Mercedes Benz C Class එකක් :
Total Cost(LKR)
57,498,140.12
https://cal.lk/vehicle-cost-calculator/
අපි හෙනම පවු බන්
Total Cost(LKR)
57,498,140.12
https://cal.lk/vehicle-cost-calculator/
අපි හෙනම පවු බන්


Paan nathnm cake kapan kiwwa wage thamaගන්නවා නම් ගනිව් නැත්තන් ලිඳේ පැනපියව්!
- AKD

අඩෝ මට මතකයි උඹ මට බැනලා තිබ්බා ලපයට බනිනවා පොලිටික්ස් කතා කරනවා අප්පිරියයි අරකයි මේකයි කියලා. ඒ නිසා ignore කලා කියලා.Mercedes Benz C Class එකක් :
Total Cost(LKR)
57,498,140.12
https://cal.lk/vehicle-cost-calculator/
අපි හෙනම පවු බන්![]()

Ekath nane bnJust migrate.. (Habai passport thiyenna oni.. )![]()
Mee wage amu harak tikak hitiya/innawa ne bn comments wala okama kiya kiya yanaewunata api malimawata™![]()
Kohomahari ganing.. wahana ganna tiyagaththa salli walin Postgrad dip ekak hari dala palayalla wayasa tiyenawanum..Ekath nane bn
Kariyo digital ID denna hadanawa passport ekak deepanko
Passport eka tynwa bn renew karaganna witharai oneeeKohomahari ganing.. wahana ganna tiyagaththa salli walin Postgrad dip ekak hari dala palayalla wayasa tiyenawanum..
Kalin indan kiwwata bn umba kiyanne Sajith/Ranil/Pohottu kawa hari genna kiyalada?ඕක තමයි කලින් ඉඳන් කිව්වේ..![]()
Passport eka tynwa bn renew karaganna witharai oneee
Kalin indan kiwwata bn umba kiyanne Sajith/Ranil/Pohottu kawa hari genna kiyalada?
Ranila kee parak rate PM unada? Rata haduwada? Nane
------ Post added on Feb 1, 2025 at 9:56 PM
Anna eka nam hari bnකීවේ රනිල්ට වත් සජිත්ට වත් දෙන්න කියලා නෙවෙයි.. කොයි බල්ල වත් මේක හදන්නේ නෑ බොරුවට හීන ලෝකේ ඉන්න එපා කියලා..
ජන්ද ඉවර වෙලා මාස 4-5 යනකොට හැමෝම කියන උදාර වාක්යයAnna eka nam hari bn
Eka para ballek wadak na
මුන්ගෙ කුනුකතා අහන් මාස 5ක් ඉදපන්කොJust migrate.. (Habai passport thiyenna oni.. )![]()