Sick da oi?මහරගම අවට බයික් එකෙ ගිහින් ආතල් එකක් ගන්න තැනක් තියෙනවද මචන්?
කාර් එකෙ යන දවසට යන්න පුලුවන් තැනකුත් කියපන්...
කොට්ටාව මහරගම හෝමගම අවුලක් නෑ..
Sick da oi?මහරගම අවට බයික් එකෙ ගිහින් ආතල් එකක් ගන්න තැනක් තියෙනවද මචන්?
කාර් එකෙ යන දවසට යන්න පුලුවන් තැනකුත් කියපන්...
කොට්ටාව මහරගම හෝමගම අවුලක් නෑ..
ado no bn@hodakolla අවවාදයක් ඕනේ
ow ow.ado no bn![]()
![]()
![]()

ow ow.
"ado ne" thmai.
uba ithin thun kuludul virgin ekekne![]()
#කුඩුචමින්දchu kollo danne owa kynna thama![]()
![]()
![]()
#කුඩුචමින්ද
#කුඩුචමින්දතමයිහොදටමකෙරුවේ
#ඔනි_නෑ_කෙල්ලෝ_කසියා_බූලියක්_ගහලා_අපි_ඉන්නෙ_සැපේ
#අහසේ_දෙයියේා_නෑ_බ්රෝ_අපි_ඉන්නේ_සැපේ_බම්ප්
#ලීසිං_නම්_ලීසිං_ආතල්_නම්_බම්පර්
#බාවා_නාවන්න_කෙල්ලෝ_ඔනිමද
යකෝ.. ඒකී බයික් එකේ ඉදන් ඉන්නකොට අරූගේ ජුන්ඩා කටට ගන්න පුලුවන් නම් ඌ අසූ රියණක් වත් උස ඇතිනේ බන්? උබ දැක්කේ මිනිස් ජෝඩුවක්ද නැතිනම් යක්ශ ජෝඩුවක්ද?aruu bike eken bahala hitiya kella bike eke indan hitiye..
Musicbike eken gihin kella ekka athal ganna Umba circus kaarayekda hutto?
Wetland eke koheda ban ohoma athal ganna place thiyenne? Paren pita painna oneda?beddagana wet land
ussan palayan ekata
jangi kakul deke bima eke inan kellan ge