කොරොනා වගේනම් මොකක්ද කරන්න ඕනි

PoPkiss

Well-known member
  • Aug 17, 2016
    691
    544
    93
    මේ කොරොනා තියෙනම් කියන්න කියලා නම්බර් එකක් දුන්නා නේද බන්, මට අන්න ඒක පොඩ්ඩක් දියන්කො.

    දැන් දවස් ගානක් ඉඳලා සෙම, කරගන්න හිතයි මට. ප්‍රයිවට් කරන්න යන්නත් ටිකක් දුරයි කොළමට, ඊට වඩා හොඳයිනෙ, ගෙදරට ගෙනත් කරගන්න ක්‍රමයක් තියේනම්
     
    • Like
    Reactions: NRTG and lasankandy

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    1618817039867.png
     

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    දවස් දහයකට ඇතිවෙන්න ඇදුම් බෑග් එකකට දාගනින්
     

    PoPkiss

    Well-known member
  • Aug 17, 2016
    691
    544
    93
    Pissuda ban PCR karanne.nikan porial kanna epa..laga dokek hambela beheth ganin..

    මැසේජ් කරපු කොල්ලො සේරටම තෑන්ක්ස්. :love: : ලෙඩ හන්ගන් ඉන්න එකත් අවුල් වගේ නේද? මට සැකේ තමා තියෙන්නෙ :(
     

    Convertainers

    Active member
  • Dec 2, 2017
    210
    88
    28
    Nuwara Eliya
    මැසේජ් කරපු කොල්ලො සේරටම තෑන්ක්ස්. :love: : ලෙඩ හන්ගන් ඉන්න එකත් අවුල් වගේ නේද? මට සැකේ තමා තියෙන්නෙ :(
    Enam sudu PCR ekak karanna...9000 i nawaloke...false positive ekak hari awoth kelinma patta dura thenakata aran yai..life eken sathi 2k iwarai... that's it
     

    meknick29

    Well-known member
  • Feb 5, 2012
    2,698
    900
    113
    Moda athal lankawe .. ane ban mukuth karanna epa hodata unu wathura biyan hama welema and steam karahan 5 parak wath gedara .. red rice karanna ,, kama nam hodata karanna amuwen fruits karanna hodata .. Apple and orange must kiwi thiye nam hodai , malu , elawalu ehema karanna hodata oil adu kama kanna one .. rathu lunu and kasayath ganna .. pcr nam boru dewal ban.. mage wife, mage yaluwo 4 Denek haduwa man ban bala gathe.. oka thama dunnu ekama beheth machan .. stay safe n get well soon .
     

    vindi19

    Well-known member
  • Mar 26, 2015
    1,700
    1,789
    113
    Ja-ela
    ඉස්සෙල්ලම phi ට කියපන්. එයා hospital clinic එකකට යන්න කියයි. එතනින් pcr කරනවද නැද්ද තීරණය කරයි. ඕනම නම් private doctors ලා ඉන්නවා antigen එක කරන.

    ස්ටීම් කරපන්. විටමින් c බීපන්, ගෙදර ත් මාස්ක් දාගෙන හිටපන්.. sanitizer පාවිච්චි කරපන්. කොත්තමල්ලි ත් බීපන්..
     

    modara

    Well-known member
  • Jul 29, 2016
    456
    239
    63
    Moda athal lankawe .. ane ban mukuth karanna epa hodata unu wathura biyan hama welema and steam karahan 5 parak wath gedara .. red rice karanna ,, kama nam hodata karanna amuwen fruits karanna hodata .. Apple and orange must kiwi thiye nam hodai , malu , elawalu ehema karanna hodata oil adu kama kanna one .. rathu lunu and kasayath ganna .. pcr nam boru dewal ban.. mage wife, mage yaluwo 4 Denek haduwa man ban bala gathe.. oka thama dunnu ekama beheth machan .. stay safe n get well soon .
    issellama hitha fit karaganin .......ita passe oya kiyapuwa karapan..sudu lunu lemon tea hodai ....mamath haduna ekek.....
     
    • Like
    Reactions: meknick29

    tha123

    Well-known member
  • Mar 4, 2015
    6,665
    1
    6,346
    113
    phi ta kiyapan.. un ethkot ara ahabu pcr krana thanwalata ubawa set kranav.. kiyna dwsata ghin ubtth krgnna plwn...