කොරෝනා නිසා මිය යන මුස්ලිම් ජාතිකයන් භූමදානයට අවසර ලැබේ

eathan

Well-known member
  • Apr 21, 2011
    837
    911
    93
    doha
    මේක හොදටම වැරදි වැඩක්. කොරොනා ගැන WHO එකටවත් සුවර් නැ, අරෙහෙ සත්තුන්ටත් හැදෙනවා. කවදාවත් වලලන්න දෙන්න හොද ම නැ. ලංකාවේ වතුර මට්ටම නිසා ඕවා ලික් වුනොත් ඉදලා හමාරයි. පුච්චන්න බැරි තරම් මැරෙනනෙත් නැ ලංකාවේ. මේ අමු වේස පොන්නයා ජනාධිපතිවෙලා රටක් විනාස කරන්න යන්නේ. අම්මපා අම්මපා සාප වේවා පවුලටම.
    Yako meter k distance thibabanem hedennehelu ewuanata adi 8k polawa yatin bowena srilankan made virus da koheda 😂
     

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    Mn ea dawasawala comment walin kiuwa Gotabayage hithe rata hadime uwanamwak ne... eka Rajapaksha paule ekekta ne.. un enne unge paula wenuwen... podakk chandyak denna isella hitapalla me minihage hithe ea kakuma dakma 1% tiyanwada kiyala.. kiyana katawal walta rewetenna natuwa mole pavichi karannwa.. hoda ho narak mokak kuwath minihekge intention ekai wedagath wenne .. Rajapksha family eke tiya unge wate inna ekekgawa wath ne oya kiyana dakma..
     
    • Like
    Reactions: Mr.Lokka

    hirashgeff

    Well-known member
  • Jan 16, 2007
    22,188
    25,941
    113
    29
    ලොවෙත් නැති තැනක
    යකෝ තව්හීද් ජමාත් නේ ... හිතාගන්න බෑ බන්... හිතුවේ උන් ත්‍රස්තවාදි කියලා... ආහ් සොරි පඩි ගෙව්වලු.. බුද්ධි අංශේලු....

    1604946024168.png
     

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,847
    39,857
    113
    Homagama
    Yako meter k distance thibabanem hedennehelu ewuanata adi 8k polawa yatin bowena srilankan made virus da koheda 😂

    තෝ වගේ ගොං හරකෙක් ය⁣කෝ මෝඩ මුසලයෙක්. වෛරස් එක ෆිකල් ඕරල් යනවාද කියලා තාමත් WHO එකට සැකයි. ඉතින් බොල වේස ගොනෝ මිනි වලින් ජල මුලාශ වගට ගියොත්. ගොනෙක් උනාට බුරන්න එපා
     

    rukshan0000

    Well-known member
  • Dec 1, 2010
    8,554
    5,573
    113
    ඇයි අහන්නේ,එන්නද
    මේක කන්ෆර්ම් නිවුස් එකක්ද
    හරියටම කියපල්ලා
    මොකද මේ සිටුඒෂන් එකේදී WHO එකට එගෙන්ස්ට් යෑමක්නේ
    ලියුමක් දැකලා පත්තු නොවි ඇත්තද කියලා චෙක් කරලා කියපල්ලා
     

    Mr.Lokka

    Well-known member
  • Jan 14, 2020
    953
    1,945
    113
    කට්ටිය පෙන්න නැත්තෙ පුක පලාගෙන අමාරුද දන්නෑ අපිත් චන්දෙ දුන්නට හෝදන්න ගියෙ නෑනෙ අම්මප මේම දීල බලං හිටිය මොකද මූ කරන්නෙ කියල සිරිසේන වගේමනෙ මෙයත් 😑
    හැම එකාම එකයි අර කිව්ව වගේ යුද්දෙ පුකෙන් යන්නෙ ෆොන්සේක නොහිටින්න පේනවනෙ දැන් මම කරපු විදියට කවුරුත් කරෙ නෑ කියල දැන් ඒකට කෙලඋනාම රටේ උන් ටික වැරදී. සිරිසේනගෙ ක්ලෝන් එකක් මේක
    හරි වේදනයි නේද ෆ්‍රෙන්
     

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    Mata nam mun walaluwath ekai... Puchchan kawath ekai...WHO eken awulak na kiyanawa nam...

    Mata daraganta bari baiyonwa mehema rawattanta eka 😁😅😅😅😅
    eka ada heta iwara wena ekak neme.. aurudu 4 ma munta kasa pahara gaga inawa eith salenne nati bayyo goadak innwa... unta gahanna gahanna sepai kiyanawalu :LOL:
     

    Mr.Lokka

    Well-known member
  • Jan 14, 2020
    953
    1,945
    113
    මේක කන්ෆර්ම් නිවුස් එකක්ද
    හරියටම කියපල්ලා
    මොකද මේ සිටුඒෂන් එකේදී WHO එකට එගෙන්ස්ට් යෑමක්නේ
    ලියුමක් දැකලා පත්තු නොවි ඇත්තද කියලා චෙක් කරලා කියපල්ලා
    විමලේගේ cnews එකේ තමයි දාලා තිබුනේ
     
    • Like
    Reactions: malakadss

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,985
    28,898
    113
    බයියෝ කියන්නේ අමුතුම ජාතියක් , කිඹුලා උදැල්ල වගේ , පුකේ අරින්න අරින්න තවත් පුක දෙනවා
    hinassela maranneda hadanne uttoo :rofl:
     
    • Haha
    Reactions: Mr.Lokka

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    බයියෝ කියන්නේ අමුතුම ජාතියක් , කිඹුලා උදැල්ල වගේ , පුකේ අරින්න අරින්න තවත් පුක දෙනවා
    meka nam atta godak man dakka bayyo tama mala paninawa sir ta hari rajapakshata hari wachanayak kuwoth ... wahallu dakkath mehema wahallu nam loke inne lankawe vitaramada manda...