ගින්දරී ෆිල්ම් එක අවුට් වෙලා ලු නේද?

Chamath2015

Member
Aug 29, 2015
4,745
576
0
Moratuwa
අතේ ගහන්න මරු, ඕනද?, කුක්කු බලමු, කෝ කෝ කෝ කෝ, කෝ යකෝ, ජිගි ජිගි, තන් බැලීම, දීපන්කො අගේ නොකර, නග්ගවා ගන්න බලමු, පබෝධාගේ කුක්කු, බලන ගමන් ඉන්නේ., බලන ගමන් මචන්, බුරි බුරි බුරි

:shocked:
 

nVIDIA

Member
Nov 11, 2012
6,682
1,079
0
127.0.0.1
11.gif
11.gif
11.gif
11.gif
 

annunaki

Well-known member
  • Sep 7, 2012
    1,848
    232
    63
    සීඩ්ස් කරනවා.. මම ගියා එකහමාරෙන් පස්සෙ නවත්තනවා.. ඩේටා නෑ මචං..:(


    එහෙම උනේ කොහොමද බං.. මාත් මේ දැන් බාගත්තෙ.. මෙගා පහ පැනල ආවා.. විනාඩි එකහමාරක් හෝ දෙකක් ගියේ බෑවෙන්න..

    ane manda direct dowload wenna damma
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    machan ubala seed karala data nasthi karaganna epa, oka seed wenna dala thiyenne seed box 3-4 ka, okkoma uplink eka over 5Gbps :oo:
    තෝ කලින් කියන්න එපෑය යකෝ..
    මගේ ඩේටා අපරාදේ..

    ඉතිං මුන්ට සීඩ්ස් නෑ කියන්නෙ.. මගේ නම් සුපිරි ස්පීඩ් එකෙන් ආවා..

    ane manda direct dowload wenna damma
    :dull:
     

    Psych

    Member
    Jul 23, 2014
    2,058
    507
    0
    තෝ කලින් කියන්න එපෑය යකෝ..
    මගේ ඩේටා අපරාදේ..

    ඉතිං මුන්ට සීඩ්ස් නෑ කියන්නෙ.. මගේ නම් සුපිරි ස්පීඩ් එකෙන් ආවා..


    :dull:

    uba thama first torrent eka download kale, ethakota ubata seed set une mawa, ekai fast download une, passe godak un torrent eka download karanna patan gaththama samahara unta seed set une slow upload speed ekak thiyena un, ekai case eka :dull: