සිද්ධිය මේකයි. මට හිතෙනවා ඉස්සරහා විකුනන එක ගැනත් හිතලා ගෙදර හදනකොට වාහන 2ක් දාන්න ගරාජ් එකක් ගහන්න ඕනා කියලා. practical වෙන්න paralell park කරන්න පුලුවන් වෙන්න ඕනා. නැත්තන් එකක් ගන්න අනිත් එක අයින් කරන්න ඕනනෙ.
හැබැයි හරියට බැලුවොත් මට ගොඩක් වෙලාවට එක වාහනයයි තියෙන්නෙ. තව එකක් එන්න තියෙන්නෙ දන්න කවුරුහරි ආවොත් තමා. නැත්තන් ඔය පාර්කින් ස්ලොට් එක බොහෝදුරට නිකන් හිස් ඉඩක් විතරයි.
දැන් යට තට්ටුවෙ ගෙදරටම අල්ලලා ගැහුවොත් වර්ග අඩි 400ක් ඕකට අයින් වෙනව (20 x 20) ඉටපස්සෙ යට තට්ටුවෙ ඉතුරු තැන් ටික සෙට් කරන්න ගියොත් වර්ග අඩි ගාන 1600 පනිනවා.
තව option එක තමා ඔය වර්ග අඩි 400 ඉඩමේ වෙන තැනක ගෙදරත් එකක් කිසි සම්බන්දයක් නැතුව හදන එක. ඒකේ ප්රශ්නෙ තමා වහිනකොට වගේ නාල තමා වාහනේ පාර්ක් කරලා ගෙදරට එන්න වෙන්නෙ.
මට එන අනිත් option එක තමා, 20x10 ගාරජ් එකක් ගෙදරටම සෙට් කරලා තව 20x10 ඉඩක් වත්තෙ වෙන කොනක තියන එක. එතකොට කවුරුහරි ආවොත් එයාලට එතනට වාහනේ දාන්න පුලුවන්, නැත්තන් ඉතින් එතනත් නිකන් තනකොල තියෙන ඉඩක් වගේ තියන්න පුලුවන්. ගස් වවන්න බෑ මොකද වාහනයක් දාන්න ඕන නිසා. කලින් option 2 වගේ මේ දෙවනි එකට මුකුත් structure එකක් නෑ. පස්සෙ කාලේක කවුරුහරි ගෙදර ගත්තොත් ඉති ඌට ඕනම් ඔතන permenant ගරාජ් එකක් ගහගන්න පුලුවන්
උඹලා මොකද හිතන්නෙ?
හැබැයි හරියට බැලුවොත් මට ගොඩක් වෙලාවට එක වාහනයයි තියෙන්නෙ. තව එකක් එන්න තියෙන්නෙ දන්න කවුරුහරි ආවොත් තමා. නැත්තන් ඔය පාර්කින් ස්ලොට් එක බොහෝදුරට නිකන් හිස් ඉඩක් විතරයි.
දැන් යට තට්ටුවෙ ගෙදරටම අල්ලලා ගැහුවොත් වර්ග අඩි 400ක් ඕකට අයින් වෙනව (20 x 20) ඉටපස්සෙ යට තට්ටුවෙ ඉතුරු තැන් ටික සෙට් කරන්න ගියොත් වර්ග අඩි ගාන 1600 පනිනවා.
තව option එක තමා ඔය වර්ග අඩි 400 ඉඩමේ වෙන තැනක ගෙදරත් එකක් කිසි සම්බන්දයක් නැතුව හදන එක. ඒකේ ප්රශ්නෙ තමා වහිනකොට වගේ නාල තමා වාහනේ පාර්ක් කරලා ගෙදරට එන්න වෙන්නෙ.
මට එන අනිත් option එක තමා, 20x10 ගාරජ් එකක් ගෙදරටම සෙට් කරලා තව 20x10 ඉඩක් වත්තෙ වෙන කොනක තියන එක. එතකොට කවුරුහරි ආවොත් එයාලට එතනට වාහනේ දාන්න පුලුවන්, නැත්තන් ඉතින් එතනත් නිකන් තනකොල තියෙන ඉඩක් වගේ තියන්න පුලුවන්. ගස් වවන්න බෑ මොකද වාහනයක් දාන්න ඕන නිසා. කලින් option 2 වගේ මේ දෙවනි එකට මුකුත් structure එකක් නෑ. පස්සෙ කාලේක කවුරුහරි ගෙදර ගත්තොත් ඉති ඌට ඕනම් ඔතන permenant ගරාජ් එකක් ගහගන්න පුලුවන්
උඹලා මොකද හිතන්නෙ?