මචන් අගුනුකොලපලැස්ස ඉදන් කොළබ යන බස් එකක් තියනවා ඒක මම හිතන්නේ 1.30-2.30 අතරේ ගාල්ලෙන් යනවා එක 4.30-4.45 වෙනකොට කොටුවට එනවා.
5 ta?![]()
mama nam echchara uden ewith ne bun..
eth 2.30 ta withara galla haraha yana katharagama-colombo bus yanawa ethiw. e time 1ta express hlt eke hitapan park 1 issaraha.
any way bump..
තැන්ක්ස් මචන්.මම හික්කඩුවෙන් නගින්නෙ.මට හික්කඩුවට එන එක ලඟයි.
Rep ++7


ahh ehemada. ado mamath naginne hikkaduwen neh... ela ela..
eth machan meka critical gamanak nam, uba aniwa hariyatama 5ta colombo inna ona nam thawa sure kramayak hoyala balapan. nethnam tikak kalin waren halt 1ta...
jayawewa..![]()
bump
bump
bump
thangalle/katharagama/matara ekaka waren gallen 1.30 or 2.00 wage ganin bus eka..owa arala enawa...semiyaka waren..kokatath welasana waren..
train nam a welawata nahene![]()

hikkaduwen 2-2.30 athara nagapan.aniwa 5ta kotuwe.kataragama,middeniya,agunukolapelkessa bus enawa.mama daqasak giya galle idala paya 2.15kotuwata
ai ban galle road eke ona thram bus yanne 24 hours..tiakak kalin parata awith idapan..
ada ra mehe avilla room ekak aragena heta udeta nagitapan ban ochchara important nam rata baduwak gennaga ganin thaniyema inna kamalinam![]()




Ampaara Bus ekak yanwa gaalla harahaa, A K giyoth puluwan wei
එන වෙලාවක් එහෙම දන්නවද මචන්?
3.30 da koheda mata hariyata mathaka naha machan... namuth Galle Indala Colombo walata Bus Ona tharam 24 Hour yanwa mama danna tharamin