ගාල්ලේ ශක්ති groups ජොබ් බැන්ක් එක

ecashlkpro

Well-known member
  • Feb 8, 2018
    1,067
    437
    83
    ගාල්ලේ ශක්ති groups ජොබ් බැන්ක් එක

    ගාල්ලේ තියෙන ශක්ති groups ජොබ් බැන්ක් එක ගැන දන්න් අය ඉන්නවද?
    එයාලගෙන් ජොබ් ගත්ත අය ඉන්නවද?
    විස්තර කියන්නකෝ?
     

    Ciga boy

    Member
    Jan 5, 2019
    126
    14
    0
    Yanna epa course akak hariyata karala nettan.
    Mona hari job side aken course karala thiue nam palayan.
    3000-3500k da koheda gannawa.
    Kari boruwa karanne mokuth course karala nathi unta. Course karala nam aulak ne
     

    ecashlkpro

    Well-known member
  • Feb 8, 2018
    1,067
    437
    83
    Yanna epa course akak hariyata karala nettan.
    Mona hari job side aken course karala thiue nam palayan.
    3000-3500k da koheda gannawa.
    Kari boruwa karanne mokuth course karala nathi unta. Course karala nam aulak ne

    computer side eke ewata mokada?