Aththata gaththaසෙනග නොගැවසෙන පැත්තකට ගිහින් වාඩි වෙලා කරට අත දාගෙන කුක්කුව මිරික මිරික ඉදපන්..එතකොට කෙල්ල කතා කරයි..
උබටත් බෝරීන් නෑ කෙල්ලටත් බෝරීං නෑ![]()
Aththata gaththaසෙනග නොගැවසෙන පැත්තකට ගිහින් වාඩි වෙලා කරට අත දාගෙන කුක්කුව මිරික මිරික ඉදපන්..එතකොට කෙල්ල කතා කරයි..
උබටත් බෝරීන් නෑ කෙල්ලටත් බෝරීං නෑ![]()
thama thiyenawada eka?පලවෙනි දවසේ පේරාදෙනිය gardens යන්න අලුත්පාරේ බස් හෝල්ට් එක ගාවට එමු කියලා දෙන්නම ආව
දෙන්නම දැන් වැඩිය කතාවක් නෑ.
මෙන්න එක පාරම “මම sliit එකට ටිකක් ගිහින් එන්නම්” කියලා යන්න හැදුවා. මම ඇයි ඇයි කියලා ඇහුවට කිව්වෙම නෑ.
කමක් නෑ කියලා යන්න කිව්වා.
මාත් ඉතින් ඊට පස්සෙ විනාඩි 20ක් විතර එතන එයා එනකන් බලන් හිටියා හිටියා ආපහු එන පාටක් නෑ.
එහෙනම් ඉතින් මට කැමති නැතුව ඇති කියලා හිතලා ආපහු යන්න හදනකොට මෙන්න යකෝ එයා දුවගෙන එනවා.
මම කිව්වා “මම හිතුවේ ඔයා මට කැමති නැතුව යන්න ගියා කියලා” කිව්වා.
“පිස්සුද අනේ මට වෝශ් රූම් යන්න ඕනෙ වෙලා තිබ්බා. ඒකයි ගියේ කිව්වා.”
උඹ වෝකින් පාත් එකක ගියා ද?මුල්ම දවසේ කිසිම කතාවක් නැතුව වැවක් වටේ කිලෝ මීටර් දෙකක් විතර ගියා. පස්සෙ ඒකිම කිව්වා මහන්සියි ටිකක් වාඩිවෙමු කියල![]()
ඔබතුමාගෙ අත්දැකීම් ට්කත් කියන් යන්න
එයා කිව්වා ම්ක හරියන්නෙ නෑ මෙහෙම ඉන්න බෑ කියලා.thama thiyenawada eka?

මේක 763 වතාවට මන් කියෙව්වේවෙලාවට පලයන්.. දවසක් bus strike එකක් නිසා පරක්කු උනා. කෙල්ල මට බැනල නෝට් එකක් අලවල තිබ්බ මීට් වෙන්න කතා කර ගත්ත තැන බිත්තියක සෙලෝ ටේප් වලින්. මම යද්දි මේකි ගෙදරත් ගිහින්. ළඟ කඩල විකුණණ ඇන්ටි කෙනෙක් කියනව ඔන්න කැලෑ පත්තරේකුත් ගහල ගියා කියල.
නිදිමතයි කියල කරට ඔලුව තියාගනින්. ටික ටික කතා කරපන්. බෙල්ල හපපන් කෙල්ලගේ.උබලා කොහොමද දෙන්නා අතර කතාබහ Boring & Silent බහා නොවී තියාගන්නේ ?
මාත් මේ කියන්න ගියේමේක 763 වතාවට මන් කියෙව්වේ
mu yakooooපච කියනවා එකසිය ගානට...+
කොන්ඩෙ අතගාපන්. ශැම්පු මොකද්ද අහපන්.
ඇදුම් ගන්නෙ කොහෙන්ද අහපන්. කැමති පාට අහපන්.
සෙරෙප්ප් දෙක ලස්සනයි කියපන්. කුක්කුවක් කොනිත්තපන්. එපා අනේ! කිව්වම රිදුනද අහපන්. විද්යාත්මකව රිදෙන්න විදියක් නෑ කියපන්. ඊටපස්සෙ කිස් කරපන් ( mensas dawas walta koniththanna epa papuwa ridenawa samahara kellonge e dawas wlata )
ammo ekaවෙලාවට පලයන්.. දවසක් bus strike එකක් නිසා පරක්කු උනා. කෙල්ල මට බැනල නෝට් එකක් අලවල තිබ්බ මීට් වෙන්න කතා කර ගත්ත තැන බිත්තියක සෙලෝ ටේප් වලින්. මම යද්දි මේකි ගෙදරත් ගිහින්. ළඟ කඩල විකුණණ ඇන්ටි කෙනෙක් කියනව ඔන්න කැලෑ පත්තරේකුත් ගහල ගියා කියල.
දැන් මට තියෙන ප්රශ්නේ මේ ඉන්නේ එකවුන්ට් එකේ ඇත්ත අයිති කාරයද නැත්තම් එයාගේ වයිෆ්ද කියන එකමේක 763 වතාවට මන් කියෙව්වේ
ude kellaw hamben ghin nidimathai kiuwm mu mona ponnyekd balaiනිදිමතයි කියල කරට ඔලුව තියාගනින්. ටික ටික කතා කරපන්. බෙල්ල හපපන් කෙල්ලගේ.

මේ ඇත්ත එකා. කැලෑපත්තරේ කියලම කියනවනේ. වෆිෆ් නම් කියන්නේ පෙම්හසුන බිත්තියේ අලවා ගියා කියලාදැන් මට තියෙන ප්රශ්නේ මේ ඉන්නේ එකවුන්ට් එකේ ඇත්ත අයිති කාරයද නැත්තම් එයාගේ වයිෆ්ද කියන එක![]()
yako sliit kiyala washroom ekakuth thiyenwadපලවෙනි දවසේ පේරාදෙනිය gardens යන්න අලුත්පාරේ බස් හෝල්ට් එක ගාවට එමු කියලා දෙන්නම ආවා.
දෙන්නම දැන් වැඩිය කතාවක් නෑ.
මෙන්න එක පාරම “මම sliit එකට ටිකක් ගිහින් එන්නම්” කියලා යන්න හැදුවා. මම ඇයි ඇයි කියලා ඇහුවට කිව්වෙම නෑ.
කමක් නෑ කියලා යන්න කිව්වා.
මාත් ඉතින් ඊට පස්සෙ විනාඩි 20ක් විතර එතන එයා එනකන් බලන් හිටියා හිටියා ආපහු එන පාටක් නෑ.
එහෙනම් ඉතින් මට කැමති නැතුව ඇති කියලා හිතලා ආපහු යන්න හදනකොට මෙන්න යකෝ එයා දුවගෙන එනවා.
මම කිව්වා “මම හිතුවේ ඔයා මට කැමති නැතුව යන්න ගියා කියලා” කිව්වා.
“පිස්සුද අනේ මට වෝශ් රූම් යන්න ඕනෙ වෙලා තිබ්බා. ඒකයි ගියේ කිව්වා.”
