ගැමි අහිංසක ලඳක් බඳින්න අසයි බන්

69 GUYS

Banned
Jul 25, 2016
151
58
0
කොහේද බං ගම්වල කෙල්ලෝ අහිංසක.... උඹට වැරදිලා....
 

redundent

Well-known member
  • Jun 7, 2016
    4,987
    3,499
    113
    Budapast
    gamaka hadunu kello thamai hoda ban...sirawatama..mata game kamata hadune kenagei town badawa hadunu kenagei wenasa hodata terenava.game kello ahinsakai,randuwata anne naha.paduwe dena de kala innava...deyak illuwath harima punchi deyak illanne....ewagen hariyata sathutu wenava ayala...game kellekge athin allan hitiyath a mathakaya hama dama laga tiyenava..ath uba ahema karala atha arapu dawasata ayalata dara ganna baha uba athin allpu dawasa mathak kara kara adanava..ubava mathak wena hama sarekama adanna gannava.anthimata ubata waira karanava.ubava appiriyama wei ayata..a hinda paw sidda wena wad karanna epa visheshayen ahinsaka kellekta..

    UMBA KIYANA KATHAWA SAMPURNA ATHA MACHAN
     

    Sheran531531

    Active member
  • Feb 5, 2015
    623
    162
    43
    පොලවේ පය ගහල
    UMBA KIYANA KATHAWA SAMPURNA ATHA MACHAN

    Man experiance eken kiyanne..man danatath gami kamata hadunu kellekta adare karanava...ath mata ayava mage karagana ba...ath adatath mava dakina dakina sarayak gane adnava..man ayage athin allana allana sarayak gane aya duk wenava...man oluwa atha gawama as walin kadulu watenava.a watenne loku kadulu bindu..a vidiyata adana kenek.hariyata adnne mulu jivithema asarana wela wage..illanne ekama deyai adare vitharai.adum jewellary kisi deyak ganna na..illanne mava vitharamai.man jivitheta dakala naha mehema kellek...lassana uparimai....mata ekiwa ath arinnath baha..badinna inna kellwa atha arinnath ba...ane manda pissu wage.
     
    Last edited:

    redundent

    Well-known member
  • Jun 7, 2016
    4,987
    3,499
    113
    Budapast
    Man experiance eken kiyanne..man danatath gami kamata hadunu kellekta adare karanava...ath mata ayava mage karagana ba...ath adatath mava dakina dakina sarayak gane adnava..man ayage athin allana allana sarayak gane aya duk wenava...man oluwa atha gawama as walin kadulu watenava.a watenne loku bindu..a vidiyata adana kellek man jivitheta dakala naha...mata ekiwa tah arinnath baha..badinna inna kellwa atha arinnath ba...


    apo kujithai ne bro

    dan mokada karanna hithan inne ?
     

    redundent

    Well-known member
  • Jun 7, 2016
    4,987
    3,499
    113
    Budapast
    එකෙක් කිවුව ගමේ කෙල්ලෝ ඕන දෙකට රේඩි කියල....

    දවසට කීප සැරයක් උනත් සංසර්ගයේ යෙදෙන්න පුළුවන් ජාතියේ කොඑල්ලෝ ලු.. ඔය ලංසි පැපොල් වගේ දෙපාරක් ඇතුලේ දාන කොට රිදෙනවා අනේ උයි කියල නවත්තන , තන ඇල්ලුවහම ලොකු වෙයි කියල නහයෙන් අඬන බඩු නෙමෙයි ලු
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl


    Man experiance eken kiyanne..man danatath gami kamata hadunu kellekta adare karanava...ath mata ayava mage karagana ba...ath adatath mava dakina dakina sarayak gane adnava..man ayage athin allana allana sarayak gane aya duk wenava...man oluwa atha gawama as walin kadulu watenava.a watenne loku kadulu bindu..a vidiyata adana kenek.hariyata adnne mulu jivithema asarana wela wage..illanne ekama deyai adare vitharai.adum jewellary kisi deyak ganna na..illanne mava vitharamai.man jivitheta dakala naha mehema kellek...lassana uparimai....mata ekiwa ath arinnath baha..badinna inna kellwa atha arinnath ba...ane manda pissu wage.


    lol yako
    ganu adana ewata rawatenna epa
    danma uben mokut illane na mokada ubawa bada gattata passe okoma ekige nisa
    game kello innawa anam manam kanna denawa ahu unot unama tamai
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,258
    34,895
    113


    Man experiance eken kiyanne..man danatath gami kamata hadunu kellekta adare karanava...ath mata ayava mage karagana ba...ath adatath mava dakina dakina sarayak gane adnava..man ayage athin allana allana sarayak gane aya duk wenava...man oluwa atha gawama as walin kadulu watenava.a watenne loku kadulu bindu..a vidiyata adana kenek.hariyata adnne mulu jivithema asarana wela wage..illanne ekama deyai adare vitharai.adum jewellary kisi deyak ganna na..illanne mava vitharamai.man jivitheta dakala naha mehema kellek...lassana uparimai....mata ekiwa ath arinnath baha..badinna inna kellwa atha arinnath ba...ane manda pissu wage.

    උඹත් ස්ත්‍රී මායමට අසුවූ ඇඹලයෙක් වගේ. ගමේ ද නගරයේද කියා වෙනසක් නෑ. ස්ත්‍රිය ස්ත්‍රියමයි. හොඳ ස්ත්‍රියක් සොයාගැනීම ඔබ සතු වගකීමකි. එහෙම ස්ත්‍රීන් හමුවන්නේ පෙර පිනටය
     

    Sheran531531

    Active member
  • Feb 5, 2015
    623
    162
    43
    පොලවේ පය ගහල
    mata terenne naha machanla man monava karannada kiyala..game kamata hadunu kellekge adare hari ahinsakai machanla.man danne naha..anthimata man jivitheta eka padamak igena gatta..kawadavath kello dennekta adare karanna yanne naha man.. man mansikwa hugak watuna.mata a kellage photo ekak dakkath adenava...aduma tharame a kellage phn no eka dakkath phone book eke man maara vidiyata kadn watenava ban.man kiyanne oyala hamotama ahinsaka kellekva rawattanna epa..eka maha pawak...town wala inna kelonta boot kala hurui samaje gana dakala hurui.ath gamaka hadunu kellekta ahema naha.ayalata api karana kiyana hama dema aluth.a hinda ewa mathakayata giyama ayalata ewa api nathi weddi makaganna bari wenava.ahinsaka kello adala adala duka nathi karagannava..habai bolada kello jivithe nathi karagannava.
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    ගමේ කෙල්ලෝ චිච්චියේ මයිල් බාන්නේ නෑ සමහර උන්ගේ කිහිල්ලෙත් මයිල් හොදයි ඉතින් වෙනසකටත් එක‍්ක .
     

    Robinhood wage ekek

    Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක
    mata terenne naha machanla man monava karannada kiyala..game kamata hadunu kellekge adare hari ahinsakai machanla.man danne naha..anthimata man jivitheta eka padamak igena gatta..kawadavath kello dennekta adare karanna yanne naha man.. man mansikwa hugak watuna.mata a kellage photo ekak dakkath adenava...aduma tharame a kellage phn no eka dakkath phone book eke man maara vidiyata kadn watenava ban.man kiyanne oyala hamotama ahinsaka kellekva rawattanna epa..eka maha pawak...town wala inna kelonta boot kala hurui samaje gana dakala hurui.ath gamaka hadunu kellekta ahema naha.ayalata api karana kiyana hama dema aluth.a hinda ewa mathakayata giyama ayalata ewa api nathi weddi makaganna bari wenava.ahinsaka kello adala adala duka nathi karagannava..habai bolada kello jivithe nathi karagannava.

    උබේ කෙල්ල දිවිනහගත්තද ? :shocked::sorry: