කෙල්ලොන්ට බොන්න හොඳ liquor එකක් කියපන්කෝ

ExamHe

Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,585
    4,335
    113
    වදින එකක් කියපන්
    බොන්න හොඳ තැනකුත් recommend කරපන්කෝ
    Dayout එකකදී Hotel උන් බෝතල් ගිනියන්න දෙනවද බන්
    උන්ගේ restaurant එකක බොන්න දෙනවද
     

    King kekille

    Well-known member
  • Jun 27, 2016
    2,927
    2,477
    113
    Austria
    වදින එකක් කියපන්
    බොන්න හොඳ තැනකුත් recommend කරපන්කෝ
    Dayout එකකදී Hotel උන් බෝතල් ගිනියන්න දෙනවද බන්
    උන්ගේ restaurant එකක බොන්න දෙනවද
    Absolute එකේ හොද flavour එකක් අරන් කොක්ටේල් එකක් දාපන්
     
    වදින එකක් කියපන්
    බොන්න හොඳ තැනකුත් recommend කරපන්කෝ
    Dayout එකකදී Hotel උන් බෝතල් ගිනියන්න දෙනවද බන්
    උන්ගේ restaurant එකක බොන්න දෙනවද
    අහිම්සක කෙල්ලොන්ට බොන්න පුරුදු කරන්න එපා මිතුර 😌
     

    ExamHe

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,585
    4,335
    113
    Absolute එකේ හොද flavour එකක් අරන් කොක්ටේල් එකක් දාපන්

    Cocktail දාන්න පලතුරු අරව මේවා බඩු ගොඩක් ගෙනියන්න එපැයි බන්
    Absolute ගහන්න හොඳ juice එකක් කියපන්තෝ sandy වලට
    බයිට් මොනවද හොඳ
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,018
    21,233
    113
    absolute vodka
    free hil loku karanna denawa
    gurateed
    hariyata mix karapan


    41vlnCEINQL._AC_UF1000,1000_QL80_.jpg
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    වදින එකක් කියපන්
    බොන්න හොඳ තැනකුත් recommend කරපන්කෝ
    Dayout එකකදී Hotel උන් බෝතල් ගිනියන්න දෙනවද බන්
    උන්ගේ restaurant එකක බොන්න දෙනවද
    Tequila shot wage hondai, Habei wadiya denna epa. Nathtna beer wage deepan 4%. Or wine (godak kello wine walata OK).

    Restaurant walata geniyanawanam corkage gewanna ona.
     
    • Like
    Reactions: gamerlk and ExamHe

    ExamHe

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,585
    4,335
    113
    Tequila shot wage hondai, Habei wadiya denna epa. Nathtna beer wage deepan 4%. Or wine (godak kello wine walata OK).

    Restaurant walata geniyanawanam corkage gewanna ona.
    වදින එකක් ඕන බන්