gamaka hadunu kello thamai hoda ban...sirawatama..mata game kamata hadune kenagei town badawa hadunu kenagei wenasa hodata terenava.game kello ahinsakai,randuwata anne naha.paduwe dena de kala innava...deyak illuwath harima punchi deyak illanne....ewagen hariyata sathutu wenava ayala...game kellekge athin allan hitiyath a mathakaya hama dama laga tiyenava..ath uba ahema karala atha arapu dawasata ayalata dara ganna baha uba athin allpu dawasa mathak kara kara adanava..ubava mathak wena hama sarekama adanna gannava.anthimata ubata waira karanava.ubava appiriyama wei ayata..a hinda paw sidda wena wad karanna epa visheshayen ahinsaka kellekta..
UMBA KIYANA KATHAWA SAMPURNA ATHA MACHAN
Man experiance eken kiyanne..man danatath gami kamata hadunu kellekta adare karanava...ath mata ayava mage karagana ba...ath adatath mava dakina dakina sarayak gane adnava..man ayage athin allana allana sarayak gane aya duk wenava...man oluwa atha gawama as walin kadulu watenava.a watenne loku bindu..a vidiyata adana kellek man jivitheta dakala naha...mata ekiwa tah arinnath baha..badinna inna kellwa atha arinnath ba...
Man experiance eken kiyanne..man danatath gami kamata hadunu kellekta adare karanava...ath mata ayava mage karagana ba...ath adatath mava dakina dakina sarayak gane adnava..man ayage athin allana allana sarayak gane aya duk wenava...man oluwa atha gawama as walin kadulu watenava.a watenne loku kadulu bindu..a vidiyata adana kenek.hariyata adnne mulu jivithema asarana wela wage..illanne ekama deyai adare vitharai.adum jewellary kisi deyak ganna na..illanne mava vitharamai.man jivitheta dakala naha mehema kellek...lassana uparimai....mata ekiwa ath arinnath baha..badinna inna kellwa atha arinnath ba...ane manda pissu wage.
apo kujithai ne bro
dan mokada karanna hithan inne ?
Man experiance eken kiyanne..man danatath gami kamata hadunu kellekta adare karanava...ath mata ayava mage karagana ba...ath adatath mava dakina dakina sarayak gane adnava..man ayage athin allana allana sarayak gane aya duk wenava...man oluwa atha gawama as walin kadulu watenava.a watenne loku kadulu bindu..a vidiyata adana kenek.hariyata adnne mulu jivithema asarana wela wage..illanne ekama deyai adare vitharai.adum jewellary kisi deyak ganna na..illanne mava vitharamai.man jivitheta dakala naha mehema kellek...lassana uparimai....mata ekiwa ath arinnath baha..badinna inna kellwa atha arinnath ba...ane manda pissu wage.
redda.. kolamba kello hondai gamwala inne maha attara hata panapu ammandila..
okkotoma kalin hoda bra ekak aran deepan......eeeya halo



mata terenne naha machanla man monava karannada kiyala..game kamata hadunu kellekge adare hari ahinsakai machanla.man danne naha..anthimata man jivitheta eka padamak igena gatta..kawadavath kello dennekta adare karanna yanne naha man.. man mansikwa hugak watuna.mata a kellage photo ekak dakkath adenava...aduma tharame a kellage phn no eka dakkath phone book eke man maara vidiyata kadn watenava ban.man kiyanne oyala hamotama ahinsaka kellekva rawattanna epa..eka maha pawak...town wala inna kelonta boot kala hurui samaje gana dakala hurui.ath gamaka hadunu kellekta ahema naha.ayalata api karana kiyana hama dema aluth.a hinda ewa mathakayata giyama ayalata ewa api nathi weddi makaganna bari wenava.ahinsaka kello adala adala duka nathi karagannava..habai bolada kello jivithe nathi karagannava.

