කොරෝනා හැදිලා, ජොබ් එක කෙළවෙයි වගේ බන්.

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    කොරන්ඩ දෙයක් නැ ඔහොම තමයි හැටි, කාලකන්නි වගේ මිනිස්සු ඉන්නව උන් හදන්නෙ කොරෝනාවෙන් ගොඩ යන්ඩ කාට හරි කෙලවල..
     
    • Like
    Reactions: Anathai

    CAPITHAN

    Well-known member
  • Nov 20, 2020
    5,454
    13,421
    113
    කොරන්ඩ දෙයක් නැ ඔහොම තමයි හැටි, කාලකන්නි වගේ මිනිස්සු ඉන්නව උන් හදන්නෙ කොරෝනාවෙන් ගොඩ යන්ඩ කාට හරි කෙලවල..
    cfc1430d12934903811cb7fd8f415722_18.jpeg
     

    delmar

    Well-known member
  • Oct 29, 2007
    27,269
    3,865
    113
    හැමතැනම
    Covid hadila gedara hitiya kiyala ehema job eka nathi wenne na ban.
    Ehema unta ain karanna ba.
    Oya uttawal hithanna epa dan.
    Hitha free eke thiyagena idahan.

    Machan, hoda una gaman PHI ta kiyala MOH office eken certificate ekak denawa eka ganin.
    Uba covid hadila quarantine wela idahan dan hoda una kyala.
    Eke photocopy ekak diyan office ekata
     

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,235
    27,943
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    eka thamai mata thiyena doubt eka.. ohomma ain wenna kiyayida danne naha

    දවස් දෙකකට සැරයක් විතර බොස් ගෙන් උන අඩුද එහෙම කියල අහපන්.
    ජොබ් එකට එන්නේ නැතිව උබත් සෑහෙන අවුලෙන් ඉන්නේ කියල කියපන්.
    මේ ප්‍රශ්නේ ඉවර උනාම කොහොම හරි ගේමක් ගහල බිස්නස් ගොඩ දාමු කියල කියපන්.
     
    • Love
    Reactions: Anathai