Swim karana asawatane ban oka hadanne. Relax wimama neweyne aramunaochcharatama aasa nam(aasa naththe kawuda). jacuzzi ekak ganin. eakath aathal
Swim karana asawatane ban oka hadanne. Relax wimama neweyne aramunaochcharatama aasa nam(aasa naththe kawuda). jacuzzi ekak ganin. eakath aathal
heated jacuzzi thama athalow ban.
ochcharatama aasa nam(aasa naththe kawuda). jacuzzi ekak ganin. eakath aathal.
------ Post added on Mar 22, 2022 at 5:12 PM
Nitharama use wenawa nam ata 2 nikan decorative item ekak wei.heated jacuzzi thama athal
mata ubawa mawila penawaammo supiri ne swimming pool ekak thiyeddi... mahansi wela gedara awila redi tika galawala pannaki wathurata... sithala wathura bindu ralu sama thema gena yaddi kochchara sapak labeida.good luck

redda thama clean karanna giyama puka irenawa. kurullo nanawa, sarpayo enawa, kola rodu watenawa. diya sewala badenawa. ballo innawa nam un paninawa. hapo mala karumayak. maintenance epa wenawa..ammo supiri ne swimming pool ekak thiyeddi... mahansi wela gedara awila redi tika galawala pannaki wathurata... sithala wathura bindu ralu sama thema gena yaddi kochchara sapak labeida.good luck
FB eke un karapu projects wagayak ewala thibba. Look eke nam wenasak naa.කොහෙන්ද මචන් කරන්නේ . ලූක් එක කොහොම වෙයිද හැදුවට පස්සේ
swimming පූල් එකක් හදන්න ඉන්නේ මචන්.
වත්ත වටේ තාප්පේ ගහල නිසා බැකෝ ගන්න විදියක් නැ . අතින් කපල තමයි හදන්න වෙන්නේ . අඩි 4 නිසා දැන් ගහන්න පුළුවන් අඩි දෙකක් විතර පොලව මට්ටමෙන් උඩට ගහන්න කියල හිතුවේ . 10 X 15 වගේ සයිස් . ඔක්කොම company එකකට දෙන එකද නැත්තන් engineer කෙනෙක් hire කරලා කරන එකද ලාබ ? ideas ටිකක් දීගෙන පලයල්ලකෝ. හොදට කරපු උන් ඉන්නවනම් පොඩ්ඩක් රෙකමෙන්ඩ් කරපල්ලා.
මේ වගේ
View attachment 164428View attachment 164429
මාත් මේක බල බල ඉන්නේ
හැදුවද පූල් එක?FB eke un karapu projects wagayak ewala thibba. Look eke nam wenasak naa.
haduwama thread ekak dannam