සෙනග නොගැවසෙන පැත්තකට ගිහින් වාඩි වෙලා කරට අත දාගෙන කුක්කුව මිරික මිරික ඉදපන්..එතකොට කෙල්ල කතා කරයි..උබලා කොහොමද දෙන්නා අතර කතාබහ Boring & Silent බහා නොවී තියාගන්නේ ?
සෙනග නොගැවසෙන පැත්තකට ගිහින් වාඩි වෙලා කරට අත දාගෙන කුක්කුව මිරික මිරික ඉදපන්..එතකොට කෙල්ල කතා කරයි..
උබටත් බෝරීන් නෑ කෙල්ලටත් බෝරීං නෑ![]()
සෙනග නොගැවසෙන පැත්තකට ගිහින් වාඩි වෙලා කරට අත දාගෙන කුක්කුව මිරික මිරික ඉදපන්..එතකොට කෙල්ල කතා කරයි..
උබටත් බෝරීන් නෑ කෙල්ලටත් බෝරීං නෑ![]()


Hari machn Akkka Seen ekakTalk karanna hoda topics tikak oluwe tiyagena palayan. Ubala kamati dewal. Ubata wecha incidents. Mutual friends talks, Interests.
mama normally dates walata yaddi karanne kellekge intersts anduna gannawa. Kello usually Movie/Drama, Cooking, Travelling, Clothing, Reading wage ewata kamati. Mulinma un kamati area eka pick karagattama un kamati area eken talk karagena palayan!
Good luck!
වාඩි කරලා හදි කරා නේදමුල්ම දවසේ කිසිම කතාවක් නැතුව වැවක් වටේ කිලෝ මීටර් දෙකක් විතර ගියා. පස්සෙ ඒකිම කිව්වා මහන්සියි ටිකක් වාඩිවෙමු කියල![]()
wewa gawa open wedi tama .. ekath maru hebaiiiMalabe wawa parata giye, karata atha dagena innakota police karayek awilla , eei eei mokada karanne kiyala kagahuwa, kella baya una ,
ita passe hamadama room tama giye ,![]()
හදිකරේ මාස හතරකට පහකට විතර පස්සෙවාඩි කරලා හදි කරා නේද![]()

අපෝ පොන්නයාමුල්ම දවසේ කිසිම කතාවක් නැතුව වැවක් වටේ කිලෝ මීටර් දෙකක් විතර ගියා. පස්සෙ ඒකිම කිව්වා මහන්සියි ටිකක් වාඩිවෙමු කියල![]()
Akka unath aulak na. Kello in General kamati dewal tiyenawane.Hari machn Akkka Seen ekak
පොනිල් උඹව දශක ගානක් මයිනා වටේ ඇවිද්දුවා නේද?අපෝ පොන්නයා![]()




පච කියනවා එකසිය ගානට...![]()