ithin ban mageth msg counter walata sapekshawa inbox adui. E man eka clear karana nisa. 2 ekata sudda karanne na ne.
Wiswasa nokaranawa nam kello kollo kawuruwath karanna ba. Eth ehema trust ekak naththan ethana relationship ekakuth na. Eka manasika rogayak.
topic eka thiyanna machan okkoma clear karala patan ganna

call history anan manan okkoma fb chats also