    මට කෙල්ලො ටෝක් කරන්ඩ තේරෙන් ‍ඤෑ අනේ ex අනුකම්පාකරලා වරෙන් ආපහු😑
     

    JuIcE_wRld

    Well-known member
  • Jul 11, 2022
    374
    782
    93
    කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්න කියලා දියන්
    උන්ගෙ ඉගි තේරුම් ගන්න කියලා දියන්







    මට කෙල්ලො ටෝක් කරන්ඩ තේරෙන් ‍ඤෑ අනේ ex අනුකම්පාකරලා වරෙන් ආපහු😑
    යකෝ කෙල්ලොන්ට ඔච්චර තැන දෙන්න එපා
    මට නම් දවසින් දවස Christoper Nolan and James Cameron's මූවීස් රිලීස් වෙවී ,
    PS 5 එකක් තිබ්බොත් හොන්දටම ඇති (PS 5 ekak pre order karala tiyenne ,2023 exam ekak karala eke results positive wunot order eka proceed wenawa)
    තව Photography කරපන් (Cam ekatath 2023,same as PS5)
    තව මගෙ ඉන්නවා BFF කෙනෙක්; ඌවත් ඕනි
    There Is one law that I strictly believe in----> Girls should only open their fkin mouths, in order to give oral only.Its called the M.WALATHARA LAW.
     

    Stimulus mind

    Well-known member
  • Feb 27, 2021
    31,019
    153,078
    113
    යකෝ කෙල්ලොන්ට ඔච්චර තැන දෙන්න එපා
    මට නම් දවසින් දවස Christoper Nolan and James Cameron's මූවීස් රිලීස් වෙවී ,
    PS 5 එකක් තිබ්බොත් හොන්දටම ඇති (PS 5 ekak pre order karala tiyenne ,2023 exam ekak karala eke results positive wunot order eka proceed wenawa)
    තව Photography කරපන් (Cam ekatath 2023,same as PS5)
    තව මගෙ ඉන්නවා BFF කෙනෙක්; ඌවත් ඕනි
    There Is one law that I strictly believe in----> Girls should only open their fkin mouths, in order to give oral only.Its called the M.WALATHARA LAW.
    BarrenFilthyLiger-max-1mb.gif
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,910
    113
    සෙක්ස් කරන්න මුල ඉඳලා පටන් ගන්න ඕන විදිහත් කියලා දෙන්න
     
    • Haha
    Reactions: Himazharin

    IMMuhandiram

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    10,862
    11,161
    113
    කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්න කියලා දියන්
    උන්ගෙ ඉගි තේරුම් ගන්න කියලා දියන්







    මට කෙල්ලො ටෝක් කරන්ඩ තේරෙන් ‍ඤෑ අනේ ex අනුකම්පාකරලා වරෙන් ආපහු😑

    Kella public place ekaka senaga godak inna welawak hoya ganin.
    Hodata datha kata medaganin..siyabala tofiyak kapan. Public place ekedi okkoma essaraha kella badagena deep french kiss ekak deegena deegena yaman 3 to 5 minutes. Watey inna ewun appudi gahai. Wadey goda☺️
     

    Himazharin

    Well-known member
  • Jul 22, 2020
    3,339
    4,786
    113
    Mind Palace
    Uber eci diha baladdi ikige puce hila loku wenonm eki ubata kemati
    හිල මනසින් දකින්නෙ කොහොමද
    ඒතකොට ex ද උඹව දාගත්තේ කලින්..😏
    මගෙ ඉවසීමේ හොද තමා(අවුරුදු දෙකක් වගේ පස්සෙන් ගියා)
    Issarawela friendship ekak athikaraganin..
    friendzone වැටෙනවනේ ඉතින්
    යකෝ කෙල්ලොන්ට ඔච්චර තැන දෙන්න එපා
    මට නම් දවසින් දවස Christoper Nolan and James Cameron's මූවීස් රිලීස් වෙවී ,
    PS 5 එකක් තිබ්බොත් හොන්දටම ඇති (PS 5 ekak pre order karala tiyenne ,2023 exam ekak karala eke results positive wunot order eka proceed wenawa)
    තව Photography කරපන් (Cam ekatath 2023,same as PS5)
    තව මගෙ ඉන්නවා BFF කෙනෙක්; ඌවත් ඕනි
    There Is one law that I strictly believe in----> Girls should only open their fkin mouths, in order to give oral only.Its called the M.WALATHARA LAW.
    ඒ උනාට හිස්බවක් දැනෙනවනේ
    සෙක්ස් කරන්න මුල ඉඳලා පටන් ගන්න ඕන විදිහත් කියලා දෙන්න
    එකෙන්ම block කරයි
    mulin kollekwa dagena experience hada ganin
    gay වෙන්නද යකෝ කියන්නෙ
    Kella public place ekaka senaga godak inna welawak hoya ganin.
    Hodata datha kata medaganin..siyabala tofiyak kapan. Public place ekedi okkoma essaraha kella badagena deep french kiss ekak deegena deegena yaman 3 to 5 minutes. Watey inna ewun appudi gahai. Wadey goda☺️
    වටේ උන් අප්පුඩි ගහයි ඒකි සෙරෙප්පුවෙන් හරි බෑග් එකෙන් ගහයි
    මේ මගෙ fake එක නෙමෙ මම මීට වඩා කලාත්මකයි
    කලාත්මක කම නම් දන් නෑ හැබැයි මම උබෙ ෆේක් එකක් නෙවේ



    මට exව ඕනේ බන් වෙන උන් එපා,ඒකිව සෙට් කරගන්න විදිහක් කියාම්
     
    • Haha
    Reactions: akildila

    SIC

    Well-known member
  • Dec 3, 2012
    10,676
    5,803
    113
    KALUTHARA
    හිල මනසින් දකින්නෙ කොහොමද

    මගෙ ඉවසීමේ හොද තමා(අවුරුදු දෙකක් වගේ පස්සෙන් ගියා)

    friendzone වැටෙනවනේ ඉතින්

    ඒ උනාට හිස්බවක් දැනෙනවනේ

    එකෙන්ම block කරයි

    gay වෙන්නද යකෝ කියන්නෙ

    වටේ උන් අප්පුඩි ගහයි ඒකි සෙරෙප්පුවෙන් හරි බෑග් එකෙන් ගහයි

    කලාත්මක කම නම් දන් නෑ හැබැයි මම උබෙ ෆේක් එකක් නෙවේ



    මට exව ඕනේ බන් වෙන උන් එපා,ඒකිව සෙට් කරගන්න විදිහක් කියාම්
    nithara pin daham karanna. Karma is back wage :\
     
    • Wow
    Reactions: Himazharin