කෙල්ලොන්ගේ හොර අල්ලමු (ක්‍රමය මම කියන්නම&#3530

Jan 21, 2010
721
278
0
Italy
ane ban, umba mal wage kellanta kamathida? Mama nam na. Mama kamathi pana thiyena hondata katha baha karala inna kellanta. Mage kena ehemai. Anika kellek oya tika balaporoththu wenawa na ekita mole thiyenawa. Adu gane lunui bathui kamu kiyanna tharam gon na. Anagathe gana adahasak thiyenawa. Nikan ugathkamak, rassawak salli mokuth nathi minhek bandina eka therumak nathi wadak. Anthimata lamai thamai duk windinawa. Mata nam mole, ugathkamak nathi kellekta asawak na. Ewa mage attraction criteria. Untath ehema wenna athi.

ඔව.. ඒ කෙල්ලට උඹට වඩා හොඳ කෙනෙක් ලැබිල ඒ කෙල්ල ගිය දාට උඹත් වරෙන් අපිත් එක්ක එකතුවෙලා පුර්ෂ හඬ කියල ත්‍රෙඩ් එකක් හදන්න...:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
 

creativeN

Well-known member
  • Jul 13, 2009
    5,666
    991
    113
    CATCH ME IF U CAN
    විශවාඩයක් නැත්නම් ඕක නතරකරල දාන එක හොඳයි
    විශවාසයක් නැති ආදරයකින් එළ කිම.. ?
     

    hpk89

    Member
    Dec 22, 2010
    593
    37
    0
    machan kello nisa kollo ekka randu wenna epa. ubata dan kello gana ohoma ithanna uba kellata uba bokken love nisa. ath uba kella ekaparatama ubata boot eka thibboth ?

    thibboth ithin thibbane ban. Mokak hari nogalapeemak nisa ne ehema karanne. Yalu wena hamoma kasada bandinna ona kiyala neethiyak na ne. Machan, mama kello kollo kiyala wen karala salakanne na. Sadarana paththata mama katha karanawa monawa unath. Kollanta kiyala waradi nokiya inna sirithakwath kellanta kiyala hama ekatama waradi kiyana sirithakwath mata na.
     

    hpk89

    Member
    Dec 22, 2010
    593
    37
    0
    ඔව.. ඒ කෙල්ලට උඹට වඩා හොඳ කෙනෙක් ලැබිල ඒ කෙල්ල ගිය දාට උඹත් වරෙන් අපිත් එක්ක එකතුවෙලා පුර්ෂ හඬ කියල ත්‍රෙඩ් එකක් හදන්න...:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    honda kenek labila yana eka eya eyage ayithiya. Giya kenek mata epa. Mama oya samahari wage ehema ewata andanne na ban.
     

    DemonAkalanka

    Well-known member
  • Aug 17, 2011
    7,590
    1,463
    113
    Sri Lanka
    thibboth ithin thibbane ban. Mokak hari nogalapeemak nisa ne ehema karanne. Yalu wena hamoma kasada bandinna ona kiyala neethiyak na ne. Machan, mama kello kollo kiyala wen karala salakanne na. Sadarana paththata mama katha karanawa monawa unath. Kollanta kiyala waradi nokiya inna sirithakwath kellanta kiyala hama ekatama waradi kiyana sirithakwath mata na.


    machan danwath therum ganin kellonge hati. uba mona de kiwwath unta ona welawata apita boot eka thiyanawa.
     

    hpk89

    Member
    Dec 22, 2010
    593
    37
    0
    machan danwath therum ganin kellonge hati. uba mona de kiwwath unta ona welawata apita boot eka thiyanawa.

    ohoma kiyala kawuruwath kasada nobanda inne na ne ban. Ewa welawata wei. Dala yana kello witharak nevei karanne. Oya ona tharam badawal ekka ganu dala yanne.
     

    DemonAkalanka

    Well-known member
  • Aug 17, 2011
    7,590
    1,463
    113
    Sri Lanka
    ohoma kiyala kawuruwath kasada nobanda inne na ne ban. Ewa welawata wei. Dala yana kello witharak nevei karanne. Oya ona tharam badawal ekka ganu dala yanne.

    uba out of topic machan. me thread eken kiyanna api laga idagena apitama kelina kello gana. ubada mage rep kapuwe machan
     
    Jan 21, 2010
    721
    278
    0
    Italy
    uba out of topic machan. me thread eken kiyanna api laga idagena apitama kelina kello gana. ubada mage rep kapuwe machan

    කැපුවා එකා නම කියයි කියල හිතනවද? ඕනේ නම් නමත් ටයිප් කරලා කපන්න තිබ්බනේ.... හි හි.... හොරාගේ අම්මගෙන් පේන ඇහුව වගේ වැඩක් නේ ඕක.. :):):yes::yes::lol::lol::lol:
     

    Dark2010

    Member
    Jan 14, 2011
    77
    3
    0
    යාලුවා මේකනේ... ඔයා ආදරේ නිසා දුක විඳලා නැති වෙන්න පුළුවන්... නමුත් එහෙම දුක විදින , දුකින් ඉන්න සහෝදරයන් වෙනුවෙන් තමයි මේ ක්‍රමය කිව්වේ... අනික... ඔබ ලස්සන හෙව්වට ගොඩක් කොල්ලෝ හොයන්නේ ලස්සන නෙමෙයි.. තමුන්ගේ අම්මගෙන් විඳපු සෙනෙහස...
    ඔතනදි වැරද්ද ගන්නෙපා...
    මොකද මගේ අම්මා ශ්‍රවනාභාධිතයි, උපතින්ම.. එත් මගේ අම්මයි තාත්තයි අවුරුදු 20 ක් ආදරය කරලයි බැඳලා තියෙන්නේ...
    මම ආදරය කරන කෙල්ලගේ ඇස දෙකම පෙන්නේ නැහැ.....
    මට ඒ ගැන අමුතුවෙන් කියල දෙන්න එන්න එපා... තමුන් හැදිලා ඉන්න...

    කොහොමත් එකෙල්ලගේ ඇස් දෙක පෙනුනේ නැති වුනාට හදවත රත්තරං...
    ඇස් පේන කෙල්ලොනට වඩා 1000% හොඳයි..:yes::yes::yes:

    සිරා කොල්ලෙක්:):):)
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    ඒක මිශ්‍ර පාසලක්. ඒ අපි A/L කරන කාලෙ. පන්තියෙ ළමයි 50ක් වගේ හිටියා. හැමෝටම වගේ කෙල්ලො හිටියා. ඒත් අද වෙනකන් ඒ ආදර සම්බන්ධදතා පවත්වාගෙන එන්න පුලුවන් උනේ ඉන් එක් අයෙකුට පමණයි. ඒ යාළුවා හෙට අනිද්දා දිහාවට විවාහ වෙන්නයි බලාපොරොත්තුවෙන් ඉන්නෙ. අනිත් 49 දෙනාගෙම ඒ කාලෙ තිබිච්ච සම්බන්ධකම් අද වෙද්දි ලොවෙත් නෑ. මම මේ කියන්න යන්නෙ ඒ 49 දෙනාගෙන් එක යලුවෙක්ගෙ ජීවිත කතාවයි.

    ඔහු සාමාන්‍ය පවුලක කොල්ලෙක්. එකම පන්තියෙ කෙල්ලෙක් එක්ක යාලු උනා. ඔහු පනත් දීල ආදරය කරන ජාතියෙ පොරක් නිසා සේරම පැත්තක තියලා ආදරය කරන්න ගත්තා. කෙල්ල සෑහෙන දුප්පත්. ඔවුන් CLASS ගියේ නුගේගොඩ ප්‍රසිද්ද ආයතනයකට. කෙල්ලට CLASS FEES ගෙවන්න සල්ලි නෑ කියල දැනගත්ත කොල්ලා තමන්ට ගෙදරින් දෙන සල්ලි කෙල්ලට දීල කෙල්ලව CLASS යැව්වා. උදේ ඉඳන් හවස් වෙනකන් CLASS එක තියෙන නිසා ඔහු CLASS ඉවර වෙන වේලාව වෙනකන් STATION එකට වෙලා ඉඳගෙන ඉන්නවා. CLASS ඇරුනම යාලුවෙක්ගෙන් TUTE එක ඉල්ලගන්නවා. මම ඇහුවා ඇයි බං උඹ කෙල්ලගෙන් ඉල්ලගන්නෙ නැත්තේ කියලා. එතකොට ඔහු කිව්වා "බෑ මචං එතකොට කෙල්ලට ගෙදර ගිහින් පාඩන් කරගන්න බැරි වෙනවා නේද" කියලා. ඕවට දෙන්න උත්තර අපි ළඟ තිබ්බේ නෑ. කොහොම කොහොම හරි අපි A/L කළා. කෙල්ල A 3k අරං CAMPUS ගියා. කොල්ලා එච්චර සාර්ථක උනේ නැ.. ඊට පස්සේ කෙල්ල Chartered වගේ courses කරන්න පටන් ගත්තා. ඒවටත් සල්ලි නැති නිසා කොල්ලා යකඩ පාස්සන තැනක රස්සාවක් කරන්න ගත්ත. ඌ ඒකෙ දත කාගෙන වැඩ කරලා හොයන සල්ලිවලින් කෙල්ලට තව තවත් ඉගැන්නුවා. අන්තිමට කෙල්ල chartered qualified accountant කෙනෙක් විදිහට සමාජයට බැස්සා. කොල්ලා සතුටු කඳුලු හෙලුවා. සතියකින් දෙකකින් වගේ කෙල්ලගෙන් වැඩි ප්‍රතිචාරයක් තිබ්බේ නෑ. පස්සෙ කතා කරලා බලද්දි කෙල්ල මෙහෙම කතාවක් කියනවා. "අපි දෙන්නා දැන් ගැලපෙන්නේ නෑ නේ. දැන් තත්වේ තේරුම් අරගෙන අපි දෙන්නා මේක නතර කරමු" කොල්ලාට එතනම සිහිය නැති උනා. කොච්චර පස්සේ කෙල්ලට ඇවිටිලි කරත් කෙල්ල තුට්ටුවකට මායිම් කරේ නැ.. කොල්ලාගේ සිහිය විකල් උනා. කෙල්ල දැන් ගණකාධිකාරිනියක්. කොල්ලා දැන් මානසික වාට්ටුවක ප්‍රතිකාර ලබනවා.

    කලින් කෙල්ල නැති බැරිකම් කියද්දී "එහෙම කන්න හාල් නෑ ගෑණියේ" කියන්නේ නැතුව පියෙක් දරුවෙකුට උගන්නනවා වගේ තමන්ගෙ ආදරවන්තියට උගන්නලා ඇයව සමාජයේ ඉහලම තලයට ගෙනාපු කොල්ලාට අර විදිහේ තිරිසන් දෙයක් කරන්නට තරම් ඒ කෙල්ල මොන ජාතියේ වේසියෙක් වෙන්න ඕනැද?

    ඔබත් හිතන්න. මේ එක් කතාවක් පමණක් උනාට තවත් මෙවන් කතා සිය දහස් ගනනක් අපට අසන්නට දකින්නට ලැබෙනවා. ආදරය අප සිතන තරම් සුන්දර නැහැ. රැවටිලි ගොඩයි. මිනිස්සු අප සිතන තරම් හිතවත් නැහැ. මායාවන් පසුපස සමහර දේ ලබාගැනීමට ගොස්, තිබෙන දේත් නැති කරගෙන කබලෙන් ලිපට වැටෙන්න එපා. සෑම දෙයකටම සීමාවක් තබාගන්න. ආදරයටත් එය අදාලයි
    :sorry::sorry::sorry::sorry::(:(:(:no:
     

    hpk89

    Member
    Dec 22, 2010
    593
    37
    0
    uba out of topic machan. me thread eken kiyanna api laga idagena apitama kelina kello gana. ubada mage rep kapuwe machan

    ithin hamoma kelina un kelinne langa indan thamai. Yaluwo unath kella unath pawule un unath. Me topic eka wena athakata yawwe umbala ne.

    Mama rep kapanne na ban prathipaththiyak hatiyata. Eka therumak na.
     

    DemonAkalanka

    Well-known member
  • Aug 17, 2011
    7,590
    1,463
    113
    Sri Lanka
    ithin hamoma kelina un kelinne langa indan thamai. Yaluwo unath kella unath pawule un unath. Me topic eka wena athakata yawwe umbala ne.

    Mama rep kapanne na ban prathipaththiyak hatiyata. Eka therumak na.

    samaweyan macan. a wunath pirimikamak nathi ponnoyo innawa me elakiye nama dala rep kapanna baya
     

    hpk89

    Member
    Dec 22, 2010
    593
    37
    0
    ow machan. munta kelawunu dawasata(aemanam wenna epa) me thread eka mathak wunoth athi

    e kelawunoth ne ban. Umbalata umbalage ammalawath wiswasada me widiyata? Eth ganu ne. Eyala ganath kawuruhari e kale ohoma kiyanna athi. Eka thamai loka swabawe.
     

    DemonAkalanka

    Well-known member
  • Aug 17, 2011
    7,590
    1,463
    113
    Sri Lanka
    e kelawunoth ne ban. Umbalata umbalage ammalawath wiswasada me widiyata? Eth ganu ne. Eyala ganath kawuruhari e kale ohoma kiyanna athi. Eka thamai loka swabawe.

    mage amma mata mage jeewithetath wada watinawa. ath hithata ekagawa awankawa katha kaloth eyage tharuna kala ganan api danna machan. mokada hama ammama kello wela hitiya. dan pissu kelina kelloth dawasaka ammalama thamai. meka machan ganu jathiya hatiyak.
     
    Jan 21, 2010
    721
    278
    0
    Italy
    e kelawunoth ne ban. Umbalata umbalage ammalawath wiswasada me widiyata? Eth ganu ne. Eyala ganath kawuruhari e kale ohoma kiyanna athi. Eka thamai loka swabawe.

    අන්න අන්න... කොල්ලට මල පැනල... සහෝ... මෙතන කෙල්ලොන්ට බනිනකොට ඔය කේන්ති ගන්න එපා... අනික මෙතන අපි කවුරුවත් අම්මලාව මේකට ගාව ගත්තේ නැහැ...

    සහෝ... ඔබේ යට තියෙන්නේ පිරිමි අවයවයක් නම් කෙලින් පිරිමියෙක් වගේ තර්කය ඉදිරිපත් කරන්න.. නිකන් අර එල්ලෙන තණකොළ ගස් හොයන්නේ නැතුව... හැක හැක හැක...
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     

    Epic Madness

    Banned
    Jan 2, 2012
    1,139
    124
    0
    අන්න අන්න... කොල්ලට මල පැනල... සහෝ... මෙතන කෙල්ලොන්ට බනිනකොට ඔය කේන්ති ගන්න එපා... අනික මෙතන අපි කවුරුවත් අම්මලාව මේකට ගාව ගත්තේ නැහැ...

    සහෝ... ඔබේ යට තියෙන්නේ පිරිමි අවයවයක් නම් කෙලින් පිරිමියෙක් වගේ තර්කය ඉදිරිපත් කරන්න.. නිකන් අර එල්ලෙන තණකොළ ගස් හොයන්නේ නැතුව... හැක හැක හැක...
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    ඌ කියන එක ඇත්තනේ කෙල්ලොනේ අම්මලා වෙන්නේ.