පොඩි අමතර income එකක් හොයාගන්න online business , page කරන සිංහලුන්ට shopify store හදන එක අවුල්ද experience තියෙන අය ඉන්නවද ?
@Nidarshana_k @Psiko
@Nidarshana_k @Psiko
ඒ විතරක් නෙවෙයිනෙ බන්. Transaction percentage එකකුත් යනවා. Store එකනම් ඉතින් බබා වගේ වැඩ, inbuilt apps, functions ටික ඇති හොඳටම run වෙන business එකකට උනත්. Media files වලට CDN එකක් උන්ගෙම තියනවනෙ. Platform එක සුපිරියි, උබ කියනවා වගේ ඒ ලෙවල් එකේ customers ලා තමයි හොයාගන්න අමාරු.Podi nemei hutto , full time income ekk krganna puluwan hebai seen eka mekai
Uba hithana leveleke customer la hambunoth hodai
oke monthly gewanna epai 20 doller
Shopify processing fee.e kiuwe?
| Shopify plan | Shopify Payments – online standard cards | Shopify fee when using a 3rd-party payment provider |
|---|---|---|
| Basic | 2.9% + $0.30 | 2.0% |
| Grow | 2.7% + $0.30 | 1.0% |
| Advanced | 2.5% + $0.30 | 0.6% |
| Plus | Negotiated / “most competitive rates” | 0.2% |
ahh uba kiyanne customer payment ekak kraddida . ?Shopify processing fee.
Shopify plan Shopify Payments – online standard cards Shopify fee when using a 3rd-party payment providerBasic 2.9% + $0.30 2.0%Grow 2.7% + $0.30 1.0%Advanced 2.5% + $0.30 0.6%Plus Negotiated / “most competitive rates” 0.2%
HTML කිව්වෙ? තේරුනේ නෑ බන්. HTML වලින් කොහොමද logic handle කරන්නෙ? නිකන් online presence, showcase සයිට් එකක්ද?මීගමුව පැත්තේ ගෑනු ඇඳුම් විකුණන ෂොප් එකක් තියෙනවා. ඕකේ සයිට් එකත් html තියෙන්නේ. අපි ඇඩ් ගහලා දෙනවා මාසෙකට ඩොලර් 100 බජට් එකට මාසෙකට ඒ වගේ තුන් ගුණයක සේල්ස් අරන් දෙනවා. ඒත් උන් කැමති නෑ මාසෙට ඩොලර් 30ක් වියදම් කරලා සයිට් එක shopify කරන්න.
HTML කිව්වෙ? තේරුනේ නෑ බන්. HTML වලින් කොහොමද logic handle කරන්නෙ? නිකන් online presence, showcase සයිට් එකක්ද?