Heena dakina un innawa bn. Heena dakina eke waraddak nanikamata ahanne, me wahana mila gana kegahana hama kenama vahana gannada hitiye,yako lankawa hithuwata wada diyunuine
Heena dakina un innawa bn. Heena dakina eke waraddak nanikamata ahanne, me wahana mila gana kegahana hama kenama vahana gannada hitiye,yako lankawa hithuwata wada diyunuine
ow bn meke lagala indiya kiyala wadak wene na wageJust migrate.. (Habai passport thiyenna oni.. )![]()
Karanna onee wada thiyeddi mun pissu ne bn kelinneමේ රටේ උන්ට කාර් දෙන එක හරියට හිඟන්නන්ට බේකන් දෙනව වගේ වැඩක් බන්
රටේ තත්වෙ දන්න උන්ට තේරෙනව ඇයි මෙහෙම ඩී මෝටිවේට් කරන්නෙ කියල
කාර් ගේන්න ගිහිල්ල ආයෙ ගෝට ගෙ කාලෙ වගේ ක්රයිසිස් එකකට සෙට් උනොත් කියල මට නන් බයයි
පබ්ලික් ට්රාන්ස්පෝට් වලට යට කරන්න තිබ්බ ඔය ඩොලර් ටික කාර් ගෙන්නන වෙලාවෙ,
ආයෙ වැඩි වෙන වාහන වලට තෙලුයි, ස්පෙයා පාට්ස් උයි ගෙන්නන්න ගියාම හික් වෙයි
ඔය වගේ බොරුනම් ගොඩක් කිව්වානේ චන්දෙට,Campaign waladi basic economy danuma tibbe nadda bn muntat. Minissu nemene thel me ganata denna puluwan , vitz me ganata denna puluwan kiuwe
Campaign waladi basic economy danuma tibbe nadda bn muntat. Minissu nemene thel me ganata denna puluwan , vitz me ganata denna puluwan kiuwe
Moda haththak bnඔය වගේ බොරුනම් ගොඩක් කිව්වානේ චන්දෙට,
- පොඩි කාර් එකක් උනත් අලුතෙන්ම ගනවනම් කෝස්ට් එක $20000 - $25000 ක් වත් වෙයි, ලංකාවට බදු, නැව් ගාස්තු නැති උනත් ලක්ෂ 60ක් වත් වෙනවා. අවුරුදු 3ක් පරණ උනත් අඩුම $10000ක් වත් වෙයි. අනිවා ලක්ෂ 12 ට දෙන්න බැ
- අනික තෙල් වලින් කාංචන රුපියල් 60ක් ගන්නවා කියපු බොරුව
- තව එකක් තමයි හිටපු ජනාධිපති ලාව පහුවදාම ගෙවල් වලින් එලියට දානවා කියපු එක (උන් දන්නවා ව්යවස්ථාවෙන් සම්මත කරපු එකක් එහෙම එක දවසෙන් කරන්න බැ කියලා)
අනික් ලොකුම බොරුව තමයි හොරා කාපු සල්ලි ගෙනල්ලා රටේ ණය ගෙවලා රට දියණු කරන්න පුළුවන් කියන එක.
Wahana geneddi sexond hand market price bahi kiyala godak ayata loku hope ekak thibba shiksecond hand market එක තිබ්බටත් වඩා උඩ යන්න හදන්නේ. 2016 C 180 205L වලට ගියේ. දැන් යයි 360ට විතර. බලද්දී ආණ්ඩුවට අත්දැකීම් විතරක් නෙවේ කූබි පුකක් තරන් මොළයක්වත් නෑ. ආයි ඔව්ව අඩු වෙන්නේ නෑ. දැන් leasing කාරයෝ කියන්නේ අපි බංකලොත් රුපියලක් හරි අඩු කරොත් කියල. අවුලක් නෑ. තව අවුරුදු 4ක් අස්ප ගණන් වලට ලදරන් පැද පැද ඉමු. ඔයිට වඩා හොදයි vehicle market එක වහලම තිබ්බනං. රුපියල අධිප්රමානය වෙන හින්ද vehicle market එක ඇරිය. දැන් රුපියල යනව 315-320ට. ඕකට තව 5% inflation එකක් දැම්ම ගමන් වාහන left.
Machan layoff ekakt wada hoda nadda wandiyak dila wge ain krana eka..etakota eka aran kamatten ain wena un idiynehEkan ma witharak ba machan
Oya kiyana eka karanna puluwan lanakwama fully USD ma payment widiyata gatta nam, LKR use karannema nathuwa mulu ratama, but ehama karanna denna na USA, USD eka official currency eka widiyata EU wala wath use karanna ba but global trades wenne USD ekan
Case eka wenne ape athule thiyana expenses okkoma accepted LKR machan ethakota, rata athule anduwata income enne LKR walin
Anduwata ena income ekan loku ganak yanawa Government ayage salary gewanna. eka cover karanna thama oya taxes hamadema use wenne
dan apita labena USD use karala LKR wadi karaganna projects karanna puluwan eka option ekake government ekata
Still anduwata ona adayama LKR walin enna nam taxes ona
oya taxes henatama wadi wenna main ma reason eka thama oya
Government service 50% min lay off ekake giyoth loku ganak annually ithuru wenawa anduwata, ethakota ekan taxes pawa adu karanna puluwan, simply onna okaiyi seen eka
Kapakirimak karannama wenawa machan, nathnam boru hopes thiyganna honda na
mehama ma thama thawa 50 years giyath, Harvard ekee econ professor kanake awath President widiyata ocharaiyi
aniwa at least one generation kapa karannama ona lay off ekata ahu wela
mama balagena innawa 2029, 2034 wath oka gana katha karawida kiyala kawuru hari
------ Post added on Feb 2, 2025 at 11:06 AM
adu gane dan hari boru valuation karala leasing loan dena eka nawattanna epai ahenam. wadi wena ewata aith leasing deisecond hand market එක තිබ්බටත් වඩා උඩ යන්න හදන්නේ. 2016 C 180 205L වලට ගියේ. දැන් යයි 360ට විතර. බලද්දී ආණ්ඩුවට අත්දැකීම් විතරක් නෙවේ කූබි පුකක් තරන් මොළයක්වත් නෑ. ආයි ඔව්ව අඩු වෙන්නේ නෑ. දැන් leasing කාරයෝ කියන්නේ අපි බංකලොත් රුපියලක් හරි අඩු කරොත් කියල. අවුලක් නෑ. තව අවුරුදු 4ක් අස්ප ගණන් වලට ලදරන් පැද පැද ඉමු. ඔයිට වඩා හොදයි vehicle market එක වහලම තිබ්බනං. රුපියල අධිප්රමානය වෙන හින්ද vehicle market එක ඇරිය. දැන් රුපියල යනව 315-320ට. ඕකට තව 5% inflation එකක් දැම්ම ගමන් වාහන left.

Godak vehicle price adu wenw habai. Dantma wela tynesecond hand market එක තිබ්බටත් වඩා උඩ යන්න හදන්නේ. 2016 C 180 205L වලට ගියේ. දැන් යයි 360ට විතර. බලද්දී ආණ්ඩුවට අත්දැකීම් විතරක් නෙවේ කූබි පුකක් තරන් මොළයක්වත් නෑ. ආයි ඔව්ව අඩු වෙන්නේ නෑ. දැන් leasing කාරයෝ කියන්නේ අපි බංකලොත් රුපියලක් හරි අඩු කරොත් කියල. අවුලක් නෑ. තව අවුරුදු 4ක් අස්ප ගණන් වලට ලදරන් පැද පැද ඉමු. ඔයිට වඩා හොදයි vehicle market එක වහලම තිබ්බනං. රුපියල අධිප්රමානය වෙන හින්ද vehicle market එක ඇරිය. දැන් රුපියල යනව 315-320ට. ඕකට තව 5% inflation එකක් දැම්ම ගමන් වාහන left.
Rajaye sewaka hinganno ain karanne nathuwa oka loweth karanna baa.. Budget eken 80% yanne oya besikayanta.. kisima productive deyak karna un nemei.. anika Loss making SOEs. thaama mun kendiri ganawa witharayi.. ewa akulala danna melo wadak karanne naa.. pake talks witharayi..imf එකෙන් කියපු විදියට රාජ්ය ආදායම හදගන්න වෙන්න ඇති මේ හදන්නෙ
වියදම අඩු කරන්න baruwa athi, රාජ්ය සෙවකයො අඩු කරෙත් නෑ නෙ
owRajaye sewaka hinganno ain karanne nathuwa oka loweth karanna baa.. Budget eken 80% yanne oya besikayanta.. kisima productive deyak karna un nemei.. anika Loss making SOEs. thaama mun kendiri ganawa witharayi.. ewa akulala danna melo wadak karanne naa.. pake talks witharayi..
ehama hari karanna still kattiya min 1 years wath salary illawiMachan layoff ekakt wada hoda nadda wandiyak dila wge ain krana eka..etakota eka aran kamatten ain wena un idiyneh

Yes, Government service lay off eka thama first ma step eka, eka karanne nathuwa athi wadak na wena dewal karalaRajaye sewaka hinganno ain karanne nathuwa oka loweth karanna baa.. Budget eken 80% yanne oya besikayanta.. kisima productive deyak karna un nemei.. anika Loss making SOEs. thaama mun kendiri ganawa witharayi.. ewa akulala danna melo wadak karanne naa.. pake talks witharayi..
eth awulak ne ban mam kiyanne..1 year newei eta wadi unath kmak ne.. ekko wandiya salli walin natuwa wena widiyakin denawa..mam hitanne e wage plan ekak natuwa layoff krna eka nam krann bari wadak..aniwa human rights case daiehama hari karanna still kattiya min 1 years wath salary illawi
habaiyi apita karanna puluwan VRS thama, ehama wath karanne nathi ekane case eka
Yes, Government service lay off eka thama first ma step eka, eka karanne nathuwa athi wadak na wena dewal karala
------ Post added on Feb 3, 2025 at 9:35 PM