ගුලි කාල පාර මාරුවෙන්න ගියාම

chami2015

Well-known member
  • Jul 14, 2015
    7,065
    8,368
    113
    Meka nawaththaganna puluwan accident ekak neh. Break apply karanne wadinna onna menna thiyala. Wahane blind spot ekakatawath ahu unada danne na kollawa penune nadda danne na driver ta. Kohomahari lassanata nawaththaganna thibba accident ekak.
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    Meka nawaththaganna puluwan accident ekak neh. Break apply karanne wadinna onna menna thiyala. Wahane blind spot ekakatawath ahu unada danne na kollawa penune nadda danne na driver ta. Kohomahari lassanata nawaththaganna thibba accident ekak.
    ඔච්චර ලොකු blind spot එකක් නම් තියෙන්නෙ බෑ
    වාහනේ දෙන්නෙක් ඉඳල එක්කෙනෙක් වත් දැකල නෑනෙ
     

    chami2015

    Well-known member
  • Jul 14, 2015
    7,065
    8,368
    113
    ඔච්චර ලොකු blind spot එකක් නම් තියෙන්නෙ බෑ
    වාහනේ දෙන්නෙක් ඉඳල එක්කෙනෙක් වත් දැකල නෑනෙ
    Kiyanna ba bn ganu neh. Mama dawasak kellek drive karaddi wahane gihilla issara foot bicycle karayek giya tha podden yata karanawa. Meh issaraha hitapu eka. Mama kagahuwe nathnam loweth happala. Poddakwath concentrate karanne na
     
    • Sad
    Reactions: NRTG and Hyaenidae

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,449
    32,179
    113
    Dakuna bala, wama balanna, nawathath dakunama balanna, pare wahana naththan, ikmaninma maru wenna...

    2000 passe unta kiyala dila naha wage...
     
    • Love
    Reactions: BanX

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    වට පිට බල බල ඇවිල්ලා හරියට අක්කිගෙ කාර් එකටම අඩේ තිබ්බ කියහන්කෝ.... 😁
    පරණ ණය හිමියෙක් ද කොහේ

    Dakuna bala, wama balanna, nawathath dakunama balanna, pare wahana naththan, ikmaninma maru wenna...

    2000 passe unta kiyala dila naha wage...
    ඕව මතක් වෙනවෑ ගුලි ගැහුවම. සිහියෙන් ඇවිදින පාටක් නෙමෙයි තියෙන්නෙ