ගෑල්ලමයත් එක්ක නුවර ගිහින් එන්න...
යාළුවනේ.. මම මගෙ ගෑල්ලමයත් එක්ක නුවර ගිහින් එන්න කියල පොඩි අයිඩියා එකක් තියෙනව. දන්න කෙනෙක් කියන්නකො "නිදහසෙ පොඩ්ඩක් කතා කරල එන්න තැනක්
" safe place එකක් වෙන්න ඕනෙ. කැමරා අනං මනං නැති legit තැනක්. ඔයාල ගිහින් තියෙන recommend කරන්න පුළුවන් තැනක්..
යාළුවනේ.. මම මගෙ ගෑල්ලමයත් එක්ක නුවර ගිහින් එන්න කියල පොඩි අයිඩියා එකක් තියෙනව. දන්න කෙනෙක් කියන්නකො "නිදහසෙ පොඩ්ඩක් කතා කරල එන්න තැනක්
" safe place එකක් වෙන්න ඕනෙ. කැමරා අනං මනං නැති legit තැනක්. ඔයාල ගිහින් තියෙන recommend කරන්න පුළුවන් තැනක්..

thanks anyway
kellath ekka kottak panala podi disti didin parak danna place ekak tamai hewwe. hoda guest house ekak wage