කොහොමද මෙහෙම?

LINDA_ADERSON_22

Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,367
    30,170
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    කොහොදම බං මේ කෙරි කලුවෝ දියුණු වෙන්නේ. ගත්තොත් අලුත්ම වාහනයක්, අලුත් ගෙයක්, අඳින්නේ හොඳම ඇඳුම්, මෙහේ උන් ආන්ඩුවෙන් කාල ඉද්දී මුං කොහොමද මෙහෙම ගේමක් ගහන්නේ


    ඉරිශියාවට නෙමෙයි ඇව්වේ, හිතාගන්න බෑ උන් ගහන ගේම, යුරෝප් වෙනින් රටවල කම්කරුවෝ වගේ ඉන්න උන් මෙහේ ඉන්නේ හාමුලා වගේ.


    🤔
     
    Last edited:

    MOZ

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    1,242
    784
    113
    කොහොදම බං මේ කෙරි කලුවෝ දියුණු වෙන්නේ. ගත්තොත් අලුත්ම වාහනයක්, අලුත් ගෙයක්, අඳින්නේ හොඳම ඇඳුම්, මෙහේ උන් ආන්ඩුවෙන් කාල ඉද්දී මුං කොහොමද මෙහෙම ගේමක් ගහන්නේ🤔
    umbata therenenna one baldiyata reela paarata wisikkarakara hitapu kanna nathi antha dugee sudu hinganno, indiawata cheeneta giye ay kiyala? ape region eke weatlth ekata kelewwe nattan api hondata innawa.
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,956
    15,396
    113
    Earning potential wadi nisai oheta aawe.
    Suddo modayo godak un. survival of the fittest baha unta.

    Unge ratawal serama anik un allagena. Kohomath loke shot callersla suddo kiyana eka gelaveegena yana gaman dan.
     
    • Like
    Reactions: Inigo Montoya

    vishamacharya

    Well-known member
  • Aug 18, 2017
    884
    1,771
    93
    කොහොදම බං මේ කෙරි කලුවෝ දියුණු වෙන්නේ. ගත්තොත් අලුත්ම වාහනයක්, අලුත් ගෙයක්, අඳින්නේ හොඳම ඇඳුම්, මෙහේ උන් ආන්ඩුවෙන් කාල ඉද්දී මුං කොහොමද මෙහෙම ගේමක් ගහන්නේ


    ඉරිශියාවට නෙමෙයි ඇව්වේ, හිතාගන්න බෑ උන් ගහන ගේම, යුරෝප් වෙනින් රටවල කම්කරුවෝ වගේ ඉන්න උන් මෙහේ ඉන්නේ හාමුලා වගේ.


    🤔

    මෙහෙට ආවම බල්ලො මරල හරි සල්ලි හම්බකරන්න ලෑස්ති හින්ද.

    අලුතින් ආපු අඩුකුලේ හෙළුවො ටික

    1. CoS බිස්නස් එක (තමන්ගෙ හොඳම යාලුවට පවා විකුණන්නේ පවුම් 20,000ට විතර)
    2. එක ගෙයක් කුලියට අරන් හස්බන්ඩ් වයිෆ් ළමයි ඔක්කොම එක රූම් එකක ඉඳගෙන අනිත් රූම් ටික තව අඩුකුලේ හෙළුවන්ට කුලියට දෙනවා. එකෙන් ගෙදර රෙන්ට් එකටත් වඩා හම්බකරගන්නවා
    3. හැම එකාම කෑම, ඩිලිවරි වගේ මොනව හරි දෙකයි පනහේ වැඩකට සෙට් වෙනවා

    ILR හම්බවෙලා ඊළඟ දවසෙම ආණ්ඩුවෙන් සල්ලි අරන් අර වැඩ ටිකම කරනවා (මන් දන්න දොස්තර කෙනෙකුත් ඔය ඔක්කොම කළා. ILR ලැබිල ඊලග දවසෙම ජොබ් එකෙන් අස් වෙලා benefits දැම්මා)

    ආ... තව එකක්. British Car Auctions එකෙන් හුජක්කු වාහන අරගෙන ඒව අටවල Facebook Marketplace එකේ විකුණන එක. Cargiant එක වැහුවට පස්සෙ ඒ බිස්නස් එක නැගලම යනවා.
     
    • Like
    Reactions: Inigo Montoya

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,367
    30,170
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    මෙහෙට ආවම බල්ලො මරල හරි සල්ලි හම්බකරන්න ලෑස්ති හින්ද.

    අලුතින් ආපු අඩුකුලේ හෙළුවො ටික

    1. CoS බිස්නස් එක (තමන්ගෙ හොඳම යාලුවට පවා විකුණන්නේ පවුම් 20,000ට විතර)
    2. එක ගෙයක් කුලියට අරන් හස්බන්ඩ් වයිෆ් ළමයි ඔක්කොම එක රූම් එකක ඉඳගෙන අනිත් රූම් ටික තව අඩුකුලේ හෙළුවන්ට කුලියට දෙනවා. එකෙන් ගෙදර රෙන්ට් එකටත් වඩා හම්බකරගන්නවා
    3. හැම එකාම කෑම, ඩිලිවරි වගේ මොනව හරි දෙකයි පනහේ වැඩකට සෙට් වෙනවා

    ILR හම්බවෙලා ඊළඟ දවසෙම ආණ්ඩුවෙන් සල්ලි අරන් අර වැඩ ටිකම කරනවා (මන් දන්න දොස්තර කෙනෙකුත් ඔය ඔක්කොම කළා. ILR ලැබිල ඊලග දවසෙම ජොබ් එකෙන් අස් වෙලා benefits දැම්මා)

    ආ... තව එකක්. British Car Auctions එකෙන් හුජක්කු වාහන අරගෙන ඒව අටවල Facebook Marketplace එකේ විකුණන එක. Cargiant එක වැහුවට පස්සෙ ඒ බිස්නස් එක නැගලම යනවා.
    ලංකාවේ උන් නෙමෙයි බං මෙහේ ඉන්න අප්‍රිකාවේ උන්.😑
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,008
    18,921
    113
    ලංකාවේ උන් නෙමෙයි බං මෙහේ ඉන්න අප්‍රිකාවේ උන්.😑
    අප්‍රිකාව කොහොමත් පට්ට වේගෙන් දියුනු වෙනව. උන් ඒ රට වලට export කරනව ඇති ඔහෙ ඉදල.
     
    • Like
    Reactions: Inigo Montoya

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,367
    30,170
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    අප්‍රිකාව කොහොමත් පට්ට වේගෙන් දියුනු වෙනව. උන් ඒ රට වලට export කරනව ඇති ඔහෙ ඉදල.
    ඉතින් බෑනේ මාතියා කරන්න😑 අප්‍රිකාවෙ ඉන්න උන් නෙමෙයි
     

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,184
    54,944
    113
    Colombo
    කොහොදම බං මේ කෙරි කලුවෝ දියුණු වෙන්නේ. ගත්තොත් අලුත්ම වාහනයක්, අලුත් ගෙයක්, අඳින්නේ හොඳම ඇඳුම්, මෙහේ උන් ආන්ඩුවෙන් කාල ඉද්දී මුං කොහොමද මෙහෙම ගේමක් ගහන්නේ


    ඉරිශියාවට නෙමෙයි ඇව්වේ, හිතාගන්න බෑ උන් ගහන ගේම, යුරෝප් වෙනින් රටවල කම්කරුවෝ වගේ ඉන්න උන් මෙහේ ඉන්නේ හාමුලා වගේ.


    🤔

    උඹට නෙමෙයි වගේ තේරුනාට අපේ පැත්තෙ ඕකට කියන්නෙ ඊරිසියාව.රුසියාවට වඩා ලොකුයි
     

    sika2

    Well-known member
  • Nov 15, 2013
    3,706
    2,572
    113
    නිධානයක් උඩ
    අප්‍රිකාවේ සල්ලිතියන උන් තනයි යූකේ එන්නේ. අනිත් උන් ප්‍රංසේ ජර්මනියේ යනවා. යූකේ
    වල පොඩි රස්සා කලාට උන්ගේ රටවල හොද
    වෙල්ත් එකක් උන්ට තියෙනවා. අපේ උන් වගේ ඇට දෙකත් උගස් කරලා නෙමේ
    උන් යූකේ එන්නේ.
     
    • Like
    Reactions: Inigo Montoya

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,367
    30,170
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    උඹට නෙමෙයි වගේ තේරුනාට අපේ පැත්තෙ ඕකට කියන්නෙ ඊරිසියාව.රුසියාවට වඩා ලොකුයි
    ඉරිසියා නං හූල්ල හූල්ල ඉන්න එපැයි. එහෙම සීන් එකක් නෑ. එකපාරටම උඩ යනවා කලුවෝ එහෙම දකිනකොට.
    ළඟදී ලක්ස හතකට බංගලාවක් වුකුණන්න දාල තිබුන. අම්මට සිරි දැක්කේ නැතෑ තඩි කලු ගෑනියෙක් කුණු විසික්කරන්න එලිටය බහිනව.
    හිතාගන්න බෑ බං මුං ගහන ගේම.

    මම යුරෝප් ට්‍රැවල් කරනවා. ෆ්‍රාන්ස් වල පොඩ්ඩක් ඔහොමයි, අනික් රටවල නං බලු බල්ලෙක් ගනං ගන්නේ නෑ. ඒකට මෙහේ. මුං පට්ට මහන්සියක් වෙනවත් වගේ ගේමක් ගහන්න. පුතාගේයි දුවගෙයි ඉස්කෝලවල 75%ක් වත් ඉන්නේ අප්‍රිකාවේ එවුන්. ඉතුරු ටික ඉන්දියාව පැත්තේ 1%විතර මේ රටේ එවුන්. 😑

    අප්‍රිකාවේ සල්ලිතියන උන් තනයි යූකේ එන්නේ. අනිත් උන් ප්‍රංසේ ජර්මනියේ යනවා. යූකේ
    වල පොඩි රස්සා කලාට උන්ගේ රටවල හොද
    වෙල්ත් එකක් උන්ට තියෙනවා. අපේ උන් වගේ ඇට දෙකත් උගස් කරලා නෙමේ
    උන් යූකේ එන්නේ.
    මෙතනට තනයක් ආවේ කෝමද මාතියා🤔
    ------ Post added on Sep 5, 2026 at 1:40 PM

    onlyfans?
    escort service?

    bump
    කට්ට කලු එව්වට ඩිමාන්ඩ් එකක් තීනවද?🤔
    ------ Post added on Sep 5, 2026 at 1:41 PM

    තේරෙන්නෙ කියපන්කො රෙද්ද
    තේරුං ගනිංකෝ හරියට.
    ------ Post added on Sep 5, 2026 at 1:42 PM
     
    Last edited:
    • Sad
    Reactions: Tricle_Buwa

    SK29

    Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,521
    8,891
    113
    කට්ට කලු එව්වට ඩිමාන්ඩ් එකක් තීනවද?🤔
    category ekakma tyenne

    පුතාගේයි දුවගෙයි ඉස්කෝලවල 75%ක් වත් ඉන්නේ අප්‍රිකාවේ එවුන්.
    duwata thadi kallek set unoth kohoma weida :D
    ------ Post added on Sep 5, 2026 at 3:07 PM
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,367
    30,170
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    category ekakma tyenne


    duwata thadi kallek set unoth kohoma weida :D
    ------ Post added on Sep 5, 2026 at 3:07 PM
    දුව යන්නේ ගෑල්ලමයි ඉන්න එකකට. පුතා යන්නේ පිරිමි ලමයි ඉන්න එකකට.
    උං කැමති නෑ කාබිරි උන්ට. 😑 ඉන්දියන් උන්ටත් බනිනවා. 😑

    ඉරිශියාවට නෙමෙයි ඇව්වේ
    අපිටත් දියුණුවෙන්න රාෂ දැනගන්න හැව්වේ. අනුන්ගේ වස්තුවට ඉරිසියාවක්නං නෑ හිතේ, මටත් බෑද කියල හිතන්නේ
    ------ Post added on Sep 5, 2026 at 3:51 PM
     

    clumsyhulk

    Well-known member
  • Sep 20, 2024
    8,451
    13,043
    113
    🌎
    මොන whuttak කියවනවද කියලා තේරෙන්නේ නැහැ. උබ මුලින්ම ඉන්නේ කොහෙද කියපන්කෝ