apita mokada une...........aiyo salli....... wena wadawalata hitha yomu karoth hodai wage.......
bump
bump
ow oiiiii![]()
bump it's true
apita mokada une...........aiyo salli....... wena wadawalata hitha yomu karoth hodai wage.......











මොන ඇබ්බැහි වීමක් ද බන්...ඕකට විසදුමක් දීල තියෙන්නේ ඩයලොග්, SLT , වලින්...
ඩයලොග් ඩේට කාඩ් එක දාපු ගමන් ඩේට ඉවර වෙන්නත් , මාසේ බෑන්ඩ්විත් එක සතියෙන් ඉවර කරන එකත් මේ වෙනකොට ඩයලොග් හා ටෙලිකොම් ආයතන වලින් කරනවා අපිව මේ ඇබ්බැහියෙන් මුදවා ගන්න...![]()




mama oka news walin dakka. matah beheth ganna wei wage bn.![]()
![]()
![]()
අපිත් මෙව්වට ඇබ්බැහි වෙලා තමයි....
manasika ledek
internet eka joliyata nova venath vadagath work ekakata [forex vage] use karana ayata ova effective venne naha.



