Machn guide ekk hari resources tikk kypnko pluwn nn. Social media wlin traffic generate krnna pluwnda site ekta.? Google eke rank wennama onida?ow..habai maasen deken hambakaranna hithan patan ganna epa.. Auruddakwath adinna puluwannam krpn.. Anika thamai hosting walata wiyadam karanna kamathi naththan, tools walata wiyadam krnna kamathi naththan eeth krnna epa.. Godak un hithan inne online hoyaddi okkoma free tools walin krgnna thiyenna oone kiyala.. Payoneer ekatawath fee ekak denna kamathi nathi adu kule ontapanu vibes dena un inne.
Work your ass off and build a site that generates at least a $50 per day.
$50 is easy.
Then build 10 sites like that. Then it's 500$ per day.
Then hire people. Build more.
Sounds cool but needs endless learning about SEO, making mistakes, failures.
