cuckold කරලා පස්සේ අවුල් උන අය ඉන්නවද? උපදෙස් අවශ්‍යයි.

pererau

Member
Dec 1, 2025
10
11
3
ඔබලාට අදාල නැති ත්‍රෙඩ් වලට එන්න එපා බං. කට කහනවා වගේ නම් කහබිලිය කපාගන්න. ඔබලා වගේ උන් තමයි පාරේ ගෑණියෙකුටවත් යන්න දෙන්නෙ නැති උන්. අනිත් මිනිස්සු කන්නේ මොනවාද, බොන්නේ මොනවාද හොය හොය දඟලන උන්. ඔබලා හිතන විදිහටයි ඔබලාට ආස දේවල්ම මේ ලෝකේ වෙන්න ඕනෙ කියලා. ඔබලා මට බන්න කියලා මොකුත් වෙන්නේත් නෑ. ඔබලාගේ ආසාව ඔක තමයි — කට හරි බනින එක.

indare enna kalin idan oka thiyenava ubala me uva udadagena uta bannata , godak un baninne unta mokak hari una nisane sure ekata gani hari gf vena ekek ekka yanna athi
 

රෝසි ආච්චි

Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,926
    26,463
    113
    ඔබලාට අදාල නැති ත්‍රෙඩ් වලට එන්න එපා බං. කට කහනවා වගේ නම් කහබිලිය කපාගන්න. ඔබලා වගේ උන් තමයි පාරේ ගෑණියෙකුටවත් යන්න දෙන්නෙ නැති උන්. අනිත් මිනිස්සු කන්නේ මොනවාද, බොන්නේ මොනවාද හොය හොය දඟලන උන්. ඔබලා හිතන විදිහටයි ඔබලාට ආස දේවල්ම මේ ලෝකේ වෙන්න ඕනෙ කියලා. ඔබලා මට බන්න කියලා මොකුත් වෙන්නේත් නෑ. ඔබලාගේ ආසාව ඔක තමයි — කට හරි බනින එක.

    indare enna kalin idan oka thiyenava ubala me uva udadagena uta bannata , godak un baninne unta mokak hari una nisane sure ekata gani hari gf vena ekek ekka yanna athi
    පබ්ලික් ෆෝරම් එකක ත්‍රෙඩ් එක දාලා එන්න ඕනේ මොකාද නැත්තෙ මොකාද කියන්න ඇයි ෆෝරම් එක උඹේ අම්මගෙ හොර මිනිහගෙද? කතාව නම් ගෑණිට වෙන එවුන් දම්මලා ගස්සන්න, සියුමැලි පොන්නයට හිත රිදෙන පෝස්ට් දෙක තුනක් දාරාගන්න බෑ. කහඹිලියා ගුලිය ගහපන් ගෑනිගේ කිම්බෙ.
     

    weer 11

    Well-known member
  • Jan 14, 2018
    4,261
    5,688
    113
    ඕක බොහොම සාමාන්‍ය දෙයක් ඕකට කියන්නේ පරිනත භාවය කියලා හැබැයි මේක පොඩ්ඩක් අව්ල්👇

    කාර් එක දුන්නා අලුත් එකක් ගන්න ආසාවක් නෑ. සල්ලි වියදම් උනා විතරයි කාර් එක තිබ්බ අවුරුදු දහයටම 2/3 m වියදම් කරන්න ඇති.
     

    sivanya

    Member
    Apr 16, 2026
    29
    17
    3
    ඕක මොකද්ද බන් මට කවුරු හරි එකෙක් කිවුවා එකෙක් සල්ලි දීලා ස්පා බඩුවක් අරගෙන වයිෆ් කියලා ගිහන් පෙන්නලා ඒක කපල් වල මිනිස්සුන්ට දීලා උන්ගෙ ගෑනුන්ට ගහපු සීන් එකක්.
    thnx for idea :D
     

    KarolisAppu

    Well-known member
  • Nov 25, 2025
    523
    508
    93
    cuckold කරලා පස්සේ අවුල් උන අය ඉන්නවද? උපදෙස් අවශ්‍යයි. meka karanada epada kiyala hitha ganna ba

    කක් කරමුද කියලා කක්ක ගිය සීන් එකක් තියනවා මහාවංශේ