ගාල්ලේ ශක්ති groups ජොබ් බැන්ක් එක
ගාල්ලේ තියෙන ශක්ති groups ජොබ් බැන්ක් එක ගැන දන්න් අය ඉන්නවද?
එයාලගෙන් ජොබ් ගත්ත අය ඉන්නවද?
විස්තර කියන්නකෝ?
ගාල්ලේ තියෙන ශක්ති groups ජොබ් බැන්ක් එක ගැන දන්න් අය ඉන්නවද?
එයාලගෙන් ජොබ් ගත්ත අය ඉන්නවද?
විස්තර කියන්නකෝ?
