මහින්ද වේස බල්ලා ලොවෙත් දිනන්නේ නෑ 18 වෙද්දී කැරියෝ ටික ඉවරයි ඊට පස්සේ ගල් ගහන්න ඕනා ඕකුන්ට






Jeppon danne JVP nayakayek
UNP danne UNP nayakayek
Gammanpila dapanko Pivithura Helaurumaye nayakeyk..
Nattam SLFP ekata palayankoMahinda SLFP ban pivithuru hela urumaye nemei.
BTW kawuda ban piwithuru hela urumayo inna manthrila set eka?![]()
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1462272737409454&id=1387885554848173&refid=17 pala eth rukatai gal gahanne menn ahann.mara chun ekk ne toiyanta awe
මගෙන් අහන්න එපා පිවිතුර හෙළ උරැමය ගැන. ඒක ගම්මන්පිලගෙන් අහපන් කො.
මෙතන ගම්මන්පිල කරන්නෙ පක්ශයක් හදාගෙන තමන්ට මන්ත්රීදූරයක් ලබා ගන්න උත්සහ කරන එක නෙමේ. රට ඉස්සරහ තියන අනතුර දැකල ඒක වලක්ව ගන්න දේශප්රේමී බලවේග එක්ක ක්රියාකරන එක. උඹලට ඒකවත් තේරැන් ගන්න මොළයක් නැති එක ගැන අැත්තටම දුක් වෙනවා. උඹලා අනිත් උන්ට බ්රේන්වෝශ් කරලා කිව්වට ඇත්තටම බ්රේන්වොශ් වෙලා ඉන්නෙ උඹලම කියල තේරෙන්නෙ නැ.
මගෙන් අහන්න එපා පිවිතුර හෙළ උරැමය ගැන. ඒක ගම්මන්පිලගෙන් අහපන් කො.
මෙතන ගම්මන්පිල කරන්නෙ පක්ශයක් හදාගෙන තමන්ට මන්ත්රීදූරයක් ලබා ගන්න උත්සහ කරන එක නෙමේ. රට ඉස්සරහ තියන අනතුර දැකල ඒක වලක්ව ගන්න දේශප්රේමී බලවේග එක්ක ක්රියාකරන එක. උඹලට ඒකවත් තේරැන් ගන්න මොළයක් නැති එක ගැන අැත්තටම දුක් වෙනවා. උඹලා අනිත් උන්ට බ්රේන්වෝශ් කරලා කිව්වට ඇත්තටම බ්රේන්වොශ් වෙලා ඉන්නෙ උඹලම කියල තේරෙන්නෙ නැ.
මගෙන් අහන්න එපා පිවිතුර හෙළ උරැමය ගැන. ඒක ගම්මන්පිලගෙන් අහපන් කො.
මෙතන ගම්මන්පිල කරන්නෙ පක්ශයක් හදාගෙන තමන්ට මන්ත්රීදූරයක් ලබා ගන්න උත්සහ කරන එක නෙමේ. රට ඉස්සරහ තියන අනතුර දැකල ඒක වලක්ව ගන්න දේශප්රේමී බලවේග එක්ක ක්රියාකරන එක. උඹලට ඒකවත් තේරැන් ගන්න මොළයක් නැති එක ගැන අැත්තටම දුක් වෙනවා. උඹලා අනිත් උන්ට බ්රේන්වෝශ් කරලා කිව්වට ඇත්තටම බ්රේන්වොශ් වෙලා ඉන්නෙ උඹලම කියල තේරෙන්නෙ නැ.
Ubane JVP natayange katha kiyanna awit naagatte
samahara wita ehema anathurak tibbath nathi karana ekak naha. mokada ubalage chanda ganna lesiy anuthara penna penna

මචන් ඕන දේශපලකයෙක්ට මිනිස්සු අන්දන ලේසිම ක්රමය ජාතිවාදය: අපි නෙමේ උඹලයි බරෙන් වොෂ් කරන ඉන්නේ
awa metana samanya dewal karanna gammanpilage keruwa wal
Anith ewunta mathaya kiyanne gunebhai habai prashana, habai ewagen ahana prashna walata uttara gammanpilaමචන් ඕන දේශපලකයෙක්ට මිනිස්සු අන්දන ලේසිම ක්රමය ජාතිවාදය: අපි නෙමේ උඹලයි බරෙන් වොෂ් කරන ඉන්නේ
මගෙන් අහන්න එපා පිවිතුර හෙළ උරැමය ගැන. ඒක ගම්මන්පිලගෙන් අහපන් කො.
මෙතන ගම්මන්පිල කරන්නෙ පක්ශයක් හදාගෙන තමන්ට මන්ත්රීදූරයක් ලබා ගන්න උත්සහ කරන එක නෙමේ. රට ඉස්සරහ තියන අනතුර දැකල ඒක වලක්ව ගන්න දේශප්රේමී බලවේග එක්ක ක්රියාකරන එක. උඹලට ඒකවත් තේරැන් ගන්න මොළයක් නැති එක ගැන අැත්තටම දුක් වෙනවා. උඹලා අනිත් උන්ට බ්රේන්වෝශ් කරලා කිව්වට ඇත්තටම බ්රේන්වොශ් වෙලා ඉන්නෙ උඹලම කියල තේරෙන්නෙ නැ.
Rata issaraha thiyena anathura pehediliwa kiyapan mokadda kiyala?
ගම්මන්පිල චන්දය ඉල්ලන්නෙ මන්තිරිකම ගන්න නෙමෙයිලු. දේශප්රෙමය නිසා රටෙ අනතුර දෑකලාලු. ඒක තමයි ලොක විහිලුව. දෑන් කොටි ආවද. කොටි කෙසෙ වෙතත් ජනදිපති කියන තනතුරත් හෑල්ලුවට ලක් කරනවා. එක පවුලකට පමනක් මෙ රටෙ බලය දෙන්න පාර කපනවා. හෙල උරුමෙ හිටයා නම් කොලබින් චන්දය ඉල්ලන්න බෑනෙ චම්පික ඉල්ලන නිසා එක නිසා කලින්ම පෑන ගත්තා. maithri අවොත් කොටි එන නිසා මිසක් චම්පිකලා එක්ක වෙන ප්රශ්නයක් නෑ කියලානෙ කිව්වෙ ඒ උනාට කෑත නෑතිව චම්පිකට බොරු වලවල් කපන්නෙ වන්ශයා එක්ක එකතුවෙලා
Uben ahuwe uba maddata panala gammanpilawa sudda karanna hadapu nisa. mokadda nayakayange scene ekak dalaUbane JVP natayange katha kiyanna awit naagatte
Ane machan uba nam sirawata brainwashed.
Rataka anathurak tiyanawanam mokada ban awurudu 2kata kalin janadhipathiwaranayak genawe?
e anuthara nathi karaganna epeinesamahara wita ehema anathurak tibbath nathi karana ekak naha. mokada ubalage chanda ganna lesiy anuthara penna penna
![]()
mokadda ban sirawata anuthara![]()
awa metana samanya dewal karanna gammanpilage keruwa wal
![]()
ouma ahapu eken anith paththata ahuwama kiyanawa gammanpilagen ahanna kiyala.
ehenam GuneBhai acc eken adahas prakasha karaddi gammanpila ta log wenna kiyamuAnith ewunta mathaya kiyanne gunebhai habai prashana, habai ewagen ahana prashna walata uttara gammanpila
මම ගම්මන්පිලයගේ පක්සෙ වෙන දේවල් දන්නෙ කොහොමද? මම උගේ පක්සෙ සාමාජිකයෙන් නන් මට කියතහැකි.
api danne natiwa kohomada porawa sudda karanne.
ගම්මන්පිලව සුද්ද කරන්නෙ මිනිහා හොද මිනිහකේ කියල පේන නිසා.
රටට අනතුරක් තියෙන නිසා උඹ කියන්නෙ චන්ද නොතියා ඉන්න කියලද? අවුරැදු 2න් තිබ්බත් එකයි ඊට කලින් තිබ්බත් එකයි.
අනතුර නැති කර ගන්න තමා වැඩ කලේ. ඒත් ඒකට කලින් විපක්ශය සහය දුන්නද? උන් හැමවෙලේම මහින්දයට විරැද්ධව පිටරට ඕනි එකෙක් එක්ක එකතු උනා. රට අනතුරෙන් ගලවගන්න එහෙම උන් එක්ක පුලුවන්ද?
මහින්දයාට අනතුර වවාගෙන කන්න ඕනි උනා නන් ඌ යුද්දෙ නතර කරන්නෙත් නෑ. යුද්දෙ නතර කරපු ඌටද බන් උඹල අනතුර වවන් කනවා කියල චෝදනා කරන්නෙ? එතකොට රනිල්ට කොහොම චෝදනා කරන්න ඕනිද? ඇත්තටම උඹලා ගැන දුකයි. උඹලා හරියට මැරිලා ඉපදිලා වගේ.
රට ඉස්සරහා තියෙන්නෙ රට දෙකඩ වීමේ අනතුර. ඒකවත් තේරෙන් නැද්ද?
Mahindata e garutwaya denawa...
mahindata 2/3k tibbane..
eka tamai ban apith kiyanne, gammanpila karana yati kuuttu weda ubala api kohomada danneapi danne natiwa kohomada porawa sudda karanne.
Pora mahindawa dala giya eka parata.. eka parata anathura matak wela ayet panna![]()
Yudde dinne nattam mahindatat wenne chandrikata unu dema tamai. Mahinda yudde dinna nisa tamai 2010 minissu 18laks lead tiyala chande dunneMahindata e garutwaya denawa...
Habai 2010 chande dunne e awurudu ganata, eeta kalin chandayak tiyanna kiyala kawurut illuwe naha![]()
Ratata anathurak tiyeddi chandaya notiya inna kiyana eka nemei, mokada kalin tiyanne?????? anathurak tiyanawanam e awurudu 2 eka walakkanna try karanna onine... ekatane minissu mahindata 2010 janadipathi kale...
wipakshaye sahayak katha karanawa, mokadda ban wihilu katha 2012 2013 hari hapan wipakshayak tibbada banmahindata 2/3k tibbane..
eda 2/3 tibba mahinda, widayaka janadipathi wela walakwanna bari unu anathura dan agamathi wela awit 2/3 natiwa kohomada walakwanne????????????![]()
ගම්මන්පිලව සුද්ද කරන්නෙ මිනිහා හොද මිනිහකේ කියල පේන නිසා.
රටට අනතුරක් තියෙන නිසා උඹ කියන්නෙ චන්ද නොතියා ඉන්න කියලද? අවුරැදු 2න් තිබ්බත් එකයි ඊට කලින් තිබ්බත් එකයි.
අනතුර නැති කර ගන්න තමා වැඩ කලේ. ඒත් ඒකට කලින් විපක්ශය සහය දුන්නද? උන් හැමවෙලේම මහින්දයට විරැද්ධව පිටරට ඕනි එකෙක් එක්ක එකතු උනා. රට අනතුරෙන් ගලවගන්න එහෙම උන් එක්ක පුලුවන්ද?
මහින්දයාට අනතුර වවාගෙන කන්න ඕනි උනා නන් ඌ යුද්දෙ නතර කරන්නෙත් නෑ. යුද්දෙ නතර කරපු ඌටද බන් උඹල අනතුර වවන් කනවා කියල චෝදනා කරන්නෙ? එතකොට රනිල්ට කොහොම චෝදනා කරන්න ඕනිද? ඇත්තටම උඹලා ගැන දුකයි. උඹලා හරියට මැරිලා ඉපදිලා වගේ.
රට ඉස්සරහා තියෙන්නෙ රට දෙකඩ වීමේ අනතුර. ඒකවත් තේරෙන් නැද්ද?
ඉතින් උඹලා දන්නෙත් නැත්තන් මොකටද ඌට මඩ ගහන්නෙ. සද්ද නැතුව හිටියනන් නේද හොද?
ගම්මන්පිල කවද්ද බන් මහින්දව දාලා ගියේ. ඌ හිටපු පක්සෙ තමා මහින්දව දාලා ගියේ. උඹ කියන්නෙ ඌටත් ගිහින් අර යූඇන්පී එකට එකතු වෙලා මහින්දව පරාද කරන්න කියලද?
ඉතින් චන්ද්රිකාට මොකද උනේ? ඒකි දැන් රටේ ප්රධාන නායිකාවක් වගේ ඔය ඉන්නෙ. ඒකි කරපු කාලේ වෙච්ච දේවල් අමතක කරලා කට්ටිය ඒකිට හොද කියන්නෙ. ඉතින් මහින්දටත් තිබ්බනේ එහෙම ඉන්න. එහෙම උනානන් අද යුධ අපරාධ චෝදනාත් නෑ. එහෙම හොදද?
උඹලා බොරැවට දැන් කියනවා මහින්දට දෙන ගරැත්වය දෙනවා කියල. ගවුරවය දෙනවනන් උඹලට තේරෙන්න එපෑ මහින්ද එදා කරපුවෑ තියෙන වැදගත්කම?
ඉතින් චන්ද කාලෙට කලින් තියෙන එක වැරදිද?
ඉතින් තව අවුරැදු 2ක් හිටියනන් කොහොමද. මහින්දයාට හොරා මිනීමරැවා කියල බොරැ චෝදනා කරන කොට. ඒකෙන් වාසිය යන්නෙ අපිට කෙලින්න බලන් ඉන්න අර සුද්දො සෙට් එකට කියල හිනෙන්නෙ නැද්ද? කලින් චන්දෙ තියලා සුද්දන්ගෙ කට වහන්න වෙන්න ඇති මහින්ද කලින් චන්දෙට එන්න ඇත්තෙ
ඇයි විපක්ශයට මන්ත්රීවරැ 100 විතර ඕනිද රට වෙනුවෙන පෙනී ඉන්න? අනේ උකේ. නිකන් ගොන් කතා කියන්න එපා බන්. උඹලට යූඇන්පීය කරපුවා අමතකද? යුද්ධ කාලේ යූඇන්පීය කරපුවා අමතකද?
රට ඉස්සරහා දැන් තියෙන අනතුර මේ 2/3 තිබ්බා කියල නැති වෙන්නෙ නෑ. එහෙමනන් ඒක නැති වෙන්න ඕනි පහුගිය අවුරැදු 5හේ. උඹ මට කියපන් එජා සංවිධානේ වෙන දේවල් 2/3 තියාගෙන වලක්වගන්නෙ කොහොමද කියල?
අපේ රටට තියෙන අනතුර වලක්ව ගන්න 2/3 නෙමේ ඕනි කරන්නෙ. උතුරැ දෙමළ සන්ධානෙන් ගලව ගන්න පුලුවන් කනෛක් තමා ඕනි කරන්නෙ.


ehema wahanna gihin mokada une
suddage kata wahanna tibba pora hariyata amathila tika control kalanam. ara rathupaswala alakaragattu tika, suddiyakwa dheshapalakayo dushanaya karapu tika athi patta gahanna.. owata nisi daduwam dunnanam katawat mukut karanna baha 
