කොහොමද මෙහෙම?

LINDA_ADERSON_22

Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,359
    30,159
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    කොහොදම බං මේ කෙරි කලුවෝ දියුණු වෙන්නේ. ගත්තොත් අලුත්ම වාහනයක්, අලුත් ගෙයක්, අඳින්නේ හොඳම ඇඳුම්, මෙහේ උන් ආන්ඩුවෙන් කාල ඉද්දී මුං කොහොමද මෙහෙම ගේමක් ගහන්නේ


    ඉරිශියාවට නෙමෙයි ඇව්වේ, හිතාගන්න බෑ උන් ගහන ගේම, යුරෝප් වෙනින් රටවල කම්කරුවෝ වගේ ඉන්න උන් මෙහේ ඉන්නේ හාමුලා වගේ.


    🤔
     
    Last edited:

    MOZ

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    1,242
    782
    113
    කොහොදම බං මේ කෙරි කලුවෝ දියුණු වෙන්නේ. ගත්තොත් අලුත්ම වාහනයක්, අලුත් ගෙයක්, අඳින්නේ හොඳම ඇඳුම්, මෙහේ උන් ආන්ඩුවෙන් කාල ඉද්දී මුං කොහොමද මෙහෙම ගේමක් ගහන්නේ🤔
    umbata therenenna one baldiyata reela paarata wisikkarakara hitapu kanna nathi antha dugee sudu hinganno, indiawata cheeneta giye ay kiyala? ape region eke weatlth ekata kelewwe nattan api hondata innawa.
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,952
    15,392
    113
    Earning potential wadi nisai oheta aawe.
    Suddo modayo godak un. survival of the fittest baha unta.

    Unge ratawal serama anik un allagena. Kohomath loke shot callersla suddo kiyana eka gelaveegena yana gaman dan.
     
    • Like
    Reactions: Inigo Montoya

    vishamacharya

    Well-known member
  • Aug 18, 2017
    880
    1,766
    93
    කොහොදම බං මේ කෙරි කලුවෝ දියුණු වෙන්නේ. ගත්තොත් අලුත්ම වාහනයක්, අලුත් ගෙයක්, අඳින්නේ හොඳම ඇඳුම්, මෙහේ උන් ආන්ඩුවෙන් කාල ඉද්දී මුං කොහොමද මෙහෙම ගේමක් ගහන්නේ


    ඉරිශියාවට නෙමෙයි ඇව්වේ, හිතාගන්න බෑ උන් ගහන ගේම, යුරෝප් වෙනින් රටවල කම්කරුවෝ වගේ ඉන්න උන් මෙහේ ඉන්නේ හාමුලා වගේ.


    🤔

    මෙහෙට ආවම බල්ලො මරල හරි සල්ලි හම්බකරන්න ලෑස්ති හින්ද.

    අලුතින් ආපු අඩුකුලේ හෙළුවො ටික

    1. CoS බිස්නස් එක (තමන්ගෙ හොඳම යාලුවට පවා විකුණන්නේ පවුම් 20,000ට විතර)
    2. එක ගෙයක් කුලියට අරන් හස්බන්ඩ් වයිෆ් ළමයි ඔක්කොම එක රූම් එකක ඉඳගෙන අනිත් රූම් ටික තව අඩුකුලේ හෙළුවන්ට කුලියට දෙනවා. එකෙන් ගෙදර රෙන්ට් එකටත් වඩා හම්බකරගන්නවා
    3. හැම එකාම කෑම, ඩිලිවරි වගේ මොනව හරි දෙකයි පනහේ වැඩකට සෙට් වෙනවා

    ILR හම්බවෙලා ඊළඟ දවසෙම ආණ්ඩුවෙන් සල්ලි අරන් අර වැඩ ටිකම කරනවා (මන් දන්න දොස්තර කෙනෙකුත් ඔය ඔක්කොම කළා. ILR ලැබිල ඊලග දවසෙම ජොබ් එකෙන් අස් වෙලා benefits දැම්මා)

    ආ... තව එකක්. British Car Auctions එකෙන් හුජක්කු වාහන අරගෙන ඒව අටවල Facebook Marketplace එකේ විකුණන එක. Cargiant එක වැහුවට පස්සෙ ඒ බිස්නස් එක නැගලම යනවා.
     
    • Like
    Reactions: Inigo Montoya

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,359
    30,159
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    මෙහෙට ආවම බල්ලො මරල හරි සල්ලි හම්බකරන්න ලෑස්ති හින්ද.

    අලුතින් ආපු අඩුකුලේ හෙළුවො ටික

    1. CoS බිස්නස් එක (තමන්ගෙ හොඳම යාලුවට පවා විකුණන්නේ පවුම් 20,000ට විතර)
    2. එක ගෙයක් කුලියට අරන් හස්බන්ඩ් වයිෆ් ළමයි ඔක්කොම එක රූම් එකක ඉඳගෙන අනිත් රූම් ටික තව අඩුකුලේ හෙළුවන්ට කුලියට දෙනවා. එකෙන් ගෙදර රෙන්ට් එකටත් වඩා හම්බකරගන්නවා
    3. හැම එකාම කෑම, ඩිලිවරි වගේ මොනව හරි දෙකයි පනහේ වැඩකට සෙට් වෙනවා

    ILR හම්බවෙලා ඊළඟ දවසෙම ආණ්ඩුවෙන් සල්ලි අරන් අර වැඩ ටිකම කරනවා (මන් දන්න දොස්තර කෙනෙකුත් ඔය ඔක්කොම කළා. ILR ලැබිල ඊලග දවසෙම ජොබ් එකෙන් අස් වෙලා benefits දැම්මා)

    ආ... තව එකක්. British Car Auctions එකෙන් හුජක්කු වාහන අරගෙන ඒව අටවල Facebook Marketplace එකේ විකුණන එක. Cargiant එක වැහුවට පස්සෙ ඒ බිස්නස් එක නැගලම යනවා.
    ලංකාවේ උන් නෙමෙයි බං මෙහේ ඉන්න අප්‍රිකාවේ උන්.😑
     
    • Haha
    Reactions: Inigo Montoya