කෙල්ලොම විතරක් ඉන්න ගෙදරකින් බැදපු අය එන්න

Mr.Curious

Well-known member
  • May 22, 2022
    5,413
    5,116
    113
    අක්කලා , නංගිලා විතරක් ඉන්න family එකක girl කෙනෙක්ව marry කරපු අය අදහස් දක්වන්න

    කලින් ගෙදර කොල්ලෝ ඉදලා නැති නිසා නැන්දම්මලා හොදට සලකනවා කියන්නෙ ඇත්තද ?
     

    slsal

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    3,742
    3,065
    113
    අක්කලා , නංගිලා විතරක් ඉන්න family එකක girl කෙනෙක්ව marry කරපු අය අදහස් දක්වන්න

    කලින් ගෙදර කොල්ලෝ ඉදලා නැති නිසා නැන්දම්මලා හොදට සලකනවා කියන්නෙ ඇත්තද ?
    owe nandamma bima peralagana mata fuck kare
     

    Mr.Curious

    Well-known member
  • May 22, 2022
    5,413
    5,116
    113
    මට නං ජයටම සැලකුවා. සැලකුවා වැඩි කමට ළමයෙක් වත් පෙන්නන්නේ නෑ. ගෙවල් පැත්තට ඇවිත් එලියට බහිනකන් බලන් හිටියොත් තමයි🤢🤮
    කෙල්ලෝ විතරයිද හිටියේ ?
     

    Udee KJ

    Well-known member
  • Feb 10, 2023
    5,035
    4,483
    113
    යාලුවෙක් බැන්ද. ඌට රජ සැලකිලි. හැබැයි ඉතිං ඒ විදියට ඉන්න දැනගන්න ඕනෙ.(ඔලුව පාත් කරගෙන නෙවෙයි.)ජෙනුයින් පිට බිව්ව කලා උනත් එච්චර අවුලක් නෑ. අපේ එකාට නං උගෙ අම්මල තාත්තල වගේ තමයි ගෑනිගෙ අම්ම තාත්තත්. එක විදියට සලකන්නෙ. කෙල්ල ගෙදර බාලයා නං කොල්ලවත් ඒ ගෙදරට ගන්න ට්‍රයි එකක් දෙනවා සමහරු. ගෑනිගෙ අම්මල තාත්තලට හිතට අල්ලල ගියොත් ගෑනිගෙම ගෙදර වුනත් ඩයල් එකක් වගේ හිටියහැකි. කොල්ලගේ හැකියාව තමයි.
    ගෑනිගෙ තාත්තගෙ වැඩවලට එහෙම සප් එකක් දෙන්න වෙනව ඉතිං.
     

    slsal

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    3,742
    3,065
    113
    යාලුවෙක් බැන්ද. ඌට රජ සැලකිලි. හැබැයි ඉතිං ඒ විදියට ඉන්න දැනගන්න ඕනෙ.(ඔලුව පාත් කරගෙන නෙවෙයි.)ජෙනුයින් පිට බිව්ව කලා උනත් එච්චර අවුලක් නෑ. අපේ එකාට නං උගෙ අම්මල තාත්තල වගේ තමයි ගෑනිගෙ අම්ම තාත්තත්. එක විදියට සලකන්නෙ. කෙල්ල ගෙදර බාලයා නං කොල්ලවත් ඒ ගෙදරට ගන්න ට්‍රයි එකක් දෙනවා සමහරු. ගෑනිගෙ අම්මල තාත්තලට හිතට අල්ලල ගියොත් ගෑනිගෙම ගෙදර වුනත් ඩයල් එකක් වගේ හිටියහැකි. කොල්ලගේ හැකියාව තමයි.
    ගෑනිගෙ තාත්තගෙ වැඩවලට එහෙම සප් එකක් දෙන්න වෙනව ඉතිං.
    ගැනිගේ තාත්තට අතේ ගහන්ඩ උදව් කරනවා
     

    Mahesh Wanasinghe

    Well-known member
  • May 28, 2023
    15,038
    15,544
    113
    New Zealand
    ටියුෂන් පංති ගිය උන් හවස ගෙදර ඇවිත් මේකට රිප්ලයි කරයි. නැන්දම්මට, වයිෆ්ගේ නංගිට , අක්කලට ගහපු කතා ටිකකුත් තව ටිකකින් බලාගන්න පුලුවන් වෙයි. හැබැයි දැන් මාස කීපයකට කලින් වයිෆ්ගේ නංගි එක්ක මොකක් හුටපටයක් ගැන ත්‍රෙඩ් එකකුත් තිබුනා. මට ඒ දාපු එකාගේ නම මතක නැ ;)

    ගෑනු විතරක්ම ඉන්න පවුල්වල ලොකුම කෙල්ල්ව බැද ගත්තොත් උබට අනිත් උන් ගේ බරත් අදින්න වෙන සම්භාවිතය වැඩියි . ගෙවල්වල අක්කලා හැම දේගැනම හොයලා බලනවා. එතකොට ඉතින් උබ ඒකිගේ මිනිහා විදියට හැමදෙයකටම යන්න වෙනවා . සල්ලි වියදම් කරන්න වෙනවා.
     

    NEMISIS

    Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,410
    19,589
    113
    Colombo
    මගේ වයිෆ්ගෙ ගෙදර එහෙමයි වයිපරේට අක්කා විතරයි ඉන්නෙ

    අපි කියන දේවල් ගෙදර කවුරු උනත් පට්ට සීරියස් විදියට ගන්නවා, වැදගත් තීරණ අනං මනං වලදි අපෙන් අහනවා අපිට ගෙදර ගොඩක් ඩිසිශන් වෙනස් කරන්න චාන්ස් එක තියනවා
    සැලකිලිත් ටිකක් වැඩිපුර තියනවා කන්න තේ බොන්න ගියත් මුලින්ම හම්බවෙනවා
    කරදරයක් කියලා නැහැ රෑට එහෙ මෙහෙ යන්න ඕන උනොත් එහෙම යන්න වෙනවා ඒව ඉතිං කොහොමත් ගෙදර කෙනෙක් විදියට කරන්න වෙනවානේ
    ගෙදර තියන වාහන ඉලෙක්ට්‍රොනික් බඩු එකී නොකී දේවල් කැඩුනම කෙලින්ම අරං එනවා ඒව මට හදන්න පුලුවන් නං හදන්න වෙනවා
    අවාසි කියලා නං මට එහෙම ලොකුවට සෙට් වෙලා නැහැ, ගෙදර කාගෙත් රෙස්පෙක්ට් එක එහෙම තියනවා, ගෙදර අයත් එක්ක සෙට් වෙලා වයිෆ්ට බනින්න එහෙම පුලුවං
    සාමාන්‍ය ගෙදරක උදවු කරගන්න දේවල් වෙනවා ඒවට ගෙදර කෙල්ලොද ඉන්නෙ කොල්ලොද ඉන්නෙ කියන එක අදාල නැහැ

    මට ඉතිං වෙන වාසි තිබ්බා මට ඔය ඕන මගුලක් කරන්න පුලුවන් කියලා තේරුනාට පස්සෙ වැඩ කරන්නෙ නැතිව තිබුනු කුඹුරු ඉඩ කඩං කරගනිං කියලා දීලා තියනවා
     

    ttj

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,451
    10,177
    113
    Sri Lanka
    ගෑනි ගෙදර ප්‍රශ්න නැන්දම්ම සහ නෑනලා එක්ක කතා නොකර සිටින තෙක් හොදයි... ඒව කියලා උපදෙස් ගන්න පටන් ගත්තට පස්සේ තමයි කරුමෙ පටිසන් දෙන්නේ...
     

    Chemist

    Well-known member
  • Nov 19, 2023
    4,105
    7,312
    113
    Narcissistic Sociopath Manipulator
    එක ගෑනියෙක්ට වැඩි සැලකිල්ලක් දීලා බලපන්කො එතකොට අනිත් උන් ඉරිසියාවට ඒකට කම්පිට් කරන්න හදනවා.
     
    • Like
    Reactions: DiksonAlex

    kazzen

    Well-known member
  • Dec 3, 2007
    6,486
    3,894
    113
    Maligawatta
    selakili wedivenna hethuwa thamaa,

    Kello saamanyen rassawal karanawa adui, podi kaale idhanma hedhuwata passe, kavruhari hodhata rassawal karana, hodhata hambakarana gonek set wenawane ithing, eakai selakili wedi,

    anith eka, Kolla 3 kui kello 2 kakui inna pawulak kiyala hithapang, ethakota primi 3 denama hodhata hamba karanawa, ung demovpiyanva hodhata balagannavane ithing, a handa pitin ena unta lokuwata salakannehe ithing.
     
    • Like
    Reactions: nayi hami

    demoted

    Active member
  • Feb 13, 2019
    347
    130
    43
    මගේ වයිෆ්ගෙ ගෙදර එහෙමයි වයිපරේට අක්කා විතරයි ඉන්නෙ

    අපි කියන දේවල් ගෙදර කවුරු උනත් පට්ට සීරියස් විදියට ගන්නවා, වැදගත් තීරණ අනං මනං වලදි අපෙන් අහනවා අපිට ගෙදර ගොඩක් ඩිසිශන් වෙනස් කරන්න චාන්ස් එක තියනවා
    සැලකිලිත් ටිකක් වැඩිපුර තියනවා කන්න තේ බොන්න ගියත් මුලින්ම හම්බවෙනවා
    කරදරයක් කියලා නැහැ රෑට එහෙ මෙහෙ යන්න ඕන උනොත් එහෙම යන්න වෙනවා ඒව ඉතිං කොහොමත් ගෙදර කෙනෙක් විදියට කරන්න වෙනවානේ
    ගෙදර තියන වාහන ඉලෙක්ට්‍රොනික් බඩු එකී නොකී දේවල් කැඩුනම කෙලින්ම අරං එනවා ඒව මට හදන්න පුලුවන් නං හදන්න වෙනවා
    අවාසි කියලා නං මට එහෙම ලොකුවට සෙට් වෙලා නැහැ, ගෙදර කාගෙත් රෙස්පෙක්ට් එක එහෙම තියනවා, ගෙදර අයත් එක්ක සෙට් වෙලා වයිෆ්ට බනින්න එහෙම පුලුවං
    සාමාන්‍ය ගෙදරක උදවු කරගන්න දේවල් වෙනවා ඒවට ගෙදර කෙල්ලොද ඉන්නෙ කොල්ලොද ඉන්නෙ කියන එක අදාල නැහැ

    මට ඉතිං වෙන වාසි තිබ්බා මට ඔය ඕන මගුලක් කරන්න පුලුවන් කියලා තේරුනාට පස්සෙ වැඩ කරන්නෙ නැතිව තිබුනු කුඹුරු ඉඩ කඩං කරගනිං කියලා දීලා තියනවා
    :yes::yes::yes::yes::yes:

    Additionally මස්සිනා හොද ඩයල් එකක් නන් පොර සලකන්නෙත් උගේම මල්ලි කෙනෙක්ට වගේ. හෙනට ෆිට් වෙනවා. අක්කත් එහෙම තමයි
     

    DiksonAlex

    Well-known member
  • Sep 7, 2021
    5,611
    5,604
    113
    Colombo
    මගේ වයිෆ්ගෙ ගෙදර එහෙමයි වයිපරේට අක්කා විතරයි ඉන්නෙ

    අපි කියන දේවල් ගෙදර කවුරු උනත් පට්ට සීරියස් විදියට ගන්නවා, වැදගත් තීරණ අනං මනං වලදි අපෙන් අහනවා අපිට ගෙදර ගොඩක් ඩිසිශන් වෙනස් කරන්න චාන්ස් එක තියනවා
    සැලකිලිත් ටිකක් වැඩිපුර තියනවා කන්න තේ බොන්න ගියත් මුලින්ම හම්බවෙනවා
    කරදරයක් කියලා නැහැ රෑට එහෙ මෙහෙ යන්න ඕන උනොත් එහෙම යන්න වෙනවා ඒව ඉතිං කොහොමත් ගෙදර කෙනෙක් විදියට කරන්න වෙනවානේ
    ගෙදර තියන වාහන ඉලෙක්ට්‍රොනික් බඩු එකී නොකී දේවල් කැඩුනම කෙලින්ම අරං එනවා ඒව මට හදන්න පුලුවන් නං හදන්න වෙනවා
    අවාසි කියලා නං මට එහෙම ලොකුවට සෙට් වෙලා නැහැ, ගෙදර කාගෙත් රෙස්පෙක්ට් එක එහෙම තියනවා, ගෙදර අයත් එක්ක සෙට් වෙලා වයිෆ්ට බනින්න එහෙම පුලුවං
    සාමාන්‍ය ගෙදරක උදවු කරගන්න දේවල් වෙනවා ඒවට ගෙදර කෙල්ලොද ඉන්නෙ කොල්ලොද ඉන්නෙ කියන එක අදාල නැහැ

    මට ඉතිං වෙන වාසි තිබ්බා මට ඔය ඕන මගුලක් කරන්න පුලුවන් කියලා තේරුනාට පස්සෙ වැඩ කරන්නෙ නැතිව තිබුනු කුඹුරු ඉඩ කඩං කරගනිං කියලා දීලා තියනවා
    ෆක් ඒකක් ඒහෙම කරද්දි අහන් ඉන්නේ නැද්ද? ඔ්කට