My GodOkawa gedetta gihin marala danna one.
My GodOkawa gedetta gihin marala danna one.
salli/contacts/kudu thiyanawa nam kisi shot ekak naha, 10 rape karaa unath raja wage inna puluwan..ගහපු කැරියාට හොද පාඩමක් ඉගැන්වුවනම් හරි. ඇත්තටම ඔය කියනවිදියට ඇතුලෙදි ෂොට් එක හම්බෙනවද?දන්න එකෙක් කියපං බලන්න
මන් හිතුවේ මේ වගේ දේවල් වලටත් දෙය්යන්ගේ හිත උණු වෙන්නේ නෑ කියලා, බලාගෙන ගියාම දෙය්යන්ටත් පපුව උණු වෙනවාOkawa gedetta gihin marala danna one.
Mona shot da ban. Atule inna ewun balan inne next cigarette dunkola beedi arakku tika enakan.
------ Post added on Jun 5, 2024 at 6:46 PM
පදවිය හරි මුලතිව් හරි නේදමේ කොහේ වුණ සීන් එකක්ද බන් ? මේ පොලිස් ගෑනි දැකලා පුරුදුයි. මොන පැත්තෙද මේ සීන් එක වුණේ ?
------ Post added on Jun 5, 2024 at 6:51 PM
ආහ් මට ඒ ගෑනිව දැකල පුරුදු නිසා ඇහුවෙ. අපේ පැත්තෙ පොලිස් අක්ක කෙනෙකුත් ඉන්නවා ඔය වගේ හැඩ රුව තියෙන.පදවිය හරි මුලතිව් හරි නේද![]()

If I’am policepathi kukul pakayawa pole gahala iwarayak karanawa. Mostly muwa remand ekedi disable wenawa.පොඩි එකාව හදාගන්න කැමති පව්ලකට දෙන්න ඕනේ.
මහ එකාව මරලා ගෝල්ෆේස් එකේ එල්ලන්න ඕනේ.
dan galle face eka kisima event ekakata denne na kiyala kiyanawa. e nisa wena kohe hari thamai ellanna wenneපොඩි එකාව හදාගන්න කැමති පව්ලකට දෙන්න ඕනේ.
මහ එකාව මරලා ගෝල්ෆේස් එකේ එල්ලන්න ඕනේ.
පවු බන් පොඩි එකා. කෙල්ලෙක්ද කොල්ලෙක්ද අදාල නෑ, ගුටි කන්නෙ ඇයිද කියලවත් තේරෙන්නෙ නැති වයසක් ඔය. බඩගින්න නිසා නැගිට නැගිට දුවන් එන්නෙ බත් පිගාන ලගට. මටනං ඔය සීන් එක දැකපු වෙලේ ඉදන් මාරම අවුල් මතක් වෙන හැම වෙලේම. කන්නනෙ බන් දුවගෙන අරූගෙ ලගට ආයෙ ආයෙ යන්නෙ පොඩි එකා. mketata policiyen gahuwth arenna athuledi gahane naaa.. parana aya me case walata athadanne naa..uge lamayane.. m. rape case kiyala danagattama thammi dangassanne.. prison eke kamareta aluthenma ena ekage chit eka enawa kamare paranama ekaata.. aru awama ahanwa khamath mokaatada athultata awe kiyala.. rape case podi daruwo rape case nam ithn sorry..gu ada ada tama inna wenne...!!gaanu case nam echra case danne naaa..baalawayas rape case nam sorryma tamaසියට සියක් ෂුවර් මුට හොද එකෙන්ම පෝරියල් දෙනවා. මේ කෙස් එක හැම තැනම ගිය, ගොඩක් ප්රසිද්ද උනා. පොලිසියත් දෙන්න ඇති හොද ගුටි, ජේලර්ලා මේ වගේ උන ඇතුලට ගෙන්න ඉස්ල්ලම ඇතුලේ උන්ව දැනුවත් කරලා තියෙන්නේ මෙමම මේ වගේ වැඩක් කරපු එකෙකේ එනවා කියල. ඒ වගේම ඇතුලේ ඉන්න උනුත් එක එක මාර්ගයෙන් මේ සිද්දිය දකිනවා. ඉතින් හොද එකෙන්ම ගුටි, ළමා අපචාර මේ වගේ උන්ට කේස් කොහොමත් වැඩියි.
account maru unada pons..Okawa gedetta gihin marala danna one.
Mona shot da ban. Atule inna ewun balan inne next cigarette dunkola beedi arakku tika enakan.
------ Post added on Jun 5, 2024 at 6:46 PM
සිරිකොතට එව්වොත් ශුවර්ගහපු කැරියාට හොද පාඩමක් ඉගැන්වුවනම් හරි. ඇත්තටම ඔය කියනවිදියට ඇතුලෙදි ෂොට් එක හම්බෙනවද?දන්න එකෙක් කියපං බලන්න
හම්මට සරියා නීති පකයෙක් මෙතනපොඩි එකාව හදාගන්න කැමති පව්ලකට දෙන්න ඕනේ.
මහ එකාව මරලා ගෝල්ෆේස් එකේ එල්ලන්න ඕනේ.