othana aru para penna kiyala drive karapu geni niwaradi wenne ne.
oya wage lane ekakadi lane eka athule innawa kiyala medata wenna giyama pitipasse wahanayak enawa nam he cant see the vehicles coming on the opposite direction. Othana accident ekak nowunath ehema kiyala offence karanna puluwan
Anika ohoma elawanna giyama three wheel bike wamen aniwaryen issarakaranawa. unta wamen issara kireema offence ekak. Ube wahane wadila mona hati unoth not keeping to left kiyala ubatath fine karanna puluwan afaik. Ainema lane eke yanakota furthest to nearest side of road yanna oni. At least that what I have been practicing.
So now do I have the right to blame jeppos?![]()
උබලට ගෑනි වැරදි වෙන්නෙ ඒ ගෑනියෙක් නිසා. එතකොට නැති වැරදිත් හැදි හැදි පේනවා. හරි ලේන් එකේ ඉද්දිත් කියල වැරැද්ද දාන්න එහෙනම් උබල ඉන්න ඔය බංකොළොත් රටේ පුලුවන් ඇති.
මම කිව්වෙ සාමාන්ය දැනීමක්, බුද්ධියක් තියෙන මිනිස්සු ඉන්න රටවල් වල වෙන හැටි. ඔලුවෙ ගූ තියෙන මරි මොන්ගල් පොන්නයො ඉන්න රටවල් වල වෙනස් නම් සොරි ඉතින්. 
ත්රීවීල් නෙවෙයි මොකා පැත්තෙන් දැම්මත් ඒක ඔය ගෑනිගෙ වරදක් නෙවෙයි. ඒ ඒ දාන එකාගෙ වරද. උබ කියන්නෙ ඒකටත් අනිත් වාහනේ ඉන්න එකා වැරදි වෙනව කියලද ඔය රටේ?? අම්මෝ බන්.