me wage eva normal minissunta karanna barida bn ? oya vage naya ganna deshapalana balaya oneda ?
ow ne kukul farm kiyanne loku risk ekak tiyena dewal...ape rate koheda bn nitiya tiyenne...salli hoyanna onema deyak karai..oya system eka hadanna amarui...
nimal perera/dhammika perara prasiddiye kiwwe insider trading nattam unta stock market eke deal danna ba kiala...americawe ohoma kiwwoth pahuvenida hire.....
ballata giyapu ratak meka....eth mchn hoda companies tiyenawa ne aduwata ? sampath, john keells ehema ? unge naya adui ne..
Sampath එහෙමනම් එච්චර අවුලක් නැ බන්.. jkh වල කිසිම growth එකක් නැති එකයි අවුල බන්..
අද ගොඩක් වෙලාවට Central bank එකෙන් interest rates ආපහු වැඩි කරයි බන් එහෙම කලොත් ආපහු market එක down වෙයි.. USA federal interest rate එකත් අද වැඩි කරන කතාවක් තියනව බන්.. මොකක් වෙයිද කියල sure නැ බන්..
තව මාස 6 ක් යනකන් නම් ගොඩ යෑමක් නැ කියලනම් sure බන්..

