ගැනී පැඩ් පැකට් එකක් කඩෙන් ගෙන්න කිවුව බන&#353

chanakacm

Well-known member
  • Nov 18, 2006
    13,064
    1,609
    113
    36
    Colombo
    නෑ මචන් පෑඩ් ෆෙටිස් කියලා එකක් තියෙනවා

    http://pads.onherperiod.com/
    http://xjoyxo.tumblr.com/
    http://pad-lover.tumblr.com/
    http://dashin04.tumblr.com/post/136775000305/pad-lover-sanitary-pad-fetish

    සමහර උන් පෑඩ් එකතු කරනවා හරියට කෙල්ලොන්ගේ ජංගි හොරකම් කරනවා වගේ. උන් කරන්නේ ඒවා එකතු කරලා අතේ ගහන එකයි, සමහර උන් තම්බලා ඒවායේ වතුර බොනවත් කියලා මම අහලා තියෙනවා. එක එක මානසික ලෙඩ්ඩු ඉන්නවා. මේකේ කෙල්ලොන්ගේ සෙරෙප්පු ලෙවකන්න කැමති එකෙකුත් හිටියා එකපාරක්. ඌ තමයි අර ගෑණු ළමයින්ට ඕනේ සෙරෙප්පු ඩිසයින් කියලා ත්‍රේඩ් එකත් දාලා තිබ්බේ.


    චීයා බන්
     

    mfdo90

    Well-known member
  • Jan 6, 2009
    1,160
    168
    63
    Ane oaya wage biridak mata lebuna nam....

    lajja wenna nam deyak naha. eth e wage dewal eyama gihin gannawanam tama wada hoda. husband tikak hari apahasuthwayataka path wenawa neda kiyala eyama hitala baluwanam hari. :)

    Ane oaya wage biridak mata lebuna nam....
     

    Sithira Weerasinghe

    Well-known member
  • Jun 28, 2015
    8,404
    658
    113
    කඩුවෙල
    Ane oaya wage biridak mata lebuna nam....

    avatar159624_2.gif\
     

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,778
    28,931
    113
    Okata mokatda lajja wenne yako. api aran pad packet bill karanakota nam samahara cashier kello lajjawen wage karanne :P
     

    charith84

    Well-known member
  • Jun 22, 2006
    10,398
    7,412
    113
    බඩ විකන් මැරෙනවා ඊට වැඩියහ් සැපයි බ0 :lol::lol::lol:
     

    Rummy678

    Well-known member
  • Nov 15, 2015
    8,435
    3,074
    113
    Namunukula
    yes...so now i'm trying to get the dealership...then no need to be o ques..Pad company will send the full lorry load..matter finish...:P:P:P
     

    nai_silva

    Banned
    Nov 18, 2015
    5,091
    503
    0
    ඔය උඩ දාගෙන පොර ටෝක් දෙන පොරවල් තමා අතින් කටින් පැඩ් මලු එල්ලගෙන ගෙදර දුවන්නේ
     

    ACHIK

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    17,618
    6,326
    113
    ඕකට තමයි බන් කසාද ජීවිතේ කියන්නේ ගනන් ගන්න එපා බන්..
     

    awjas2621

    Well-known member
  • Dec 8, 2015
    10,180
    2,224
    113
    ලැජ්ජා වෙන්නෙ මොකද?හරි වැඩක්නේ,මිනිහෙක් නෙවෙි ගැහැනියෙක් වුනත් මිනිහගේ ලන්කටි එක හරි මොනවහරි ලැජ්ජ නැතුව ගන්න පුලුවන් වේන ඔිනා..ඒකට තමා සහයෝගය කියන්නෙ..එකිනෙකාට සතුටින් කැමැත්තෙන් සහයොගයෙන් උදවි පදවි කරගෙන සාමයෙන් පවුල් කන්න ඔිනා..හදිසියක් වුනොත් මොකද්ද කරන්නෙ..ඔතන අපහසුවට පත්වෙන්න දෙයක් නැහැ මචං..අනිත් අයට කුද ගහගන්න කියලා,නිදහස්ව,සැහැල්ලුවෙන්,විවෘතව ජිවත් වෙන්න බලන්න..ඔික ගැන ඔිනාවට හිතන්න යන්න යන්න එපා..පවුල් ජිවිත ගත කරද්දි ඹයිට වඩා ඹය වගේ දේවල් වෙනවා ඉවසන්න කරන්න ඔිනා,මුහුන දෙන්න ඔිනා..අනික බිරිද ඔයාගෙන් ඉල්ලුවෙි එක්තරා උදවිවක්..එයා කවුරැ මොන වගේ වුනත් ඉවසගෙන උපෙක්ෂාවෙන් බලලා එය ඉටුකරන්න ඔිනා..මම දැකලා තියනවා එක මිනිහෙක් ගැනිට ජංගියක් ගන්නවා,ඒ මිනිහා සැහැල්ලුවෙන් ප්‍රිය මනාපව හිටියේ,ලැජ්ජාවෙන් ඇබරැනේ නැහැ,ඔය වගේ සින් හුගක් මම දැකලා තියනවා,මම ගත්ත ආදර්ෂය තමා පිරිමි/ගැහැනියෙක් වුනත් පවුල් කද්දි අපි හැම වැඩක්ම එකිනෙකා ඉගනගෙන කරන්න දැනගෙන ඉන්න ඔිනා..අඩුම ගානේ බිරිදට බැරි වෙලාවටවත් ආවාම උදවි කරන්න.වෙලාව ආවාම,උයන්න පිහන්න,ලමයි නාවන්න වගේ..බිරිදට ඇත්තටම ආදරේ නමි ඇය/ඔහු වෙනුවෙන් ඔින කැප කිරිමි කැමැති/අකමැත්තෙන් වුනත් කරන්න පුලුවන් වෙන්න ඹිනා..සාර්ථක පවුල් ජිවතයක් කියන්නෙ එකටයි බං.මගේ අමිමාටත් මම නයිටි ගවුමක්,පැඩි,ජංගි,පවා අරන් දිලා තියනවා,ලැජ්ජා නැතුව ඔින දෙයක් ඉදිරියටත් අරන් ‍ෙදනවා බං,මගේ ගැනිට වුනත්.ඔිවා අද කාලේ සුළු දේවල් නේ මචං,ඔින එකෙකුට බලන්න බැරිනමි නටාගන්න කියන්න..මම නමි මගේ වැඩ කරගෙන යන්නෙ වටෙි කවුරැවත් නැහැ කියලා හිතාගෙන..මම කරන්නෙ හරි යහපත් දේ නමි.පිට අය කරන කියන දේවල් මම සත පහකට ගනන් ගන්නෙ නැහැ.එහෙම නැත්තමි මෙි සමාජේ ජිවත් වෙන්න අමාරැයි....:yes::rolleyes:
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: dcdweerawardhana

    redundent

    Well-known member
  • Jun 7, 2016
    4,990
    3,502
    113
    Budapast
    ලැජ්ජා වෙන්නෙ මොකද?හරි වැඩක්නේ,මිනිහෙක් නෙවෙි ගැහැනියෙක් වුනත් මිනිහගේ ලන්කටි එක හරි මොනවහරි ලැජ්ජ නැතුව ගන්න පුලුවන් වේන ඔිනා..ඒකට තමා සහයෝගය කියන්නෙ..එකිනෙකාට සතුටින් කැමැත්තෙන් සහයොගයෙන් උදවි පදවි කරගෙන සාමයෙන් පවුල් කන්න ඔිනා..හදිසියක් වුනොත් මොකද්ද කරන්නෙ..ඔතන අපහසුවට පත්වෙන්න දෙයක් නැහැ මචං..අනිත් අයට කුද ගහගන්න කියලා,නිදහස්ව,සැහැල්ලුවෙන්,විවෘතව ජිවත් වෙන්න බලන්න..ඔික ගැන ඔිනාවට හිතන්න යන්න යන්න එපා..පවුල් ජිවිත ගත කරද්දි ඹයිට වඩා ඹය වගේ දේවල් වෙනවා ඉවසන්න කරන්න ඔිනා,මුහුන දෙන්න ඔිනා..අනික බිරිද ඔයාගෙන් ඉල්ලුවෙි එක්තරා උදවිවක්..එයා කවුරැ මොන වගේ වුනත් ඉවසගෙන උපෙක්ෂාවෙන් බලලා එය ඉටුකරන්න ඔිනා..මම දැකලා තියනවා එක මිනිහෙක් ගැනිට ජංගියක් ගන්නවා,ඒ මිනිහා සැහැල්ලුවෙන් ප්‍රිය මනාපව හිටියේ,ලැජ්ජාවෙන් ඇබරැනේ නැහැ,ඔය වගේ සින් හුගක් මම දැකලා තියනවා,මම ගත්ත ආදර්ෂය තමා පිරිමි/ගැහැනියෙක් වුනත් පවුල් කද්දි අපි හැම වැඩක්ම එකිනෙකා ඉගනගෙන කරන්න දැනගෙන ඉන්න ඔිනා..අඩුම ගානේ බිරිදට බැරි වෙලාවටවත් ආවාම උදවි කරන්න.වෙලාව ආවාම,උයන්න පිහන්න,ලමයි නාවන්න වගේ..බිරිදට ඇත්තටම ආදරේ නමි ඇය/ඔහු වෙනුවෙන් ඔින කැප කිරිමි කැමැති/අකමැත්තෙන් වුනත් කරන්න පුලුවන් වෙන්න ඹිනා..සාර්ථක පවුල් ජිවතයක් කියන්නෙ එකටයි බං.මගේ අමිමාටත් මම නයිටි ගවුමක්,පැඩි,ජංගි,පවා අරන් දිලා තියනවා,ලැජ්ජා නැතුව ඔින දෙයක් ඉදිරියටත් අරන් ‍ෙදනවා බං,මගේ ගැනිට වුනත්.ඔිවා අද කාලේ සුළු දේවල් නේ මචං,ඔින එකෙකුට බලන්න බැරිනමි නටාගන්න කියන්න..මම නමි මගේ වැඩ කරගෙන යන්නෙ වටෙි කවුරැවත් නැහැ කියලා හිතාගෙන..මම කරන්නෙ හරි යහපත් දේ නමි.පිට අය කරන කියන දේවල් මම සත පහකට ගනන් ගන්නෙ නැහැ.එහෙම නැත්තමි මෙි සමාජේ ජිවත් වෙන්න අමාරැයි....:yes::rolleyes:


    Ethakota Ganita Condom pkt ekak kaden aran enna puluwanda?