කොපි කරලා මාට්ටු උන අය එන්න බලන්න

nicjosh83

Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    Bro. Welfare funds walin run wena higana genes gene pool eke thiyena eka gena mokada hithanne? 😜🙈


    පොල් ගහේ ඉන්න එකා ගැන උඹේ මෑණියන්ගෙන් ඇහුවද ? මොකද කිව්වේ ? දැන් තෝ DNA ටෙස්ට් කරන්න දුවන්න ඕනේ නෑ.....ඕව කලින් අහන්න තිබුන ඒවා 🤭
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    පොල් ගහේ ඉන්න එකා ගැන උඹේ මෑණියන්ගෙන් ඇහුවද ? මොකද කිව්වේ ? දැන් තෝ DNA ටෙස්ට් කරන්න දුවන්න ඕනේ නෑ.....ඕව කලින් අහන්න තිබුන ඒවා 🤭

    ube higana gene eka inherit wela thiyenne ugen kiyala thamai penne mata nam 😅 pora kiyanne aththa wenna ona 😅 😝

    bolalage amma nam kiyanne kade mudalali kiyala. 🙈
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ube higana gene eka inherit wela thiyenne ugen kiyala thamai penne mata nam 😅 pora kiyanne aththa wenna ona 😅 😝

    bolalage amma nam kiyanne kade mudalali kiyala. 🙈


    ඇහුවද ? මොකද කිව්වේ ....රොඩිය ...තෝ කොහෙද ගියේ ...බොට යන්න අවසර දුන්නේ නෑ..මෙහෙ වර