wherever it is, don't go to crowded places. Not safe at all..මෙ දවස් වල mulwatta road යන එක Case නේද?
miniho onema wisala hardware eheka thiyenwa ..Arpico එකට Call කරලා බෑලුවා. උන් ගාව නෑලු
ඒ මොකක්ද පොළඟා සීන් එක ?miniho onema wisala hardware eheka thiyenwa ..
polongu attract wena version eka ganna epa ..
echcharai...![]()