ගෙන්නපු බඩු ටික custom එකෙන් තියාගෙන

damith sa

Well-known member
  • Feb 7, 2009
    2,973
    765
    113
    මෙහෙ තමා
    value ekath ekka balapan.uba oya kiyana widhata nawaththagannawa khoma awath.supplements tax gahanwa bn aniwa.uba custom officer ekka deal karana widiha anuwa adu karagaththaki.echcharai.wadagathma de ehema tax gahanna oni.eka sadaranai.lankawe system ekath ekka asadarana unath :yes::yes: msg ekak dapan balanna.
     
    Last edited: