Code:
https://www.facebook.com/DriveSafely1st/videos/767146674936113/
https://www.facebook.com/DriveSafely1st/videos/767146674936113/
කහ ඉර පාස් වුණානෙ කියල බය නැතුව accelerate කරන්න ඇතිcar eke ganit waradi yako
balapanko daka daka awa hati
මොනවද ඉතිං ගෑනු ඔහොම තමාcar eke ganit waradi yako
balapanko daka daka awa hati
ඔච්චර ලොකු blind spot එකක් නම් තියෙන්නෙ බෑMeka nawaththaganna puluwan accident ekak neh. Break apply karanne wadinna onna menna thiyala. Wahane blind spot ekakatawath ahu unada danne na kollawa penune nadda danne na driver ta. Kohomahari lassanata nawaththaganna thibba accident ekak.
Kiyanna ba bn ganu neh. Mama dawasak kellek drive karaddi wahane gihilla issara foot bicycle karayek giya tha podden yata karanawa. Meh issaraha hitapu eka. Mama kagahuwe nathnam loweth happala. Poddakwath concentrate karanne naඔච්චර ලොකු blind spot එකක් නම් තියෙන්නෙ බෑ
වාහනේ දෙන්නෙක් ඉඳල එක්කෙනෙක් වත් දැකල නෑනෙ
පරණ ණය හිමියෙක් ද කොහේවට පිට බල බල ඇවිල්ලා හරියට අක්කිගෙ කාර් එකටම අඩේ තිබ්බ කියහන්කෝ....![]()
ඕව මතක් වෙනවෑ ගුලි ගැහුවම. සිහියෙන් ඇවිදින පාටක් නෙමෙයි තියෙන්නෙDakuna bala, wama balanna, nawathath dakunama balanna, pare wahana naththan, ikmaninma maru wenna...
2000 passe unta kiyala dila naha wage...