කොටුව පිටකොටුව..කොටුව පිටකොටුව ! ! !

priyanka_hdp

Well-known member
  • Sep 9, 2006
    2,635
    1,671
    113
    Stockholm
    කොටුව පිටකොටුව..කොටුව පිටකොටුව ! ! !


    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    මචන්Zලා මට කියනවාද කොටුව-පිටකොටුව පැත්තේ යනවානම් හොද Sub-Woofer Set වගේ ගන්න තියෙන හොද Shops දෙක තුනක්.හොද බ්‍රෑන්ඩ් එකක් තමයි ගන්න ඕනේ.අවුල කියන්නේ ඉතින් ගොඩාක් Shops වල තියෙන්නේ චයිනීස් චාටර් අයිටම් නිසා.හොද බ්‍රෑන්ඩ් MicroLab/Creative වගේ එකක් ගන්න Place එකක් කියන්නකෝ..


    ඉස්තූතී... :-)
     

    toiya

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    13,184
    4,589
    113
    පොන්සි ආණ්ඩුව

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    මචන්Zලා මට කියනවාද කොටුව-පිටකොටුව පැත්තේ යනවානම් හොද Sub-Woofer Set වගේ ගන්න තියෙන හොද Shops දෙක තුනක්.හොද බ්‍රෑන්ඩ් එකක් තමයි ගන්න ඕනේ.අවුල කියන්නේ ඉතින් ගොඩාක් Shops වල තියෙන්නේ චයිනීස් චාටර් අයිටම් නිසා.හොද බ්‍රෑන්ඩ් MicroLab/Creative වගේ එකක් ගන්න Place එකක් කියන්නකෝ..


    ඉස්තූතී... :-)



    KOTUWE nam ithin char max thamaa
     

    BoyShelton

    Member
    Jan 17, 2016
    327
    28
    0
    kotuwen ganna epa ban. ubata ehenma ganna onenam ara electric badu thiyena parawal wala balapan. mata hariyatama mathaka na. keyser street wage thamai mathaka.
     

    yazazb

    Active member
  • Mar 11, 2009
    380
    169
    43
    kotuwen ganne nathuwa inna puluwannam hondai,
    1st cross street eke thiyenawa electric/electronic shops original badu da kiyala hondata balala ganna.