balanna ea ahinsaka hith wala tiyena Sathuta! Maramu kiwwa gaman ath pudi gahanawath ekkaකිරියෙ මොංගල් බයියො ටිකද කොහෙද ජයවේවා කියනව![]()
My prediction 2025.11.04
නාමල් 2029 වෙනකොට ජනාවගේ වැඩි ඡන්දයෙන්ම පාර්ලිමේන්තුවට තේරී පත් වෙනවා....![]()
ow ow. dv upul.මේ අර D V චානකගේ තාත්තා නේද? මහ ඇමති වෙලා හිටියේ?
කවුද මේ තඩියා![]()
Anan manam kiyala apahaasa karanna epa. Nadu walin kanna wenne.පොහොට්ටුවෝ දන්නේ මිනි මරන්නයි හොරකම් කරන්නයි ස්ත්රී දුෂණය කරන්නයි විතරයි
ow ow. dv upul.![]()
![]()
Anan manam kiyala apahaasa karanna epa. Nadu walin kanna wenne.
![]()
තැරි පොහොට්ටු බයියන්ගේ මොලේ තරමට තේරෙන ඒවා එපැයි කියන්න..![]()
![]()
hariyatama mataka neha, Hambantota port ekata UNP eke kattiyak enakota Pistol 1k ussan ewilla athal ekak dunne aweth me porada kohedaමේ ලඟදි බස් එකක් නවත්තලා රණ්ඩු කර ගන්න video එකකුත් තිබුණා මෙයාගේ.
Poya dawase mewa bump karann epa yako!
මෙහෙම ගුටි කකා මුගේ පස්සෙන් යන්න එක්කෝ හරකෙක් වෙන්න ඕනේ නැත්තං ඉතින් බයි වහලෙක් වෙන්නෝනේ