oya post eka mata denna barida danne na :( :lol:
Djram Member Mar 23, 2007 24,304 1,652 0 37 PaNaDuRa : The City of HeAvEn Jul 21, 2011 #21 oya post eka mata denna barida danne na
~MK~ Well-known member Sep 1, 2009 5,789 247 83 Earth Jul 21, 2011 #24 lol owa allanna p dial wenna athi yawanne
Kasunrock619 Well-known member May 18, 2009 16,842 1,459 113 Colombo Jul 21, 2011 #25 අනෙ මාවත් පොලිසියට දාල දෙන්කො
I'ts My Style Well-known member Nov 18, 2010 6,511 852 113 37 එලි පත්තේ Jul 21, 2011 #26 Djwathila said: ෂික් අපිව එක්ක යන්නෙ නෑනෙ ඕව වටලන්න Click to expand... උබ වක තමා පුටලන්නේ
kellsupun Member Feb 12, 2010 61,910 3,299 0 Disce aut Discede Jul 21, 2011 #27 Djwathila said: ෂික් අපිව එක්ක යන්නෙ නෑනෙ ඕව වටලන්න Click to expand...
chanakacm Well-known member Nov 18, 2006 13,064 1,609 113 36 Colombo Jul 21, 2011 #28 අපරාදේ ගොන් වස්සා අඩුම ගානේ තොලක් වත් දාගෙන ඉන්න තිබ්බා මුකුත් බැරිනම්
CV6119 Well-known member Jan 11, 2011 989 60 48 37 Kandy Jul 21, 2011 #29 thilangr8 said: ඌ නං මහ රට හරකෙක් නේ පොලිසිය ගානේ claim කරන්න තිබ්බා වියදමත් කාටද ඔහොම රාජකාරී මට්ටමෙන් බඩු ගහන්න හම්බෙන්නේ මං අහන්නේ ??? Click to expand... Hickz
thilangr8 said: ඌ නං මහ රට හරකෙක් නේ පොලිසිය ගානේ claim කරන්න තිබ්බා වියදමත් කාටද ඔහොම රාජකාරී මට්ටමෙන් බඩු ගහන්න හම්බෙන්නේ මං අහන්නේ ??? Click to expand... Hickz
Diego97 Member Nov 15, 2008 11,302 644 0 Panadura Jul 21, 2011 #30 baduvagen berenna hangila mona ponz kenekda ban meh
SAC911 Well-known member May 28, 2011 1,443 283 83 Kandy Jul 21, 2011 #32 athata apu de katata daganna dannane...
Kasunrock619 Well-known member May 18, 2009 16,842 1,459 113 Colombo Jul 21, 2011 #34 පොලිස් කාරයා ADS වලට බය ඇති
lasa.lasa Well-known member Aug 15, 2008 3,884 606 113 Jul 21, 2011 #36 Djwathila said: ෂික් අපිව එක්ක යන්නෙ නෑනෙ ඕව වටලන්න Click to expand... වටලන්න ගියත් *** පන තියෙන උන්නෙ යන්න ඕන.
Djwathila said: ෂික් අපිව එක්ක යන්නෙ නෑනෙ ඕව වටලන්න Click to expand... වටලන්න ගියත් *** පන තියෙන උන්නෙ යන්න ඕන.