කෙල්ලොන්ගේ හොර අල්ලමු (ක්‍රමය මම කියන්නම&#3530

DemonAkalanka

Well-known member
  • Aug 17, 2011
    7,590
    1,463
    113
    Sri Lanka
    ithin ban mageth msg counter walata sapekshawa inbox adui. E man eka clear karana nisa. 2 ekata sudda karanne na ne.

    Wiswasa nokaranawa nam kello kollo kawuruwath karanna ba. Eth ehema trust ekak naththan ethana relationship ekakuth na. Eka manasika rogayak.

    topic eka thiyanna machan okkoma clear karala patan ganna
     

    DemonAkalanka

    Well-known member
  • Aug 17, 2011
    7,590
    1,463
    113
    Sri Lanka
    ඕකා පොන්න හුත්-ක් කොහෙද යන ඌත් එක්ක කථා කරලා වැඩක් නෑ.

    pala ponnayo yanna. thope kello thopita puke arinakan thopi danna. kiyawala balapan rate loke paththara. godak minissu ire innath wesiyo nisama thamai.
     

    hpk89

    Member
    Dec 22, 2010
    593
    37
    0
    topic eka thiyanna machan okkoma clear karala patan ganna

    eth clear kalata machan eeta passe inbox clear kaloth eth msg counter eka wenas wenne na. E nisa e deke ganan wenas wenawa. Hamawelema inbox clear karana gaman msg counter reset kalanam witharai e deka eka samana wenne. Ehema nathuwa eka parak clear kala kiyala eeta passe inbox clear kaloth oka okkoma wenas wenawa.
     
    Jan 21, 2010
    721
    278
    0
    Italy
    pala ponnayo yanna. thope kello thopita puke arinakan thopi danna. kiyawala balapan rate loke paththara. godak minissu ire innath wesiyo nisama thamai.

    ඔය ගැන මුන්ට කියලා වැඩක් නැහැ මචං...අපි නරක මිනිස්සු වෙන එක තමයි වෙන්නේ...
     

    hpk89

    Member
    Dec 22, 2010
    593
    37
    0
    pala ponnayo yanna. thope kello thopita puke arinakan thopi danna. kiyawala balapan rate loke paththara. godak minissu ire innath wesiyo nisama thamai.

    machan, Umba kiyana widiyata ganu gewalwalata dala phone ehema nathuwa lock karanna ona. Ehema nathuwa ganu thiyanna ba. Umbalage gewalwala ganu inne ehemada manda. Habai ape gewalwala nam ehema na. Umba kiyana widiyata sakaya ara wena mokawath relationship ekaka na. Ithin ganu ochchara naraka nam ganu nathuwa hitiyama iwarai ne. Mokata ochchara wada windinawada?
     

    DemonAkalanka

    Well-known member
  • Aug 17, 2011
    7,590
    1,463
    113
    Sri Lanka
    eth clear kalata machan eeta passe inbox clear kaloth eth msg counter eka wenas wenne na. E nisa e deke ganan wenas wenawa. Hamawelema inbox clear karana gaman msg counter reset kalanam witharai e deka eka samana wenne. Ehema nathuwa eka parak clear kala kiyala eeta passe inbox clear kaloth oka okkoma wenas wenawa.


    machan message counter eka clear karana gaman inbox eka danata thiyana message gana balanawa.meka podi ganitha gemak. meter eka wada kalama hariyatama hari. athuru abada rahithai. priyankarayage ela idea ekak. aparade rep denna ba.:(
     

    DemonAkalanka

    Well-known member
  • Aug 17, 2011
    7,590
    1,463
    113
    Sri Lanka
    machan, Umba kiyana widiyata ganu gewalwalata dala phone ehema nathuwa lock karanna ona. Ehema nathuwa ganu thiyanna ba. Umbalage gewalwala ganu inne ehemada manda. Habai ape gewalwala nam ehema na. Umba kiyana widiyata sakaya ara wena mokawath relationship ekaka na. Ithin ganu ochchara naraka nam ganu nathuwa hitiyama iwarai ne. Mokata ochchara wada windinawada?

    machan uba hithuwada mama ponnayek kiyala. mama ganunta asai. ath me topic eka unga hora allima gana. unwa hira karanna onna. meka dala thiyanna un apiwa eka parata dala yanna kalin. unge hora wada kalin alla ganna. mokada un eka para dala giyoth. api wage kollange jeewitha LOLma thama
     

    hpk89

    Member
    Dec 22, 2010
    593
    37
    0
    machan message counter eka clear karana gaman inbox eka danata thiyana message gana balanawa.meka podi ganitha gemak. meter eka wada kalama hariyatama hari. athuru abada rahithai. priyankarayage ela idea ekak. aparade rep denna ba.:(

    danata thiyena gana balana eka hari ban. Eth eeta passe eya inbox eka delete all kaloth oke therumak na. Ehema kalama inbox eke thiyenne delete all kalata passe gana. Counter eke e delete kala ewa ekkama watenne. Ethakota e deke ganan wenas. E wagema man wage madin madin msg delete karana ayatath wadak na. Ethakotath counter ekei inbox ekei ganan wenas. Ekai kiyanne.
     

    DemonAkalanka

    Well-known member
  • Aug 17, 2011
    7,590
    1,463
    113
    Sri Lanka
    ඔය ගැන මුන්ට කියලා වැඩක් නැහැ මචං...අපි නරක මිනිස්සු වෙන එක තමයි වෙන්නේ...

    eka hari machan. mun mona kiwwath mun tikath aihnsaka kollo. ganu mayam walata ona ekak aw wenawa machan. munge kello mun laga dan mal wage athi. ithin munuth unta mal wage love athi. ath machanla danaganilla hama kellama balaporoththu wenna.
    SALLI
    LASSANA
    BALAYA
     

    hpk89

    Member
    Dec 22, 2010
    593
    37
    0
    machan uba hithuwada mama ponnayek kiyala. mama ganunta asai. ath me topic eka unga hora allima gana. unwa hira karanna onna. meka dala thiyanna un apiwa eka parata dala yanna kalin. unge hora wada kalin alla ganna. mokada un eka para dala giyoth. api wage kollange jeewitha LOLma thama

    unwa hira karanne un minissu nathuwa wena amuthu saththu jathiyakda? Oya kiyana tharam saken jeewath wenna wenawa nam me loke katawath kasada bandinna wenne na. Umbata ganu witharak nevei, thamanwath sure na ne. Ekane ganu umbawa dala yanawamai kiyala hithanne. Anika yana eka oya monawa kalath yanawa. Inna eka kohomath innawa. Yana eka yana eka kohomath hondai. Balen thiyan inna ona na. Ehema giya kiyala ape jeewitheta mokuth wenne na. Umba kamathida gani kollo sure na kiyala umbawa hira karanawa? E wagema thamai kelloth hira karanawata kamathi na. Eka therum ganin. Hamoma inne na wagema hamoma dala yanne na. Ehema hithenawa nam umba kellek ekka yalu wenna epa.
     

    DemonAkalanka

    Well-known member
  • Aug 17, 2011
    7,590
    1,463
    113
    Sri Lanka
    83big.jpg


    84big.jpg


    85big.jpg


    86big.jpg


    87big.jpg


    88big.jpg


    89big.jpg


    90big.jpg


    91big.jpg


    92big.jpg


    93big.jpg


    94big.jpg


    95big.jpg


    96big.jpg


    97big.jpg


    99big.jpg


    100big.jpg


    101big.jpg


    102big.jpg


    103big.jpg


    104big.jpg


    105big.jpg


    106big.jpg


    107big.jpg


    108big.jpg


    109big.jpg


    110big.jpg


    111big.jpg
     

    hpk89

    Member
    Dec 22, 2010
    593
    37
    0
    eka hari machan. mun mona kiwwath mun tikath aihnsaka kollo. ganu mayam walata ona ekak aw wenawa machan. munge kello mun laga dan mal wage athi. ithin munuth unta mal wage love athi. ath machanla danaganilla hama kellama balaporoththu wenna.
    SALLI
    LASSANA
    BALAYA

    ane ban, umba mal wage kellanta kamathida? Mama nam na. Mama kamathi pana thiyena hondata katha baha karala inna kellanta. Mage kena ehemai. Anika kellek oya tika balaporoththu wenawa na ekita mole thiyenawa. Adu gane lunui bathui kamu kiyanna tharam gon na. Anagathe gana adahasak thiyenawa. Nikan ugathkamak, rassawak salli mokuth nathi minhek bandina eka therumak nathi wadak. Anthimata lamai thamai duk windinawa. Mata nam mole, ugathkamak nathi kellekta asawak na. Ewa mage attraction criteria. Untath ehema wenna athi.
     

    DemonAkalanka

    Well-known member
  • Aug 17, 2011
    7,590
    1,463
    113
    Sri Lanka
    ane ban, umba mal wage kellanta kamathida? Mama nam na. Mama kamathi pana thiyena hondata katha baha karala inna kellanta. Mage kena ehemai. Anika kellek oya tika balaporoththu wenawa na ekita mole thiyenawa. Adu gane lunui bathui kamu kiyanna tharam gon na. Anagathe gana adahasak thiyenawa. Nikan ugathkamak, rassawak salli mokuth nathi minhek bandina eka therumak nathi wadak. Anthimata lamai thamai duk windinawa. Mata nam mole, ugathkamak nathi kellekta asawak na. Ewa mage attraction criteria. Untath ehema wenna athi.

    machan kello nisa kollo ekka randu wenna epa. ubata dan kello gana ohoma ithanna uba kellata uba bokken love nisa. ath uba kella ekaparatama ubata boot eka thibboth ?
     
    Jan 21, 2010
    721
    278
    0
    Italy
    kimba nisa gemba wunu ekakta thara geen. mage rep kapala.

    reputation_neg.gif
    කෙල්ලොන්ගේ හොර අල්ලමු... 03-04-2012 07:27 PM hukapan ponna wesige putha.

    වැඩිය හිතන්න එපා සහෝදරයා... මගෙත් රේප් කපල සිම්බකට වහල වෙලා... ඇත්ත තිත්ත නිසා හිත රිදිලා ඔහොම කරන්නේ...

    අපිට ගානක් වත නැහැ නේද බං.. රේප් වලට අපි නැවෙන්න නැති එකේ ගෑනුන්ට නැවෙයිද!!! හි හි... රේප් වලට නැවෙන වුන් ගැනු ලග දන ගහගෙන හෝදනවලු....


     

    DemonAkalanka

    Well-known member
  • Aug 17, 2011
    7,590
    1,463
    113
    Sri Lanka
    වැඩිය හිතන්න එපා සහෝදරයා... මගෙත් රේප් කපල සිම්බකට වහල වෙලා... ඇත්ත තිත්ත නිසා හිත රිදිලා ඔහොම කරන්නේ...

    අපිට ගානක් වත නැහැ නේද බං.. රේප් වලට අපි නැවෙන්න නැති එකේ ගෑනුන්ට නැවෙයිද!!! හි හි... රේප් වලට නැවෙන වුන් ගැනු ලග දන ගහගෙන හෝදනවලු....



    paw bun mun sira love karanawa. apita wage samaja gana athdakeem munta na.
     

    DemonAkalanka

    Well-known member
  • Aug 17, 2011
    7,590
    1,463
    113
    Sri Lanka
    ඒක මිශ්‍ර පාසලක්. ඒ අපි A/L කරන කාලෙ. පන්තියෙ ළමයි 50ක් වගේ හිටියා. හැමෝටම වගේ කෙල්ලො හිටියා. ඒත් අද වෙනකන් ඒ ආදර සම්බන්ධදතා පවත්වාගෙන එන්න පුලුවන් උනේ ඉන් එක් අයෙකුට පමණයි. ඒ යාළුවා හෙට අනිද්දා දිහාවට විවාහ වෙන්නයි බලාපොරොත්තුවෙන් ඉන්නෙ. අනිත් 49 දෙනාගෙම ඒ කාලෙ තිබිච්ච සම්බන්ධකම් අද වෙද්දි ලොවෙත් නෑ. මම මේ කියන්න යන්නෙ ඒ 49 දෙනාගෙන් එක යලුවෙක්ගෙ ජීවිත කතාවයි.

    ඔහු සාමාන්‍ය පවුලක කොල්ලෙක්. එකම පන්තියෙ කෙල්ලෙක් එක්ක යාලු උනා. ඔහු පනත් දීල ආදරය කරන ජාතියෙ පොරක් නිසා සේරම පැත්තක තියලා ආදරය කරන්න ගත්තා. කෙල්ල සෑහෙන දුප්පත්. ඔවුන් CLASS ගියේ නුගේගොඩ ප්‍රසිද්ද ආයතනයකට. කෙල්ලට CLASS FEES ගෙවන්න සල්ලි නෑ කියල දැනගත්ත කොල්ලා තමන්ට ගෙදරින් දෙන සල්ලි කෙල්ලට දීල කෙල්ලව CLASS යැව්වා. උදේ ඉඳන් හවස් වෙනකන් CLASS එක තියෙන නිසා ඔහු CLASS ඉවර වෙන වේලාව වෙනකන් STATION එකට වෙලා ඉඳගෙන ඉන්නවා. CLASS ඇරුනම යාලුවෙක්ගෙන් TUTE එක ඉල්ලගන්නවා. මම ඇහුවා ඇයි බං උඹ කෙල්ලගෙන් ඉල්ලගන්නෙ නැත්තේ කියලා. එතකොට ඔහු කිව්වා "බෑ මචං එතකොට කෙල්ලට ගෙදර ගිහින් පාඩන් කරගන්න බැරි වෙනවා නේද" කියලා. ඕවට දෙන්න උත්තර අපි ළඟ තිබ්බේ නෑ. කොහොම කොහොම හරි අපි A/L කළා. කෙල්ල A 3k අරං CAMPUS ගියා. කොල්ලා එච්චර සාර්ථක උනේ නැ.. ඊට පස්සේ කෙල්ල Chartered වගේ courses කරන්න පටන් ගත්තා. ඒවටත් සල්ලි නැති නිසා කොල්ලා යකඩ පාස්සන තැනක රස්සාවක් කරන්න ගත්ත. ඌ ඒකෙ දත කාගෙන වැඩ කරලා හොයන සල්ලිවලින් කෙල්ලට තව තවත් ඉගැන්නුවා. අන්තිමට කෙල්ල chartered qualified accountant කෙනෙක් විදිහට සමාජයට බැස්සා. කොල්ලා සතුටු කඳුලු හෙලුවා. සතියකින් දෙකකින් වගේ කෙල්ලගෙන් වැඩි ප්‍රතිචාරයක් තිබ්බේ නෑ. පස්සෙ කතා කරලා බලද්දි කෙල්ල මෙහෙම කතාවක් කියනවා. "අපි දෙන්නා දැන් ගැලපෙන්නේ නෑ නේ. දැන් තත්වේ තේරුම් අරගෙන අපි දෙන්නා මේක නතර කරමු" කොල්ලාට එතනම සිහිය නැති උනා. කොච්චර පස්සේ කෙල්ලට ඇවිටිලි කරත් කෙල්ල තුට්ටුවකට මායිම් කරේ නැ.. කොල්ලාගේ සිහිය විකල් උනා. කෙල්ල දැන් ගණකාධිකාරිනියක්. කොල්ලා දැන් මානසික වාට්ටුවක ප්‍රතිකාර ලබනවා.

    කලින් කෙල්ල නැති බැරිකම් කියද්දී "එහෙම කන්න හාල් නෑ ගෑණියේ" කියන්නේ නැතුව පියෙක් දරුවෙකුට උගන්නනවා වගේ තමන්ගෙ ආදරවන්තියට උගන්නලා ඇයව සමාජයේ ඉහලම තලයට ගෙනාපු කොල්ලාට අර විදිහේ තිරිසන් දෙයක් කරන්නට තරම් ඒ කෙල්ල මොන ජාතියේ වේසියෙක් වෙන්න ඕනැද?

    ඔබත් හිතන්න. මේ එක් කතාවක් පමණක් උනාට තවත් මෙවන් කතා සිය දහස් ගනනක් අපට අසන්නට දකින්නට ලැබෙනවා. ආදරය අප සිතන තරම් සුන්දර නැහැ. රැවටිලි ගොඩයි. මිනිස්සු අප සිතන තරම් හිතවත් නැහැ. මායාවන් පසුපස සමහර දේ ලබාගැනීමට ගොස්, තිබෙන දේත් නැති කරගෙන කබලෙන් ලිපට වැටෙන්න එපා. සෑම දෙයකටම සීමාවක් තබාගන්න. ආදරයටත් එය අදාලයි
     
    • Like
    Reactions: priyankarascorpio