ane ban, umba mal wage kellanta kamathida? Mama nam na. Mama kamathi pana thiyena hondata katha baha karala inna kellanta. Mage kena ehemai. Anika kellek oya tika balaporoththu wenawa na ekita mole thiyenawa. Adu gane lunui bathui kamu kiyanna tharam gon na. Anagathe gana adahasak thiyenawa. Nikan ugathkamak, rassawak salli mokuth nathi minhek bandina eka therumak nathi wadak. Anthimata lamai thamai duk windinawa. Mata nam mole, ugathkamak nathi kellekta asawak na. Ewa mage attraction criteria. Untath ehema wenna athi.
ඔව.. ඒ කෙල්ලට උඹට වඩා හොඳ කෙනෙක් ලැබිල ඒ කෙල්ල ගිය දාට උඹත් වරෙන් අපිත් එක්ක එකතුවෙලා පුර්ෂ හඬ කියල ත්රෙඩ් එකක් හදන්න...


















