ගැනී පැඩ් පැකට් එකක් කඩෙන් ගෙන්න කිවුව බන&#353

nai_silva

Banned
Nov 18, 2015
5,091
503
0
මේක ගොඩක් උන්ට වෙන දෙයක් නමුත් කවුරුත් එළිපිට කියන්නේ නැහැ


------------------------

ගැනී පැඩ් පැකට් එකක්...
06-24-2016 12:28 PM සුලුදිය පහවුනා මේක කියෝලා
avatar555686_3.gif
 

nai_silva

Banned
Nov 18, 2015
5,091
503
0
ඒ කිවුවේ ?


ගොනෝ ගැනී බඩ උනහම ඕව දන්නේ නැහැ නේ . එතකොට උඹට පුළුවන් ඒවා ලේන්සු හැටියට පාවිච්චි කරන්න . ගොනා බුරුව මි හරක
 

sahani_000

Well-known member
  • Nov 4, 2011
    2,667
    949
    113
    Australia
    ඒ කිවුවේ ?

    ඇයි බන් එක එක කාලෙට එක එක specifications. Absorbant rate එක smoothness එක thickness එක size එක. අනික මෙහේ ඉතින් ඕව වල හැට හුටාමාරක් variations තියෙනවා. සමහර දාට මම supermarket එකේ ඉඳන් කෝල් කරල අහන්නෙ ඕන ගේන ජාතිය මොකද්ද කියල.
     

    name-X

    Well-known member
  • Aug 28, 2010
    1,414
    206
    63
    "Location—UnknowN"
    අපට එහෙම වෙලා නෑ...

    මම බැඳලා වැඩි කාලයක් නැහැ මචන්. උඹල දන්නවා ඇතිනේ...

    ලඟදි ඉඳන් මම සුපර් මාකට් ගියොත් ගැනී කෝල් කරලා කියනවා අනේ එන කොට පැ ඩ් පැකට් එකක් අරන් එන්න කියල. මේක මට මල වදයක් වෙලා දැන්.... කොහොමද බන් පැ ඩ් පැකට් අරන් පෝලිමේ ඉන්නේ ? කවුන්ටරේ කෙල්ල මොනවා හිතනවද දන්නේ නැහැ.... අනික් දකින උන් මොනවා හිතනවද මන්ද

    මට සරින් සැරේ ගෙන්න බැරි නිසා මම දවසක් පැ ඩ් පැකට් 10 ක් විතර ගත්ත බන් .... පෝලිමේ හිටපු උන් කැ ත විදිහට මම දිහා බැලුව...

    උඹලට ත් මෙහෙම වෙලා තිබේද?


    අපට එහෙම වෙලා නෑ....:no::no::no::rofl::no::no::no:
     

    Sithira Weerasinghe

    Well-known member
  • Jun 28, 2015
    8,404
    658
    113
    කඩුවෙල
    උබ කිසි පර්සනලිටි එකක් නැති පොන්ස් කෙනෙක් නේ බන් ?
    ලැජ්ජයි .. තව ටික දවසකින් අනේ මචං මන් පෑඩ් අරන් ගෙදර යනකොට මගේ හොදම යාළුවා ගෑනිට දිව දානව දැක්කා කියලා තේර්ඩ් එකක් දායි උබ :lol:

    :lol::lol:
     

    akilar25

    Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.
    පොන්න මානසිකත්වය කියන දේ තියාගන්න එපා.
    ඕවා හදන්නේ පිරිමි,මාකටින් කරන්නේ පිරිමි,කඩවල් වලට දාන්නේ පිරිමි.
    ඒත් තමන්ගේ ගෑණිට ඕන උනාම ගිහින් ඉල්ලන්න ලැජ්ජයි.
    අනේ හුකේ.
    සුපර් මාර්කට් එකෙන් ගන්න බැරි නම් ෆාමසි එකකින් ගනින්.
    ඕවා මහ ලොකු දේවල් නෙවෙයි.
    මගේ එක කුසේ උපන් නන්ගිට මෙන්සස් හැදුනම මගේ අම්මා මට පෑඩ්ස් ගේන්න කියලා තියනවා ඕන තරම්.
    මගේ කෙල්ලට මෙන්සස් හැදුනාම ඒකි බලන්න යද්දි ඕන තරම් මම ඕවා ගිහින් දීලා ඇති .
    පොන්නයෙක් වෙන්න එපා බන්.
    සමහර පිරිමි ඉන්නවා ගෑනිට මෙන්සස් හැදුනම ලගටවත් ගන්නේ නෑ.
    තු නොදකින් පොන්න වේසිගේ පුතාලා.
    ඕවා මේ මහ ලොකු දේවල් නෙවෙයි.
    අපේ ගොඩක් මෝඩ හුකන්නලාට මාර ලැජ්ජයි ඕවා.
    රූම් එකට ගිහින් හුකන්න ලැජ්ජ නෑ ඒත් ෆාමසි එකකින් කොන්ඩම් පැකට් එකක් ඉල්ලන්න ලැජ්ජයි අපේ උන්ට.
    අනේ හුකේ.
    මෙහෙමත් පිරිමි ඉන්නවනේ.
    මිනිසාගේ ශරීරයේ නොයෙක් ක්‍රියාවලින්ගෙන් එකක් විතරයි ඕක.
    ලැජ්ජ වෙන්න දෙයක් නෑ.
    මොකටද ලැජ්ජ වෙන්නේ?
    හොරකම් කරන්නේ නෑ නේ.
    පෑඩ්ස් දෙන්න කියන්න බැරි නම් කෙලින් නම කියලා ඉල්ලපන්.
    මම නම් කෙලින්ම ගිහින් ඉල්ලන්නේ විස්පර් පැකට් එකක් දෙන්න කියලා.
    එතකොට අහයි ලොකු එකක්ද පොඩි එකක්ද කියලා.
    ගාන අහලා , අතේ සල්ලි තියන විදිය අනුව ගැලපෙන එක ගනින් .
    ලොකු දෙයක් නෑ.
    දැනට ලන්කාවේ තියන හොදම පෑඩ්ස් තමා විස්පර් කියන්නේ.
    කෙල්ලට උනත් අමාරුවක් නෑ දාගෙන ඉන්න.
     
    • Like
    Reactions: lkzombie

    polburiya

    Banned
    Jun 24, 2016
    170
    40
    0
    පොන්න මානසිකත්වය කියන දේ තියාගන්න එපා.
    ඕවා හදන්නේ පිරිමි,මාකටින් කරන්නේ පිරිමි,කඩවල් වලට දාන්නේ පිරිමි.
    ඒත් තමන්ගේ ගෑණිට ඕන උනාම ගිහින් ඉල්ලන්න ලැජ්ජයි.
    අනේ හුකේ.
    සුපර් මාර්කට් එකෙන් ගන්න බැරි නම් ෆාමසි එකකින් ගනින්.
    ඕවා මහ ලොකු දේවල් නෙවෙයි.
    මගේ එක කුසේ උපන් නන්ගිට මෙන්සස් හැදුනම මගේ අම්මා මට පෑඩ්ස් ගේන්න කියලා තියනවා ඕන තරම්.
    මගේ කෙල්ලට මෙන්සස් හැදුනාම ඒකි බලන්න යද්දි ඕන තරම් මම ඕවා ගිහින් දීලා ඇති .
    පොන්නයෙක් වෙන්න එපා බන්.
    සමහර පිරිමි ඉන්නවා ගෑනිට මෙන්සස් හැදුනම ලගටවත් ගන්නේ නෑ.
    තු නොදකින් පොන්න වේසිගේ පුතාලා.
    ඕවා මේ මහ ලොකු දේවල් නෙවෙයි.
    අපේ ගොඩක් මෝඩ හුකන්නලාට මාර ලැජ්ජයි ඕවා.
    රූම් එකට ගිහින් හුකන්න ලැජ්ජ නෑ ඒත් ෆාමසි එකකින් කොන්ඩම් පැකට් එකක් ඉල්ලන්න ලැජ්ජයි අපේ උන්ට.
    අනේ හුකේ.
    මෙහෙමත් පිරිමි ඉන්නවනේ.
    මිනිසාගේ ශරීරයේ නොයෙක් ක්‍රියාවලින්ගෙන් එකක් විතරයි ඕක.
    ලැජ්ජ වෙන්න දෙයක් නෑ.
    මොකටද ලැජ්ජ වෙන්නේ?
    හොරකම් කරන්නේ නෑ නේ.
    පෑඩ්ස් දෙන්න කියන්න බැරි නම් කෙලින් නම කියලා ඉල්ලපන්.
    මම නම් කෙලින්ම ගිහින් ඉල්ලන්නේ විස්පර් පැකට් එකක් දෙන්න කියලා.
    එතකොට අහයි ලොකු එකක්ද පොඩි එකක්ද කියලා.
    ගාන අහලා , අතේ සල්ලි තියන විදිය අනුව ගැලපෙන එක ගනින් .
    ලොකු දෙයක් නෑ.
    දැනට ලන්කාවේ තියන හොදම පෑඩ්ස් තමා විස්පර් කියන්නේ.
    කෙල්ලට උනත් අමාරුවක් නෑ දාගෙන ඉන්න.


    ගැනිට පැඩ් අදින එකද පිරිමි කම කියන්නේ ?
    පාවිච්චි කරපුව තම්බල බීපන්
     
    • Like
    Reactions: රඹා

    polburiya

    Banned
    Jun 24, 2016
    170
    40
    0
    ඔය ගෑනුන්ට පැ ඩ් අදින , ජංගිය හෝදන උන් තමා ඕකට පක්ෂව කතා කරන්නේ

    ඕව පිරිමි කමට නින්දාවක් බන්
     

    akilar25

    Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.

    ගැනිට පැඩ් අදින එකද පිරිමි කම කියන්නේ ?
    පාවිච්චි කරපුව තම්බල බීපන්

    ඔය ගෑනුන්ට පැ ඩ් අදින , ජංගිය හෝදන උන් තමා ඕකට පක්ෂව කතා කරන්නේ

    ඕව පිරිමි කමට නින්දාවක් බන්

    තමන්ගේ කෙනෙක්ට ලෙඩක් දුකක් , අපහසුතාවයක් උනාම ඒ වෙනුවෙන් කරන්න පුලුවන් දෙයක් කරන එකයි පිරිමිකම කියන්නේ.
    ඒ දේ වෙනුවෙන් මුකුත් නොකර ඉන්න එකයි නින්දාව.

     
    • Like
    Reactions: hmhm95

    DIGger

    Member
    May 18, 2016
    689
    74
    0
    මහ දෙයක් නැහැ මචන් ඒකේ
    පෝලිමේ ඉන්න උන් කැත විදිහට බලනවා කියන්නෙ උන්ගේ ගෙවල් වල ගෑනු පෑඩ් නැතුව රෙදි කෑලි වෙන්න ඇති අඳින්නෙ
     

    akilar25

    Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.
    මහ දෙයක් නැහැ මචන් ඒකේ
    පෝලිමේ ඉන්න උන් කැත විදිහට බලනවා කියන්නෙ උන්ගේ ගෙවල් වල ගෑනු පෑඩ් නැතුව රෙදි කෑලි වෙන්න ඇති අඳින්නෙ

    :lol::lol::lol::lol:
     

    DIGger

    Member
    May 18, 2016
    689
    74
    0

    ගැනිට පැඩ් අදින එකද පිරිමි කම කියන්නේ ?
    පාවිච්චි කරපුව තම්බල බීපන්
    සොරි මචන් මෙහෙම කියනවට
    උඹ නම් මහ පොන්න මාන්සිකත්වයක් තියෙන පොන්නයෙක් මචන්:)
     

    Sithira Weerasinghe

    Well-known member
  • Jun 28, 2015
    8,404
    658
    113
    කඩුවෙල
    මූ ගෑනුන්ගෙ පෑන්ටි දාර බලන ඒවා බ්‍රා පටි බලන ඒවා මුගෙ ගෑනිට ලියල අරිමු. එතකොට පෑඩ්ස් අඳින්න වෙන්නෙ මුට :yes:
     

    හනිමූන් ගිහින් පැනි සෙල්ලම කලාද බන්...

    ඒකනේ බන් මුන් අපෙන් අහන් ගිහින් ආතල් අරන් නිකන් ඉන්නවා

    යකෝ හරි එකෙක් නම් අපිවත් දැනුවත් කරන්න ඕන නේද මොකද වුනේ කියලා :baffled: :baffled: