කොන්දක් නැති නපුන්සකයන් හන්දුනාගනිමු. part 02

brave

Member
Jan 7, 2010
348
19
0
කොන්දක් නැති නපුන්සකයන් හන්දුනාගනිමු. part 02

1.මුස්ලිම් නම් ව්ලින් ෆේක් අයි ඩී හදා ගෙන කන්වට් වෙන්න ඕන නිවන් දකින්න කිය කිය රන්ග පපා යාම (x- අහමඩ්,rizwan වගේ)
2.අසරන වූ තැන් වල කුනුහරුප කිය කිය දැන්ගලීම.
3.කරන්න කිසිම දෙයක් නැති තැන කුනුහරුප කාටුන් පෝස්ට් කර වීරයන් වීමට දැන්ගලීම
4.ගස් කතා කරනව,පිළිමවල/ මැටිවල පතාක යෝධ කතා, සිංහලයාගෙ සිංහ ලේ වැනි හෝඩියෙ සුරඟන කතා කියමින් උපන් ගේ මෝඩ කම ප්‍රදර්ශනය කිරීම
5.මහා ලොකු ප්‍රශ්න කියල හිතාගෙන ලන්ද බොලන්ද තර්ක ඉදිරිපත් කිරීම
6.ආගමක් ගැන කිසිම දැනුමක් නැතිව වාද කරන්නට පැමින මාතෘකාවට අදාල නොවන දේ කියමින් අවසානයේ කිච වී සිටීම.කිසි විටෙකත් ආගම පිළිනෝපැදිම.( සීලවතී සීල්අරගෙන උකුනෝ මරනවා... මම අහළා නැහැනෙ සත්‍යපාල ඇත්ත කියනවා..)
7. පුහුල් හොරා කරෙන් දැනේසේ ඉස්ලාම්ට ආගම ඇති බිය සැම විට වචන වලින් හා බේගල් thread වලින් එලියට පැනීම
8.කරන්න කිසිම දෙයක් නැති තැන යූ ටියුබ් වීඩියෝ පෝස්ට් කිරීම හා පිළිමවල මිරකල් කියා ඉස් මුදුනින් පිලිගැනීම

මේ ලක්ෂන ඇති නපුන්සකයන් හා වාදයට යෑමෙන් ඔබගේ වටිනා කාලය අපතේ යෑම වලක්වා ගන්න
.
 
Last edited:

dilankandy

Member
Oct 11, 2006
1,137
78
0
1.මුස්ලිම් නම් ව්ලින් ෆේක් අයි ඩී හදා ගෙන කන්වට් වෙන්න ඕන නිවන් දකින්න කිය කිය රන්ග පපා යාම (x- අහමඩ්,rizwan වගේ)
2.අසරන වූ තැන් වල කුනුහරුප කිය කිය දැන්ගලීම.
3.කරන්න කිසිම දෙයක් නැති තැන කුනුහරුප කාටුන් පෝස්ට් කර වීරයන් වීමට දැන්ගලීම
4.ගස් කතා කරනව,පිළිමවල/ මැටිවල පතාක යෝධ කතා, සිංහලයාගෙ සිංහ ලේ වැනි හෝඩියෙ සුරඟන කතා කියමින් උපන් ගේ මෝඩ කම ප්‍රදර්ශනය කිරීම
5.මහා ලොකු ප්‍රශ්න කියල හිතාගෙන ලන්ද බොලන්ද තර්ක ඉදිරිපත් කිරීම
6.ආගමක් ගැන කිසිම දැනුමක් නැතිව වාද කරන්නට පැමින මාතෘකාවට අදාල නොවන දේ කියමින් අවසානයේ කිච වී සිටීම.කිසි විටෙකත් ආගම පිළිනෝපැදිම.( සීලවතී සීල්අරගෙන උකුනෝ මරනවා... මම අහළා නැහැනෙ සත්‍යපාල ඇත්ත කියනවා..)
7. පුහුල් හොරා කරෙන් දැනේසේ ඉස්ලාම්ට ආගම ඇති බිය සැම විට වචන වලින් හා බේගල් thread වලින් එලියට පැනීම
8.කරන්න කිසිම දෙයක් නැති තැන යූ ටියුබ් වීඩියෝ පෝස්ට් කිරීම හා පිළිමවල මිරකල් කියා ඉස් මුදුනින් පිලිගැනීම

මේ ලක්ෂන ඇති නපුන්සකයන් හා වාදයට යෑමෙන් ඔබගේ වටිනා කාලය අපතේ යෑම වලක්වා ගන්න
.

ඔච්චරයි හරි...

මම තන්හාව ප්‍රහානය නොකල පුද්ගලයෙකි. එමනිසා මම මගේ ජීවිතයට ආදරය කරමි. මගේ ජීවිතය නැති වෙනවාට මන් කැමති නැත. මට වටිනාම දේ මගේ ජීවිතයි.

එමනිසා

මම මිනීමරුවන් අතින් මා දිවි තොර වේ යයි බිය වෙමි.
ත්‍රස්තවාදින් අතින් මා දිවි තොර වේ යයි බිය වෙමි.
පිස්සකු අතින් පහර කා මා දිවි තොර වේ යයි බිය වෙමි.
මා පමනක් නොව තන්හාව ප්‍රහානය නොකල සියලු සත්වයෝද මෙවැනිම හැගීම් ඇත්තෝ වෙත්..

ඒමනිසා

මම ඉස්ලාමයට බිය වෙමි...

2_191.png


And kill them wherever you overtake them and expel them from wherever they have expelled you, and fitnah is worse than killing. And do not fight them at al-Masjid al- Haram until they fight you there. But if they fight you, then kill them. Such is the recompense of the disbelievers. (2.191)

bradfordprotest2lx3.png


මෙන්න religion of peace....
 
Last edited:

laknath123

Well-known member
  • Jun 23, 2007
    18,233
    3,061
    113
    click here
    ඔච්චරයි හරි...

    මම තන්හාව ප්‍රහානය නොකල පුද්ගලයෙකි. එමනිසා මම මගේ ජීවිතයට ආදරය කරමි. මගේ ජීවිතය නැති වෙනවාට මන් කැමති නැත. මට වටිනාම දේ මගේ ජීවිතයි.

    එමනිසා

    මම මිනීමරුවන් අතින් මා දිවි තොර වේ යයි බිය වෙමි.
    ත්‍රස්තවාදින් අතින් මා දිවි තොර වේ යයි බිය වෙමි.
    පිස්සකු අතින් පහර කා මා දිවි තොර වේ යයි බිය වෙමි.
    මා පමනක් නොව තන්හාව ප්‍රහානය නොකල සියලු සත්වයෝද මෙවැනිම හැගීම් ඇත්තෝ වෙත්..

    ඒමනිසා

    මම ඉස්ලාමයට බිය වෙමි...

    2_191.png


    And kill them wherever you overtake them and expel them from wherever they have expelled you, and fitnah is worse than killing. And do not fight them at al-Masjid al- Haram until they fight you there. But if they fight you, then kill them. Such is the recompense of the disbelievers. (2.191)

    bradfordprotest2lx3.png


    මෙන්න religion of peace....

    :yes::yes::yes:
     

    truthwatch

    Member
    Apr 28, 2010
    107
    12
    0
    1.මුස්ලිම් නම් ව්ලින් ෆේක් අයි ඩී හදා ගෙන කන්වට් වෙන්න ඕන නිවන් දකින්න කිය කිය රන්ග පපා යාම (x- අහමඩ්,rizwan වගේ)
    2.අසරන වූ තැන් වල කුනුහරුප කිය කිය දැන්ගලීම.
    3.කරන්න කිසිම දෙයක් නැති තැන කුනුහරුප කාටුන් පෝස්ට් කර වීරයන් වීමට දැන්ගලීම
    4.ගස් කතා කරනව,පිළිමවල/ මැටිවල පතාක යෝධ කතා, සිංහලයාගෙ සිංහ ලේ වැනි හෝඩියෙ සුරඟන කතා කියමින් උපන් ගේ මෝඩ කම ප්‍රදර්ශනය කිරීම
    5.මහා ලොකු ප්‍රශ්න කියල හිතාගෙන ලන්ද බොලන්ද තර්ක ඉදිරිපත් කිරීම
    6.ආගමක් ගැන කිසිම දැනුමක් නැතිව වාද කරන්නට පැමින මාතෘකාවට අදාල නොවන දේ කියමින් අවසානයේ කිච වී සිටීම.කිසි විටෙකත් ආගම පිළිනෝපැදිම.( සීලවතී සීල්අරගෙන උකුනෝ මරනවා..(danna magulakuth naha,nodanna mala ilawwakuth naha...:baffled:..). මම අහළා නැහැනෙ සත්‍යපාල ඇත්ත කියනවා..)
    7. පුහුල් හොරා කරෙන් දැනේසේ ඉස්ලාම්ට ආගම ඇති බිය(most of the muslims think like this...but i'm really happy if it at least give them some mental satisfaction by thinking like that...followers of the only true religion noh:rolleyes:...) සැම විට වචන වලින් හා බේගල් thread වලින් එලියට පැනීම
    8.කරන්න කිසිම දෙයක් නැති තැන යූ ටියුබ් වීඩියෝ පෝස්ට් කිරීම හා පිළිමවල මිරකල් කියා ඉස් මුදුනින් පිලිගැනීම

    මේ ලක්ෂන ඇති නපුන්සකයන් හා වාදයට යෑමෙන් ඔබගේ වටිනා කාලය අපතේ යෑම වලක්වා ගන්න
    .

    :lol: kondak nathi napunsakayawa andunagaththa mama nam.....:lol:....wena ekkenek kiyapu deyak eewidihatama anek paththata daala.....:dull::dull:....kondak thiyena minissunge wada....:P.....brave!!...LOL....
     

    truthwatch

    Member
    Apr 28, 2010
    107
    12
    0
    ඔච්චරයි හරි...

    මම තන්හාව ප්‍රහානය නොකල පුද්ගලයෙකි. එමනිසා මම මගේ ජීවිතයට ආදරය කරමි. මගේ ජීවිතය නැති වෙනවාට මන් කැමති නැත. මට වටිනාම දේ මගේ ජීවිතයි.

    එමනිසා

    මම මිනීමරුවන් අතින් මා දිවි තොර වේ යයි බිය වෙමි.
    ත්‍රස්තවාදින් අතින් මා දිවි තොර වේ යයි බිය වෙමි.
    පිස්සකු අතින් පහර කා මා දිවි තොර වේ යයි බිය වෙමි.
    මා පමනක් නොව තන්හාව ප්‍රහානය නොකල සියලු සත්වයෝද මෙවැනිම හැගීම් ඇත්තෝ වෙත්..

    ඒමනිසා

    මම ඉස්ලාමයට බිය වෙමි...

    2_191.png


    And kill them wherever you overtake them and expel them from wherever they have expelled you, and fitnah is worse than killing. And do not fight them at al-Masjid al- Haram until they fight you there. But if they fight you, then kill them. Such is the recompense of the disbelievers. (2.191)

    bradfordprotest2lx3.png


    මෙන්න religion of peace....

    hmm yeah we should be afraid of a religion that orders to kill people.......but the western world will take care of them soon.......
     
    Last edited:

    truthwatch

    Member
    Apr 28, 2010
    107
    12
    0

    hey who is this looser anyway??.....i don't know about him much,but i have seen him posting just a single moronic smiley like this every time in many threads....he thinks he has done a big deal.....should be a die-hard mohammed fan for sure....
     
    Last edited:
    Jan 24, 2009
    3,532
    130
    0
    hey who is this looser anyway??.....i don't know about him much,but i have seen him posting just a single moronic smiley like this every time in many threads....he thinks he has done a big deal.....should be a die-hard mohammed fan for sure....

    පොර සිරාජ්, 8 අසමත්, රේප් වුන, අහිංසක සාමකාමී, ඔසාමාගේ අනුගාමික මුසල්මානුවෙක්.:eek:
     

    brave

    Member
    Jan 7, 2010
    348
    19
    0
    ඔච්චරයි හරි...

    මම තන්හාව ප්‍රහානය නොකල පුද්ගලයෙකි. එමනිසා මම මගේ ජීවිතයට ආදරය කරමි. මගේ ජීවිතය නැති වෙනවාට මන් කැමති නැත. මට වටිනාම දේ මගේ ජීවිතයි.

    එමනිසා

    මම මිනීමරුවන් අතින් මා දිවි තොර වේ යයි බිය වෙමි.
    ත්‍රස්තවාදින් අතින් මා දිවි තොර වේ යයි බිය වෙමි.
    පිස්සකු අතින් පහර කා මා දිවි තොර වේ යයි බිය වෙමි.
    මා පමනක් නොව තන්හාව ප්‍රහානය නොකල සියලු සත්වයෝද මෙවැනිම හැගීම් ඇත්තෝ වෙත්..

    ඒමනිසා

    මම ඉස්ලාමයට බිය වෙමි...

    2_191.png


    And kill them wherever you overtake them and expel them from wherever they have expelled you, and fitnah is worse than killing. And do not fight them at al-Masjid al- Haram until they fight you there. But if they fight you, then kill them. Such is the recompense of the disbelievers. (2.191)

    bradfordprotest2lx3.png


    මෙන්න religion of peace....

    dont worry we wont killyou....

    I Challenge DILAN TO POST THE VERSE 190,192 AND 193.ITS FROM SURA BAKERA. TWO VERSES OF QURAN AS SAME AS HE DID NOW.........PROOF UR SELF THAT U HAVE A 'PITAKONNDE'
     

    brave

    Member
    Jan 7, 2010
    348
    19
    0
    :lol: kondak nathi napunsakayawa andunagaththa mama nam.....:lol:....wena ekkenek kiyapu deyak eewidihatama anek paththata daala.....:dull::dull:....kondak thiyena minissunge wada....:P.....brave!!...LOL....

    API KIYE YUTHU DEWAL WENE AYA KIYENA KOTA ITHIN UBELATE THERUM KORANNA PULUWAN HODEME VIDIHE MEKE THAMAI!!

    UMBELA HARIYETA ISSO WAGE.....THAMANGE OLUWE GU THIYAGENE ANUNGE WERADI HOYANNA YANE KONDE PANE NATHI PERETHOYO!!!

    UMBEME BALAPAN MAME KIWWEDEWAL MATCH WENEWADE NADDE KIYELA!!!1
     

    truthwatch

    Member
    Apr 28, 2010
    107
    12
    0
    API KIYE YUTHU DEWAL WENE AYA KIYENA KOTA ITHIN UBELATE THERUM KORANNA PULUWAN HODEME VIDIHE MEKE THAMAI!!

    UMBELA HARIYETA ISSO WAGE.....THAMANGE OLUWE GU THIYAGENE ANUNGE WERADI HOYANNA YANE KONDE PANE NATHI PERETHOYO!!!

    UMBEME BALAPAN MAME KIWWEDEWAL MATCH WENEWADE NADDE KIYELA!!!1

    eii ehenam pokirisso eeka kalin methana nodamme????thawa kenek daana kal indala eekama anek paththata harawala daanna tharam umbala manda buddhikayoda....???charter wade karala thawa kiyawannath enawa......starting from the "little child bride" of your prophet,to his mass murder of 900 people,we can talk alot of "guu" about your miracle religion...but i personally don't like to do that because it's not my type,and hope that you "brave" people will let me stay like that.......thamange aagame oona tharan guu thiyaagena,thamange aagama witharai ekama hari aagama kiyala kiyaagena anek aagam sawuththu karana deke panthiye aagama mokakda kiyala methana inna oona kenek dannawa.....eeka amuthuwen kiyanna oone naha kaatath methana.......

    no more comments from me here to fill your pirated thread......
     
    Last edited:

    zues

    Banned
    Aug 27, 2009
    377
    23
    0
    1.මුස්ලිම් නම් ව්ලින් ෆේක් අයි ඩී හදා ගෙන කන්වට් වෙන්න ඕන නිවන් දකින්න කිය කිය රන්ග පපා යාම (x- අහමඩ්,rizwan වගේ)
    2.අසරන වූ තැන් වල කුනුහරුප කිය කිය දැන්ගලීම.
    3.කරන්න කිසිම දෙයක් නැති තැන කුනුහරුප කාටුන් පෝස්ට් කර වීරයන් වීමට දැන්ගලීම
    4.ගස් කතා කරනව,පිළිමවල/ මැටිවල පතාක යෝධ කතා, සිංහලයාගෙ සිංහ ලේ වැනි හෝඩියෙ සුරඟන කතා කියමින් උපන් ගේ මෝඩ කම ප්‍රදර්ශනය කිරීම
    5.මහා ලොකු ප්‍රශ්න කියල හිතාගෙන ලන්ද බොලන්ද තර්ක ඉදිරිපත් කිරීම
    6.ආගමක් ගැන කිසිම දැනුමක් නැතිව වාද කරන්නට පැමින මාතෘකාවට අදාල නොවන දේ කියමින් අවසානයේ කිච වී සිටීම.කිසි විටෙකත් ආගම පිළිනෝපැදිම.( සීලවතී සීල්අරගෙන උකුනෝ මරනවා... මම අහළා නැහැනෙ සත්‍යපාල ඇත්ත කියනවා..)
    7. පුහුල් හොරා කරෙන් දැනේසේ ඉස්ලාම්ට ආගම ඇති බිය සැම විට වචන වලින් හා බේගල් thread වලින් එලියට පැනීම
    8.කරන්න කිසිම දෙයක් නැති තැන යූ ටියුබ් වීඩියෝ පෝස්ට් කිරීම හා පිළිමවල මිරකල් කියා ඉස් මුදුනින් පිලිගැනීම

    මේ ලක්ෂන ඇති නපුන්සකයන් හා වාදයට යෑමෙන් ඔබගේ වටිනා කාලය අපතේ යෑම වලක්වා ගන්න
    .

    උම්බ රෙද්දක් ඇන්දන්ද බ්න මේ ත්‍රේඩ් එක දම්මෙ. ලැජ්ජ නැති හම්බයො, ත්‍රේඩ් හ්යි ජැක් කාරයො :no:.
     

    brave

    Member
    Jan 7, 2010
    348
    19
    0
    eii ehenam pokirisso eeka kalin methana nodamme????thawa kenek daana kal indala eekama anek paththata harawala daanna tharam umbala manda buddhikayoda....???charter wade karala thawa kiyawannath enawa......starting from the "little child bride" of your prophet,to his mass murder of 900 people,we can talk alot of "guu" about your miracle religion...but i personally don't like to do that because it's not my type,and hope that you "brave" people will let me stay like that.......thamange aagame oona tharan guu thiyaagena,thamange aagama witharai ekama hari aagama kiyala kiyaagena anek aagam sawuththu karana deke panthiye aagama mokakda kiyala methana inna oona kenek dannawa.....eeka amuthuwen kiyanna oone naha kaatath methana.......

    no more comments from me here to fill your pirated thread......


    umba wegeme thamai mamth katewahang hitiye mechchera dawasak moketede nikan me pisso nisa dahamak sawuththu karanne kiyela.....namuth unge waredi thiyagene....ungh me patan gatthu dewal laggawak nathuwe thread ekak dala thiyene eka dakkama mate hithuna munte unge waredi pennanne puluwan hodeme widihe meka bawa....

    mama kiyela thiyena eke kisisma weraddak nehe....i want to proove that u people are the napunseka here not us.:P
     

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~



    And kill them wherever you overtake them and expel them from wherever they have expelled you, and fitnah is worse than killing. And do not fight them at al-Masjid al- Haram until they fight you there. But if they fight you, then kill them. Such is the recompense of the disbelievers. (2.191)
    .


    There are some verses in Surah Tawbah [surah 9] which some people may misunderstand or take out of context;

    But when the forbidden months are past, then fight and slay the Pagans wherever ye find them, an seize them, beleaguer them, and lie in wait for them in every stratagem (of war); but if they repent, and establish regular prayers and practise regular charity, then open the way for them: for Allah is Oft-forgiving, Most Merciful.

    [Qur'an Al-Tawbah Repentance 9:5]

    But in context it is referring to those who are in a state of warfare with the Muslims.


    For example, those who have a peace treaty with the Muslims are not fought;
    Except those of the polytheists with whom you have a treaty, and who have not subsequently failed you in aught, nor have supported anyone against you. So fulfill their treaty to them to the end of their term. Surely Allâh loves Al- Mattaqûn (the pious - see V.2:2).

    [Qur'an 9:4]


    Those who do not have a peace treaty, then it depends on the scenario - if they are peaceful with you and not a threat - then its not necessary to fight them. However, if they are likely to harm, then precautions are taken.


    Okay, but still.. killing all polytheists?

    Let's look at the verse that comes after the original verse [9:5]:

    And if anyone of the Mushrikûn (polytheists, idolaters, pagans, disbelievers in the Oneness of Allâh) seeks your protection then grant him protection, so that he may hear the Word of Allâh (the Qur'ân), and then escort him to where he can be secure, that is because they are men who know not. [Qur'an 9: 6]

    So thats the basics and shows that the killing of innocents isn't allowed. Yet at the same time - Islam isn't a religion which means peace in of itself, it's a religion which leads to peace - yes. But Islaam means submission. And it's a religion of justice - so if some nation comes and invades ones country - they have the right to defend themselves without exceeding the limits.


    Fight in the cause of Allah those who fight you, but do not transgress limits; for Allah loveth not transgressors.

    [Qur'an 2: 190]


    These are basic human rights which all humane people recognise and accept.



    If someone argues that Islam spreads itself to other nations by force politically, this is a satisfactory response by a Christian author;

    In this formulation the claim was that jihad was better than secular conquest. Unlike Alexander the Great, Mohammed incorporated people in a polity in which they had the option of being saved, in which they had the ability to see for themselves, in which they could choose to become true believers. But it left inner conviction as something over which the individual had full control.

    This argument ought to be easy for modern people to understand, or at least Americans, for they also tend to think that war can be legitimated by a high moral purpose - as long as that purpose hasn’t got anything to do with individual faith. The moral purposes they have in mind are wholly secular, not the lower level of religion, and the salvation they talk about is in this world. But they too tend to be eager to rescue other people by enabling them to become more like themselves: richer, freer, more democratic.


    What do you do when your fingers are itching to intervene, when you have the power to do it, when you are sure you are right and you are convinced that the victims will be grateful - quite apart from all the advantages that may redound to yourself from intervening? Aren’t you allowed to use force? Indeed, aren’t you obliged to use it? Is it right to save people against their will? Should you force them to be free? If you say yes to these questions, you are in effect a believer in jihad.

    “Jihad”: idea and history - Patricia Crone




    Useful Links;
    http://www.load-islam.com/artical_de...Misconceptions
     

    brave

    Member
    Jan 7, 2010
    348
    19
    0
    උම්බ රෙද්දක් ඇන්දන්ද බ්න මේ ත්‍රේඩ් එක දම්මෙ. ලැජ්ජ නැති හම්බයො, ත්‍රේඩ් හ්යි ජැක් කාරයො :no:.

    අනේ පල යන්න.... මෙච්චර දවස උඹ කොභෙද බූරු‍ෙවා හීටියෙ!!!

    දැක්කේ නැද්ද උඹලගෙ හරක් මෙතැන fake id වලින් ඇවිත් ගොන් පාට් දානවා...අපි නං රෙදි ඇදග‍ෙන ඉන්නෙ...
    උඔළගෙ රෙදි ගැලවෙන්නැතුව.... ඔන්න පරිස්සමින් හොදෙ!!!
     

    dilankandy

    Member
    Oct 11, 2006
    1,137
    78
    0
    Oya podi kali hinda thama umbalage agame un ahinsaka minissunwa maranne... anika uyalama dan piligattane oka kurane thiyenawa kiyala... :no::no:

    oke harima theruma mekane.. islam nowana unwa dakka thana marapalla. habay un islam wenna kamathi nam maranna epa.. komada wade..:lol::lol::lol:

    BDW i quoted it from quran.com.. :lol::lol: now cry out that it is an unauthorized web site...