ගම්මන්පිල රහස් හඩ පටය : වර බයියෝ ඇවිත් අහපි&#3

Gasa84

Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,646
    113
    ගම්මන්පිල රහස් හඩ පටය : වර බයියෝ ඇවිත් අහපි&#3

     

    laknath123

    Well-known member
  • Jun 23, 2007
    18,233
    3,061
    113
    click here
    දැන් උඔ කියටන්නේ ජේ.වී.පී එකට ඡන්දේ දෙන්න කියලාද බං ? :lol:
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,646
    113
    දැන් උඔ කියටන්නේ ජේ.වී.පී එකට ඡන්දේ දෙන්න කියලාද බං ? :lol:
    :lol::lol::lol::lol::lol:

    පිස්සුද බන් සන්ධානෙට දීපන් :lol::lol:
     

    laknath123

    Well-known member
  • Jun 23, 2007
    18,233
    3,061
    113
    click here
    :lol::lol::lol::lol::lol:

    පිස්සුද බන් සන්ධානෙට දීපන් :lol::lol:

    පිස්සුද බං මම දෙන්නේ යහපාලනේට....බලපල්ලකෝ දැන කරන සංවර්ධනේ.:lol:. දැක්කහම පිස්සු හැදෙනවා..:rofl:..ඉස්සර වගේ නෙවේ :lol:
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,022
    2
    54,799
    113
    පිස්සුද බං මම දෙන්නේ යහපාලනේට....බලපල්ලකෝ දැන කරන සංවර්ධනේ.:lol:. දැක්කහම පිස්සු හැදෙනවා..:rofl:..ඉස්සර වගේ නෙවේ :lol:

    :yes: :yes:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,536
    1
    16,945
    113
    Black Pearl
    owa save karala tiyaganin dismiss wenna kalin :)
    adow patta charter dial ekakne.. mama hituwe UPFA eke poddak hari hoda manussayekta inna muu kiyala...
     

    GrandJury

    Member
    Jan 24, 2015
    1,137
    131
    0
    කට්ටිය කතා කරද්දි ඔහොම තමා බන්. පුලුවන් නම් උබයි කෙල්ලයි කතා කරන එකක් මේකෙ දාපන්කෝ ලොකු මිනිහ නම්.උබලත් මහින්දට හොරා මිනීමරුව කියල මේකේ උඩ පනින්න්නේ.පුලුවන් නම් මහින්ද ඉස්සරහට ගිහින් කියපන්කෝ. උබට චූ යයි.:lol::lol: ඒ කියන්නෙ දැන් ගෝට හොදයිද?:rofl::rofl:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,536
    1
    16,945
    113
    Black Pearl
    කට්ටිය කතා කරද්දි ඔහොම තමා බන්. පුලුවන් නම් උබයි කෙල්ලයි කතා කරන එකක් මේකෙ දාපන්කෝ ලොකු මිනිහ නම්.උබලත් මහින්දට හොරා මිනීමරුව කියල මේකේ උඩ පනින්න්නේ.පුලුවන් නම් මහින්ද ඉස්සරහට ගිහින් කියපන්කෝ. උබට චූ යයි.:lol::lol: ඒ කියන්නෙ දැන් ගෝට හොදයිද?:rofl::rofl:

    chu yanne mokada ban Mahinda kiyanne sanwedhi nayakayek
    ara podi lamai ta unat kochchara adareda mahinda mahattaya
    ubala ara raswime siddiya dakala mahinda mahattaya gana hithan inne weradiyata
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,536
    1
    16,945
    113
    Black Pearl
    Beyida Ravilage,Ranil lage,Marikkar,John wal JOhn lage wage tape tikak danna.

    Gammanpila hoda na kiyana eken adahas karanne na oya uda kiyala tiyana aya hodai kiyalawat gihin UNP ekata kathire gahala oya kiyana ayata chandaya denna kiyala :)

    uba UPFA nam chandaya danne mewa balala manapa gahaddi hithala balala gahanna. BTW Gammanpila lokka SLFP nemei mokadda manda alut pakshayak koi wele anith paththata yayda danne na :lol:
     

    gayanaps

    Well-known member
  • Apr 18, 2007
    1,423
    461
    83
    නිරැවත එලියට .................. මුන්ට ජන්දේ දෙන මෝඩයොත් ඉන්නවනේ ලංකාවේ
     

    keerthi.mac

    Well-known member
  • Dec 8, 2010
    2,845
    429
    83
    මනාප චන්ද ක්‍රමේ ඇතුලේ කවුරුත් චන්දෙ කරන්නේ ඔහොම තමා. marketing strategy කාලයට අනුරූපව වෙනස් කරගන්න එකා ගොඩ යනවා. නැති එකා විසි වෙනවා. Marketing නොකරපු එකට ආතක් පාතකවත් නැහැ.

    ඕක දැම්ම කියලා මේකේ fake පකීර්ල කා ගහන එක නම් නතර වෙන්නේ නැහැ. මොකද උන්ගේ රස්සාවනේ. එත් මොලේ තියන එකෙක් නම් මේ වගේ දෙයක් මතක තියන කම් දෙන්නේ නැහැ. මූ සුදු රෙද්ද පොරවාගෙන පහත් දේශපාලනයක් කරන්නේ. වෙල්ගමලා ඒ අතින් හොදයි.​
     

    MNV

    Member
    Nov 1, 2012
    4,237
    327
    0
    192.168.1.15
    Gammanpila hoda na kiyana eken adahas karanne na oya uda kiyala tiyana aya hodai kiyalawat gihin UNP ekata kathire gahala oya kiyana ayata chandaya denna kiyala :)

    uba UPFA nam chandaya danne mewa balala manapa gahaddi hithala balala gahanna. BTW Gammanpila lokka SLFP nemei mokadda manda alut pakshayak koi wele anith paththata yayda danne na :lol:

    Ne machan me pakis booruwata denne ne.

    මනාප චන්ද ක්‍රමේ ඇතුලේ කවුරුත් චන්දෙ කරන්නේ ඔහොම තමා. marketing strategy කාලයට අනුරූපව වෙනස් කරගන්න එකා ගොඩ යනවා. නැති එකා විසි වෙනවා. Marketing නොකරපු එකට ආතක් පාතකවත් නැහැ.

    ඕක දැම්ම කියලා මේකේ fake පකීර්ල කා ගහන එක නම් නතර වෙන්නේ නැහැ. මොකද උන්ගේ රස්සාවනේ. එත් මොලේ තියන එකෙක් නම් මේ වගේ දෙයක් මතක තියන කම් දෙන්නේ නැහැ. මූ සුදු රෙද්ද පොරවාගෙන පහත් දේශපාලනයක් කරන්නේ. වෙල්ගමලා ඒ අතින් හොදයි.​

    Ow Ban