කොළබ ඉන්න කෙනෙක් උදවු කරන්න පුලුවන්ද ?

CyberKing

Well-known member
  • Apr 12, 2015
    1,404
    270
    83
    කොළබ ඉන්න කෙනෙක් උදවු කරන්න පුලුවන්ද ?

    foreign ministry certified කරපු Original O/L & A/L certificates ගන්න මේ තුනෙන් මොන එකටද යන්න ඕනේ :oo:

    01.Ministry of Foreign Affairs
    02.Consular Affairs Division of Ministry of Foreign Affairs
    03.Ministry of Foreign Affairs - Sri Lanka

     

    TwoTone

    Well-known member
  • May 28, 2010
    6,769
    702
    113
    02nd plcae ekata. Seylan tower eke thiyenne. World trade center eka gawa. Battaramulle exam department eke office eken apply karala salli gewanna ona mulin. Ita passe eh receipt eka aragena thamai 02nd place ekata yanne. Ethanin thamai certificate eka issue karanne.
     
    Last edited:

    CyberKing

    Well-known member
  • Apr 12, 2015
    1,404
    270
    83
    02nd plcae ekata. Seylan tower eke thiyenne. World trade center eka gawa. Battaramulle exam department eke office eken apply karala salli gewanna ona mulin. Ita passe eh receipt eka aragena thamai 02nd place ekata yanne. Ethanin thamai certificate eka issue karanne.

    mama online gatte machan salli gewala. mata reference number ekak hambuna ekath aran foreign ministry ekata yanna one lu ganna

    thanks :love: