Gamanak giyama muuth eke call ekema inne ekko ekita pissu nattam moo seka karanawa. Yako gamanak giyama call eke inne nathuwa giyapu gamaney wade karaganna epai.මට ආදරෙයි, කොහේ ගියත් මගෙත් එක්ක කෝල් එකේ ඉන්නවා. එකී කාත් එක්කවත් නිදා ගන්න යන්නේ නෑ
meka 100% sure kiyala uba danne kohomada kiyapan?????????????
Gamanak giyama muuth eke call ekema inne ekko ekita pissu nattam moo seka karanawa. Yako gamanak giyama call eke inne nathuwa giyapu gamaney wade karaganna epai.
Womens don't lie, they show signals of cheating since first day of the relationship...මචන් මෙහෙමයි සීන් එක, මගේ කෙල්ල පෙර වැරදි තිබ්බ කෙල්ලෙක්, හැබැයි දැනට මාත් එක්ක හොදින් ඉන්නවා, මට ආදරෙයි, කොහේ ගියත් මගෙත් එක්ක කෝල් එකේ ඉන්නවා. එකී කාත් එක්කවත් නිදා ගන්න යන්නේ නෑ, හැබැයි මෙකි කොල්ලෝ එක්ක සැහෙන්න චැට් කරනවා , ඒකිට කොල්ලෙක් ඉන්නවා කියලා අඟවන්නෙත් නෑ , කොල්ලෙක් නැති ගානට වෙන උන් එක්ක චැට් කරනවා. ඒක මට හිසරදයක්, මම මේකට මොකද කරන්නේ
ඔයා කෙල්ලො එක්ක චැට් කරන්න එයාට දැනෙන්නම. බලන්න ප්රතිචාර. එයාට ගානක් නැත්නම් බැන්දට පස්සෙ ඩිවෝස් කරන්නත් කෙල්ල දෙපාරක් හිතන් නැමචන් මෙහෙමයි සීන් එක, මගේ කෙල්ල පෙර වැරදි තිබ්බ කෙල්ලෙක්, හැබැයි දැනට මාත් එක්ක හොදින් ඉන්නවා, මට ආදරෙයි, කොහේ ගියත් මගෙත් එක්ක කෝල් එකේ ඉන්නවා. එකී කාත් එක්කවත් නිදා ගන්න යන්නේ නෑ, හැබැයි මෙකි කොල්ලෝ එක්ක සැහෙන්න චැට් කරනවා , ඒකිට කොල්ලෙක් ඉන්නවා කියලා අඟවන්නෙත් නෑ , කොල්ලෙක් නැති ගානට වෙන උන් එක්ක චැට් කරනවා. ඒක මට හිසරදයක්, මම මේකට මොකද කරන්නේ
Man danna ekiyek idiya.. eki mat ekka car eke room ekata yana gamanut badinna inna kolla ekka call eke… uwa balance karano.. kerima esiyo den inne itin..මට ආදරෙයි, කොහේ ගියත් මගෙත් එක්ක කෝල් එකේ ඉන්නවා. එකී කාත් එක්කවත් නිදා ගන්න යන්නේ නෑ
meka 100% sure kiyala uba danne kohomada kiyapan?????????????